Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner det selv jeg at man bli i ulage av cyclogesten.. prøver nå å ikke bruke truseinnlegg hvis jeg ikke må. Da bytter jeg heller truse noen ganger. Er jo ikke godt for hoppetussa å gå med truseinnlegg døgnet rundt i mange uker!Det var ikke uvi, men de skulle sende til dyrkning uansett.
Trolig irritasjon fra cyclogest eller trusebind.
Kjenner det selv jeg at man bli i ulage av cyclogesten.. prøver nå å ikke bruke truseinnlegg hvis jeg ikke må. Da bytter jeg heller truse noen ganger. Er jo ikke godt for hoppetussa å gå med truseinnlegg døgnet rundt i mange uker!
Oj, så fælt å bli SÅ irritert.mDet var ikke uvi, men de skulle sende til dyrkning uansett.
Da må jeg bytte truse hundre ganger om dagenKjenner det selv jeg at man bli i ulage av cyclogesten.. prøver nå å ikke bruke truseinnlegg hvis jeg ikke må. Da bytter jeg heller truse noen ganger. Er jo ikke godt for hoppetussa å gå med truseinnlegg døgnet rundt i mange uker!
Synes ikke cyclogesten er så ille jeg, men vi er nok forskjellige. Første 2 timene, ja. Men mitt på dagen går det greitDa må jeg bytte truse hundre ganger om dagentror ikke jeg har mange nok truser, må bestille meg fler!
Sykt typisk my luck!Raaarghhh, for en roller coaster![]()
Har du prøvd gjenbrukbare truseinnlegg eller bind? Puster mye bedre enn engangs.Det var ikke uvi, men de skulle sende til dyrkning uansett.
Jepp.. Har ikke penger til å kjøpe mange nok til at det holder..Har du prøvd gjenbrukbare truseinnlegg eller bind? Puster mye bedre enn engangs.![]()
Hahah, jeppHer var det mye frem og tilbakeFremdeles god bedring da
![]()

Svien er allerede borte heldigvis. Fikk beskjed av legen å smøre meg nedentil når jeg fikk vasket meg av og til, så det har funka. Men jeg er veldig glad det ble oppdaget tidlig, for det virker som om det er bivirkning av cyclogesten for meg.. sist ble det ikke oppdaget før i uke 7-8 og da hadde jeg jo sikkert gått med det lenge...Stress med uvi. Jeg starta faktisk også sist svangerskap med å få det. Smertene kan forvirres med at noe annet er galt. Så bra å høre du fant det ut og kan slappe litt av ❤ håper antibiotikaen fjerner det raskt![]()
Kanskje du skal drikke litt tranebær juice hvis du er litt ekstra utsatt?Svien er allerede borte heldigvis. Fikk beskjed av legen å smøre meg nedentil når jeg fikk vasket meg av og til, så det har funka. Men jeg er veldig glad det ble oppdaget tidlig, for det virker som om det er bivirkning av cyclogesten for meg.. sist ble det ikke oppdaget før i uke 7-8 og da hadde jeg jo sikkert gått med det lenge...
Haha, jeg er kjempeallergisk mot tranebær, så det tror jeg ikke vi prøver.Kanskje du skal drikke litt tranebær juice hvis du er litt ekstra utsatt?
Eeehhh ja ikke vits å gi seg selv allergisk reaksjon. Nei da får du bare gå å levere inn hyppigere urinprøver hvis du føler deg litt urolig på detHaha, jeg er kjempeallergisk mot tranebær, så det tror jeg ikke vi prøver.
Det er heller ikke bevist eller motbevist at hverken tranebær eller hiprex(resept, forebyggende) egentlig hjelper..spurte dem rett ut på apoteket om det
Skal ha månedlig sjekk på det siden jeg er gravid, det er visst standardEeehhh ja ikke vits å gi seg selv allergisk reaksjon. Nei da får du bare gå å levere inn hyppigere urinprøver hvis du føler deg litt urolig på det![]()
Ja hver 4 ukeSkal ha månedlig sjekk på det siden jeg er gravid, det er visst standard