Tiger prøver på baby!

Ææææh! Jeg fikk strek på testen før tiden var gått ut! [emoji27]
Men den vil ikke være med på bilder!
1c72184a7f3f27212f154a47d3b43bdf.jpg
Kaaaanskje jeg ser noe.. veit ikke, eller om jeg så sterkt ønsker å se noe for deg!! Iih, spennende dette da!!

Vel.. hvis den tar etter foreldrene er den ikke sjenert når den kommer ut [emoji102] vi er begge skikkelig rett-på [emoji87]

Jeg viste testen til gubben nå, den er over fristen men fortsatt lik som før fristen. Spurte om han så den med litt godvilje.. han trengte ikke godvilje for å se streken, den var veldig tydelig [emoji197]
Glemte forresten å balle meg til legen; ringte for sent. Så prøver meg på en canesten før jeg ringer lengen på nytt [emoji16]

Sommertiden begynte i går, det synes [emoji28]

Hurra!! Dubhar fler tester liggende sant? Ja du hadde vel for flere mnd fremover [emoji14]
Maaaange [emoji56] teste annenhver dag fremover, ta være på testene for å se stigning. Forrige pp når jeg fikk skyggestreker var det leeenge etter fristen så jeg tror det er en sjenert babystrek som er på lur [emoji4]

Ja, jeg hører de sier det er vår sørpå, her i nord er veiene stengt grunnet snøras og stormer

Maaaange [emoji56] teste annenhver dag fremover, ta være på testene for å se stigning. Forrige pp når jeg fikk skyggestreker var det leeenge etter fristen så jeg tror det er en sjenert babystrek som er på lur [emoji4]

Ja, jeg hører de sier det er vår sørpå, her i nord er veiene stengt grunnet snøras og stormer
Annenhver??? Du er hard ass:p hadde testa 2x dagen xD

Annenhver??? Du er hard ass:p hadde testa 2x dagen xD
Jeg har ett håp for meg selv.. ryker sikkert en hver morgen til jeg er tom [emoji16] den digitale er jeg nødt til å vente med til ca uke 6 sånn at jeg kan ordne time hos gyn når den slår ut på 3+ .. sett at det ikke er rosa lurestreker, men det tror jeg ikke det er når til og med gubben ser streken [emoji102]

Jeg så det i dagens skravletråd! Tror dere jeg er litt sjalu eller? [emoji21] det var nydelig sol på morgenkvisten også KABOM!
Altså. Idag som jeg er såååå trøtt så skulle jeg ønske jeg hadde en snøstorm utenfor vinduet jeg og [emoji14] sove på sofaen med god samvittighet [emoji14]

Altså. Idag som jeg er såååå trøtt så skulle jeg ønske jeg hadde en snøstorm utenfor vinduet jeg og [emoji14] sove på sofaen med god samvittighet [emoji14]
Du skulle sett han som ligger på sofaen her og prøver å ta igjen søvn han mistet i natt.. [emoji23] vi skal i bursdag om en time, og jeg holder på med middagen!

Back
Topp