Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Virker som om de vurderer sette meg i gang i dag pga begynnende sv.forgiftning.
Venter enda på å høre fra overlegen siden det er mye trykk på fødepol i dag...
 
Virker som om de vurderer sette meg i gang i dag pga begynnende sv.forgiftning.
Venter enda på å høre fra overlegen siden det er mye trykk på fødepol i dag...
Lykke til!
Håper du snart er igang og at du får en flott opplevelse
 
Spennende! Masse lykke til ❤️
 
Virker som om de vurderer sette meg i gang i dag pga begynnende sv.forgiftning.
Venter enda på å høre fra overlegen siden det er mye trykk på fødepol i dag...

Krysser fingrene for deg! Lykke til! :Heartred
 
Krysser alt jeg har for deg nå!
 
Ble ingen igangsetting i dag, tilbake til planen om kanskje imorgen, kanskje fredag og kanskje jævla lørdagen :sour: åååh nå er jeg lei av beskjeder som går på kryss av hverandre! :mad:
"Du er ikke overtidig før 42+0" vel screw you, jeg har vært her i fire uker og vil hjem ditt hespetre :dead:
 
Ble ingen igangsetting i dag, tilbake til planen om kanskje imorgen, kanskje fredag og kanskje jævla lørdagen :sour: åååh nå er jeg lei av beskjeder som går på kryss av hverandre! :mad:
"Du er ikke overtidig før 42+0" vel screw you, jeg har vært her i fire uker og vil hjem ditt hespetre :dead:

Off altså! Ble så glad av forrige statusen din!! De burde jo ikke vente så mye hvis det er svangerskapsforgiftning på vei. Håper de endrer mening! Krysser fingrene for deg kjære deg!
 
Innom daglig, flere ganger gjerne og, for å se hvordan det står til med deg! Legger ikke igjen så mye spor, men fy søren å sterk du er!
Håper du slipper å vente så mye lenger nå.... Sender deg en stor klem og masse masse lykke til❤
Snart er du i mål!:happy:
 
Off altså! Ble så glad av forrige statusen din!! De burde jo ikke vente så mye hvis det er svangerskapsforgiftning på vei. Håper de endrer mening! Krysser fingrene for deg kjære deg!
Nei.. Jeg skjønner ikke helt logikken i å tyne meg de siste tre dagene
 
Innom daglig, flere ganger gjerne og, for å se hvordan det står til med deg! Legger ikke igjen så mye spor, men fy søren å sterk du er!
Håper du slipper å vente så mye lenger nå.... Sender deg en stor klem og masse masse lykke til❤
Snart er du i mål!:happy:
Takk :cat:
Kan ikke si jeg føler meg så veldig sterk, men det er nå så..
 
Takk :cat:
Kan ikke si jeg føler meg så veldig sterk, men det er nå så..

Nei, føles nok ikke slik nå! Du er sliten, utålmodig og har det rett og slett ikke greit...
Men du er det altså!:)
Heier på deg!
 
Nei, føles nok ikke slik nå! Du er sliten, utålmodig og har det rett og slett ikke greit...
Men du er det altså!:)
Heier på deg!
Vil nok være i en helt annen sinnsstemning når ungen endelig er ute, tror jeg :D
 
Vil nok være i en helt annen sinnsstemning når ungen endelig er ute, tror jeg :D

Jepp!
Når jeg venta på utskraping for 3 mnd siden, så venta jeg vel i 36 t, med sammentrekninger, fasting og bare dritt!
Ville bare hjem, og følte meg som verdens verste pasient, mulig jeg var det og:hilarious:
Men når alt var over og kunne dra hjem, følte jeg at jeg gikk på rosa skyer:shy: ble plutselig super happy :hilarious:
Så kan tenke meg når du får lille i armene er aøt dette glemt❤
 
Back
Topp