Tiger prøver på baby!

Ja.. men den burde jo ha en eller annen sikkerthetsgreie som gjør at man faktisk kan få litt lav av og til [emoji87] det er jo svindyrt å skulle teste 20dager hver syklus når jeg vet at el har vært [emoji23]

Hehe, tror ikke monitoren er så smart[emoji23] Hehe ja, det er sant. Men syns det er rart at den ikke har funne el hos deg noen ganger :p den burde jo se når mensen er og kommer!

Jeg tok foresten batteriene ut av monitoren igår, setter dem inn igjen og nullstiller den om jeg får tr neste uke. Prøve en runde til. Sjekket nedi der man putter inn pinnene og det var ikke noe grums der overhode.
Så får vi se om den er like gal, kanskje den bare trenger en nullstilling.

Jeg tok foresten batteriene ut av monitoren igår, setter dem inn igjen og nullstiller den om jeg får tr neste uke. Prøve en runde til. Sjekket nedi der man putter inn pinnene og det var ikke noe grums der overhode.
Så får vi se om den er like gal, kanskje den bare trenger en nullstilling.

Får håp det hjelper :) her har jeg nok for lang syklus til at jeg kan bruke den. Vurder å bare selge den og de to eskene med tester. Holde meg til strimler og temping :)

Vet du forresten at det er noen som blir syk når kroppen begynner å produsere HCG?[emoji6] just saying
Har hørt det ja [emoji87] men akkurat det har jeg ikke tro på akkurat nå [emoji14] gubben er også dårlig så..

Har noen av dere et skikkelig bra tips mot kløe i ørene? Det er helt tørt så q-tips gjør ikke noe som helst for meg [emoji51] jeg hadde en sesamolje-spray jeg tenkte å prøve men fant den ikke.. Halsen er vond, men ørene tar livet av meg [emoji52]

Har noen av dere et skikkelig bra tips mot kløe i ørene? Det er helt tørt så q-tips gjør ikke noe som helst for meg [emoji51] jeg hadde en sesamolje-spray jeg tenkte å prøve men fant den ikke.. Halsen er vond, men ørene tar livet av meg [emoji52]

Uff! Kjipt, har desverre ingen tips. Men lurer på om det er noe med å ha løk i kaffefilter som du kan holde på ørene. Har du prøvd å Google? Tror det var løk, mulig hvitløk eller ingefær :p

Klør du i ørene av vanlig influensa?
Er ikke allergi da?

Klør du i ørene av vanlig influensa?
Er ikke allergi da?
Gudene vet [emoji87] ifølge legen har jeg iiiiingen allergier, men symptomene mine på mat, dyr og pollen sier noe annet [emoji14]
Må til legen på mandag og få dette sjekket, føler at jeg har skikkelig uvi også [emoji52]

Gudene vet [emoji87] ifølge legen har jeg iiiiingen allergier, men symptomene mine på mat, dyr og pollen sier noe annet [emoji14]
Må til legen på mandag og få dette sjekket, føler at jeg har skikkelig uvi også [emoji52]

Klø i ørene er typisk allergi tegn. Og vet om flere som har allergi men at det ikke slår ut på tester.

I dag klør jeg i fingrene etter å teste; til og med på ettermiddagsurin! Whaat!

Og her er tempen for i dag.. ff nekter å ta med monitoren når jeg plotter inn info etter eggløsning. Og nå har jeg åtte dager igjen med gratis natural cycles, blir nok ikke å fornye den da jeg synes den er nesten litt for enkel for min del..
d58a0f93140e276cf9141b1057b976b3.jpg

Skal holde meg i nakkeskinnet og vente til søndag. [emoji56]
Har en del murringer nå.. får se hva det er for noe etterhvert [emoji4]

Æææ! Kvinne, jeg dør [emoji23] jeg må da få vite noe før søndag?? [emoji85][emoji85]

Back
Topp