Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Blir ikke gjort noe i dag. Må bare fortsette på medisiner og dra til fastlegen og ta blodprøver.
Åh herregud nå ble jeg trist på dine vegne. Berg og dalbane alså. Regner med du drar til legen din imorgen? Stor klem!!

Neineinei, så forferdelig vanskelig denne veien måtte være for deg❤️ Håper så mye at det bare er en uskyldig blødning, som bare er kjempeskummel for deg. Klem!

Håper inderlig

Ånei så leit å lese at du blør! :( Det må være ufattelig tungt å ikke vite. Huff, dette er ikke greit! Håper såklart at det er uskyldig blødning, men forstår at du er ekstra bekymret mtp at dette har skjedd før. Jeg krysser alt jeg kan krysse for at dette går bra likevel ❤️

Gyn kunne ikke ta meg inn heller, men jeg er satt opp på time neste torsdag uansett, om dette faktisk går bra.. :sorry:
Jeg tror ikke dette går bra, så jeg mentalt forbereder meg på å selge vogn, seng, klær og alt.. Jeg vil rett og slett ikke mer.

Så du må gå i usikkerhet i en uke til? Det går jo ikke. Har du blødd noe mer? Stor klem ❤️
Litt spotting, ikke mengder.
Jeg vet ikke, skal ta en hcg i dag og en på fredag eller mandag.. Så håper jeg legen er rask med tilbakemelding.

Nei, dette var trist lesing :(
Det er ikke egentlig mulig å komme med noen oppmuntring i en slik situasjon, men det jeg vil si er: ikke gi opp! Jeg forstår at du føler at du vil være ferdig med alt, selge alt utstyr og si at nok er
nok, men prøv å beholde en liten fighter i deg! :Heartred
Sender deg en stor klem:Heartred

Nei, dette var trist lesing :(
Det er ikke egentlig mulig å komme med noen oppmuntring i en slik situasjon, men det jeg vil si er: ikke gi opp! Jeg forstår at du føler at du vil være ferdig med alt, selge alt utstyr og si at nok er
nok, men prøv å beholde en liten fighter i deg! :Heartred
Sender deg en stor klem:Heartred
Vi er nødt til å ha pause.. fortsetter vi nå blir termin i eksamen og bachelor-periode..
Vi er nødt til å kutte tapene og gjøre noe annet noen år, vi har brukt ekstremt mye penger og energi på dette når jeg tross alt går skole, så vi venter mest sannsynlig til jeg har fast jobb før vi hopper på hesten igjen. Selger vi vogna nå kan vi fortsatt få det vi betalte for den, og litt sånt.. det kan vi 7kke om 6mnds tid, for da er det ny modell på markedet.
Legen skriver ut p-piller om hcg er synkende, avtalte det med henne.

Vi er nødt til å ha pause.. fortsetter vi nå blir termin i eksamen og bachelor-periode..
Vi er nødt til å kutte tapene og gjøre noe annet noen år, vi har brukt ekstremt mye penger og energi på dette når jeg tross alt går skole, så vi venter mest sannsynlig til jeg har fast jobb før vi hopper på hesten igjen. Selger vi vogna nå kan vi fortsatt få det vi betalte for den, og litt sånt.. det kan vi 7kke om 6mnds tid, for da er det ny modell på markedet.
Legen skriver ut p-piller om hcg er synkende, avtalte det med henne.

Uff, det er en vanskelig situasjon dere er i - men ingen ting med punktum før toget er bekreftet gått! Hvor lenge må dere da vente?

Uff, det er en vanskelig situasjon dere er i - men ingen ting med punktum før toget er bekreftet gått! Hvor lenge må dere da vente?
Må vente til mandag med å få svar om jeg tar blodprøve nr 2 imorgen, og det måtte jeg grine meg til fordi legen var redd det var for tett. Men er det synkende så er det jo synkende.

Så tenker at vi venter ihvertfall 1,5 år om vi tar pause. Vi må diskutere det når han kommer hjem fra øvelse i militæret neste uke.

Vært litt rundt omkring i dag, får ekstremt mye murring og vondt av å sitte eller gå, så jeg ligger mest mulig.

Har hjertet i halsen, prøver lese mest mulig om dem som blør mye og fortsatt har vellykkede svangerskap, jeg kliper meg fast i håpet.
Kvalmen er her, men den bruker jo erfaringsmessig være værst når hcg er på vei ned så hvem vet.

Jeg er sliten og vil aller helst bare sove til mandag for å slippe unna denne piningen :(
Skal bli hjemme alene i helgen og gjøre ingen ting. Bare det å stå lenge nok til å lage meg en kopp te eller kaffe gjør at murringen er her for fult igjen.

:Heartred

Fy f!! Dette er rett og slett umenneskelig! Er det slik at du bor litt usentralt? Er ikke noen private ul-klinikker du kan dra til? Sender deg masse tanker og håper alt jeg kan for at dette er noe uskyldig :Heartred

Back
Topp