Tiger prøver på baby!

Godt spørsmål.. hadde lyst til å være med på testegruppa til Anne s men det blir for tidlig..
Tenker kanskje 10dpo? [emoji4]

cb63ab52f0cdc4fe5aa032a6d7f86b9e.jpg


Har satt den på å finne el basert på testene, og det stemmer egentlig perfekt denne runden [emoji4]

Hurra! Den steg skikkelig og :)
 
Jeg vurderer da jeg også. Ville egentlig vente til 11 DPO (mandag) men helg er egentlig bedre. Målet er IKM, så får se etter hvert :hilarious:
Jeg tenker at det er greit å gjøre det i helgen, for da kan jeg forberede meg på uken deretter [emoji4]
 
Jeg la egentlig ut dette bildet da jeg var full av eggløsningssmerter, men feiget litt ut og fjernet det fordi det virket så teit følte jeg, litt dårlig gjort sammenliknet med andre, men det er jo langt utenfor min normal.. vanligvis er jeg strykebrett-flat.
Sendte bildet til en venninne av meg som mente at det så ut som om jeg var godt på vei på bildet [emoji23] Krysser fingrene for at neste gang magen er sånn er det pga baby og ikke fordi eggløsningen prøver å sprenge meg!
01a4aab38fd99f2787c30de702383caf.jpg
 
Jeg la egentlig ut dette bildet da jeg var full av eggløsningssmerter, men feiget litt ut og fjernet det fordi det virket så teit følte jeg, litt dårlig gjort sammenliknet med andre, men det er jo langt utenfor min normal.. vanligvis er jeg strykebrett-flat.
Sendte bildet til en venninne av meg som mente at det så ut som om jeg var godt på vei på bildet [emoji23] Krysser fingrene for at neste gang magen er sånn er det pga baby og ikke fordi eggløsningen prøver å sprenge meg!
01a4aab38fd99f2787c30de702383caf.jpg
Skjønner så godt hva du mener. Første eggløsninga etter jeg slutta på prevensjon var så vond. Trodde det var tr som kom på besøk :p

Du kommer til å få så fin mage :D kanskje du får sånn fotballfrue-mage?:p
 
Skjønner så godt hva du mener. Første eggløsninga etter jeg slutta på prevensjon var så vond. Trodde det var tr som kom på besøk [emoji14]

Du kommer til å få så fin mage :D kanskje du får sånn fotballfrue-mage?:p

Det føltes som tr var på vei ja.. trodde jeg skulle ligge hele natta og skrike av smerte [emoji23] offet og stønnet og synes så synd på meg selv at det var voldsomt! Gubben kommenterte at var det ikke menssmerter jeg kreperte av så måtte det være el.smerter [emoji16]
Jeg håper virkelig babymagen min blir sånn(fort! I starten), det hadde vært herlig [emoji87] da skal jeg være stolt av gravidkroppen.
 
Last edited:
Ca 3dpo nå, 72 timer siden egget slapp?
Murrer noe voldsomt i livmor nå! Sykt typisk om dette skal være en sånn typisk syklus hvor jeg har menssmerter i hele lutealfasen! [emoji51]
I Januar hadde jeg det, kjentes konstant ut som om jeg hadde fått en heftig kur med cytotek, og jeg var helt fra meg over det, typ på gråten fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre [emoji14]
Slutt nå med murringene, dette har jeg ikke tid til, kroppen, få egget til å feste seg istedenfor å murre som en tulling.
*krysser fingrene*
 
Ca 3dpo nå, 72 timer siden egget slapp?
Murrer noe voldsomt i livmor nå! Sykt typisk om dette skal være en sånn typisk syklus hvor jeg har menssmerter i hele lutealfasen! [emoji51]
I Januar hadde jeg det, kjentes konstant ut som om jeg hadde fått en heftig kur med cytotek, og jeg var helt fra meg over det, typ på gråten fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre [emoji14]
Slutt nå med murringene, dette har jeg ikke tid til, kroppen, få egget til å feste seg istedenfor å murre som en tulling.
*krysser fingrene*
Æææh. Så ekkelt... gå å sjekke om tr har kommer siden eggslipp :s stressende.
Hvordan ser tempen ut?
 
Oi se den hoppa ja :eek: men hvordan satte ff krysset der? Ser jo ut som den egentlig skulle ha blitt satt en dag frem?

Edit: jojo, stemmer. Du satte det manuelt :p
Jeg har satt den på opk-monitor-instilling [emoji4] siden jeg er helt sikker på den.
Advanced-instillingen har ikke satt kryss enda

Haha! Tlf fikk med seg redigerings, ikke hodet mitt [emoji23]
 
Wow! Heia tempen! [emoji7][emoji1319] dette blir det baby av vettu! Wooohoooo :D
 
Back
Topp