Du dør? Er jeg som har gått gjennom fire pakker med kleenex i dag! [emoji23][emoji23]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du dør? Er jeg som har gått gjennom fire pakker med kleenex i dag! [emoji23][emoji23]

Haha [emoji14] men hallo vi er jo en hel heiagjeng som venter i spenning [emoji23][emoji23]
Ble litt bedre av å sove, men ligget og knødd noe voldsomt, og pling våken klokka 8 [emoji87] og øyelokkene er supertunge.[emoji173][emoji173][emoji173] ååååå, kjære deg!
Det er jo urettferdig, og helt forståelig at du føler det sånn... syns det var dårlig gjort av venninnen din å be deg være med på den aborten.
Håper du føler deg bedre etter litt søvn. [emoji173]
Og heier såklart masse på positiv test!!!![]()
Ble litt bedre av å sove, men ligget og knødd noe voldsomt, og pling våken klokka 8 [emoji87] og øyelokkene er supertunge.
Sånn egentlig setter jeg jo pris på at venninnen min kommer til meg når ting er vanskelig for henne, men jeg hang meg helt opp i det i natt, stod og gråt mens jeg pusset tenner [emoji23]
Også har tempen min tørnet tullete!
Tror vi dette er pga dårlig søvn, kort søvn, feber, graviditet? [emoji102] Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til å teste imorgen med det temp-hoppet.
![]()
![]()
Ikke mye å skryte av [emoji14]
Ble litt bedre av å sove, men ligget og knødd noe voldsomt, og pling våken klokka 8 [emoji87] og øyelokkene er supertunge.
Sånn egentlig setter jeg jo pris på at venninnen min kommer til meg når ting er vanskelig for henne, men jeg hang meg helt opp i det i natt, stod og gråt mens jeg pusset tenner [emoji23]
Også har tempen min tørnet tullete!
Tror vi dette er pga dårlig søvn, kort søvn, feber, graviditet? [emoji102] Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til å teste imorgen med det temp-hoppet.
![]()
Først og fremst! Oi!!! Er ikke det der mulig en trifasisk kurve??? Stemmer for graviditet. Syns jeg ser en underliggende strek der altså! Men vet ikke om det er ønsketenkning [emoji23] fortsatt tidlig heldigvisHvis det er en trifasisk kurve, så festet vel egget seg i går og da tar det vel 2-3 dager før det syns på en test?
Og ang venninnen din, jo selvfølgelig så er det jo tillit å komme til deg når hun må gjennom noe vanskelig. Så hun ser nok på deg som en veldig god venn ja![]()
Okei, så da regner jeg at egget festet seg når tempen gikk opp? [emoji14] når skal jeg teste da, da..?
Det er en liten strek, var omtrent umulig å få bilde av, men jeg mistenker skyggestrek.. sånn typ.. "her er limet til fargen du ikke fikk" [emoji23]
Det blir spennende å se tempen i morgen!![]()
Jeg skal prøve imorgen, hvis ikke venter jeg til ikm(liker jeg å tro, haha!). Håper skikkelig at det har klaffet nå, det hadde vært fantastisk.Kaaanskje du får strek i morgen? Men på mandag tenker jeg den er ganske synlig! Håååper![]()
Først og fremst! Oi!!! Er ikke det der mulig en trifasisk kurve??? Stemmer for graviditet. Syns jeg ser en underliggende strek der altså! Men vet ikke om det er ønsketenkning [emoji23] fortsatt tidlig heldigvisHvis det er en trifasisk kurve, så festet vel egget seg i går og da tar det vel 2-3 dager før det syns på en test?
Og ang venninnen din, jo selvfølgelig så er det jo tillit å komme til deg når hun må gjennom noe vanskelig. Så hun ser nok på deg som en veldig god venn ja![]()
Ja, da ser jeg vel om det er feber eller baby [emoji87] sykt spent.
Jeg skal prøve imorgen, hvis ikke venter jeg til ikm(liker jeg å tro, haha!). Håper skikkelig at det har klaffet nå, det hadde vært fantastisk.
Har vært og sett på forlovelsesringer i dag, til tross for elendig form. Han har lovet at hvis jeg kjøper min egen ring så er vi offisielt forlovet [emoji173] Ikke det vanligste i verden, men det gjør ikke noe. Så jeg har vært og fått prøvd litt og tatt noen bilder sånn at vi kan bli enig om en som passer[emoji4]
Tri hva for no?
Skjønner uansett at Verpesyk mener at du kanskje er gravid. Og det liker vi[emoji1360][emoji16]
Tror jeg fant en passe en [emoji4] Skal ta han med meg og se neste gang han har tid [emoji4] Kribler litt i magen, han er virkelig en perfekt fyr for meg [emoji173]Så spennende med forlovelsesring da. Vanlig er kjedelig. Just do it[emoji6][emoji6]
Ja, da ser jeg vel om det er feber eller baby [emoji87] sykt spent.
Jeg skal prøve imorgen, hvis ikke venter jeg til ikm(liker jeg å tro, haha!). Håper skikkelig at det har klaffet nå, det hadde vært fantastisk.
Har vært og sett på forlovelsesringer i dag, til tross for elendig form. Han har lovet at hvis jeg kjøper min egen ring så er vi offisielt forlovet [emoji173] Ikke det vanligste i verden, men det gjør ikke noe. Så jeg har vært og fått prøvd litt og tatt noen bilder sånn at vi kan bli enig om en som passer[emoji4]
Trifasisk. Når man får tre forskjellige temp-nivåer [emoji4] den er ett nivå før el, ett høyere nivå etter el og høyest når egget har festet seg.
Tror jeg fant en passe en [emoji4] Skal ta han med meg og se neste gang han har tid [emoji4] Kribler litt i magen, han er virkelig en perfekt fyr for meg [emoji173]