Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Tok medisiner noen timer for sent... 3,5 etter det jeg bruker.
Da jeg var på do hadde jeg litt sånn blodaktig utflod, på en måte cyclogest med noen blodstriper, så jeg er veldig nervøs samtidig som jeg tenker at jeg får jo ikke gjort noe mer enn å la det stå til.
Tiden frem til tidlig ultralyd blir grusom..

Da jeg var på do hadde jeg litt sånn blodaktig utflod, på en måte cyclogest med noen blodstriper, så jeg er veldig nervøs samtidig som jeg tenker at jeg får jo ikke gjort noe mer enn å la det stå til.
Huff, skjønner at det blir tunge dager frem til det❤️ Når er det du skal? Jeg vet at du vet det, men kanskke det er godt med en påminnelse om at litt blødning i svangerskapet er veldig vanlig. Samtidig skjønner jeg godt at du blir engstelig mtp det du har opplevd. Klem!

Huff, skjønner at det blir tunge dager frem til det❤️ Når er det du skal? Jeg vet at du vet det, men kanskke det er godt med en påminnelse om at litt blødning i svangerskapet er veldig vanlig. Samtidig skjønner jeg godt at du blir engstelig mtp det du har opplevd. Klem!
Jeg vet ikke enda desverre, kanskje neste uke eller uken etter

Krysser fingrene for at dette går bra ❤️

Krysser alt jeg har for deg Tigerbaby! ❤️❤️

Krysser alt som krysses kan!! :Heartred:Heartred

Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for deg jeg også :Heartred

Håper inderlig spira har det bra! Stor klem

Kan du be om HCG blodprøve, i dag og ny i morgen eller fredag?
De gir deg svar :Heartblue

Back
Topp