Kaaaanskje jeg ser noe.. veit ikke, eller om jeg så sterkt ønsker å se noe for deg!! Iih, spennende dette da!!Ææææh! Jeg fikk strek på testen før tiden var gått ut! [emoji27]
Men den vil ikke være med på bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaaaanskje jeg ser noe.. veit ikke, eller om jeg så sterkt ønsker å se noe for deg!! Iih, spennende dette da!!Ææææh! Jeg fikk strek på testen før tiden var gått ut! [emoji27]
Ææææh! Spennende! Gleder meg til du tester igjenÆæææh! Jeg fikk strek på testen før tiden var gått ut! [emoji27]
Ææææh! Jeg fikk strek på testen før tiden var gått ut! [emoji27]
Vel.. hvis den tar etter foreldrene er den ikke sjenert når den kommer ut [emoji102] vi er begge skikkelig rett-på [emoji87]
Sommertiden begynte i går, det synes [emoji28]I dag er det vår! [emoji197]
Maaaange [emoji56] teste annenhver dag fremover, ta være på testene for å se stigning. Forrige pp når jeg fikk skyggestreker var det leeenge etter fristen så jeg tror det er en sjenert babystrek som er på lur [emoji4]Sommertiden begynte i går, det synes [emoji28]
Hurra!! Dubhar fler tester liggende sant? Ja du hadde vel for flere mnd fremover [emoji14]
Annenhver??? Du er hard ass hadde testa 2x dagen xDMaaaange [emoji56] teste annenhver dag fremover, ta være på testene for å se stigning. Forrige pp når jeg fikk skyggestreker var det leeenge etter fristen så jeg tror det er en sjenert babystrek som er på lur [emoji4]
Ja, jeg hører de sier det er vår sørpå, her i nord er veiene stengt grunnet snøras og stormer
Annenhver??? Du er hard ass hadde testa 2x dagen xD
Jeg har ett håp for meg selv.. ryker sikkert en hver morgen til jeg er tom [emoji16] den digitale er jeg nødt til å vente med til ca uke 6 sånn at jeg kan ordne time hos gyn når den slår ut på 3+ .. sett at det ikke er rosa lurestreker, men det tror jeg ikke det er når til og med gubben ser streken [emoji102]Annenhver??? Du er hard ass hadde testa 2x dagen xD
Hilser fra enda en søring
Uff, nå må da våren komme over hele NorgeJeg så det i dagens skravletråd! Tror dere jeg er litt sjalu eller? [emoji21] det var nydelig sol på morgenkvisten også KABOM!
Altså. Idag som jeg er såååå trøtt så skulle jeg ønske jeg hadde en snøstorm utenfor vinduet jeg og [emoji14] sove på sofaen med god samvittighet [emoji14]Jeg så det i dagens skravletråd! Tror dere jeg er litt sjalu eller? [emoji21] det var nydelig sol på morgenkvisten også KABOM!
Du skulle sett han som ligger på sofaen her og prøver å ta igjen søvn han mistet i natt.. [emoji23] vi skal i bursdag om en time, og jeg holder på med middagen!Altså. Idag som jeg er såååå trøtt så skulle jeg ønske jeg hadde en snøstorm utenfor vinduet jeg og [emoji14] sove på sofaen med god samvittighet [emoji14]
Haha, ta det heeelt med ro for om 8 mnd er det kanskje en liten baby i husDu skulle sett han som ligger på sofaen her og prøver å ta igjen søvn han mistet i natt.. [emoji23] vi skal i bursdag om en time, og jeg holder på med middagen!