Tiger prøver på baby!

Krysser fingre for at du straks sitter med en tydelig positiv test!

Jeg håper våren drar nordover snart også, jeg skal på påsketur til familien og det er litt kjipt å skulle reise fra barmark og hestehov her i Trøndelag til vinter og drit nordpå. :p Har vært veldig snill med de nordpå og sendt dem bilder av marihøne, sol og gode greier (at det har regnet hele tiden ellers i dag, bortsett fra da jeg var ute på tur med bikkjene for litt siden, nevnte jeg ikke :p ).

b3e3c35cbae17a4774b5a42d77a13f08.jpg
søringen hilser forresten [emoji28]

Ahhhrg. Så missunnelig

Cd26 pp3 2017 ca 11dpo, positiv sjenert strek i morges, gubben så den godt han, dog etter fristen.

Har egentlig vært mye kvalm de siste dagene, men det er like mye pms som graviditetstegn for meg, forskjellen denne syklusen er vel at jeg sliter med at jeg ikke har matlyst.. vanligvis på denne tiden spiser jeg som en hest. Nå er jeg bare tørst.
Nå har jeg litt smått stikking i siden av nedre del i magen og er litt hoven(ikke i nærheten av el.hoven), ikke eggstokkene/egglederen ihvertfall, og det lover jo godt med tanke på at jeg ønsker å slippe ny exu.
Kjøpt meg canesten og et prøveglass i dag som jeg skal bruke fremover [emoji4]
Vet ikke om jeg tør å teste imorgen [emoji197] Ønsker jo å vente til ikm nå, men det er ikke særlig realistisk at jeg klarer, så vi får se når jeg tester igjen.

Gubben reiser bort i dag [emoji17] Jeg liker ikke være alene hjemme! Han fikk telefon fra jobb klokken ni imorges om han kan hoppe på neste fly og gjøre noen andres jobb sørpå, men to timer var for kort varsel, så han tar da flyet som går litt før tre isteden [emoji102]
Han tjener utrolig godt på de turene, men likevel kjipt å plutselig bli alene denne uken [emoji197]

Dette er perfekt tidspunkt å sippe for at jeg mistet troen og tror babyplan bare viser masse skyggestreker? [emoji17] Perfekt å være hjemme alene og lei meg. Dumma testet på kveldsurin også. Ååårhhgg. Gubben er superstøttende da.. "da prøver vi igjen [emoji11]" fikk jeg til svar på nervøs klaging [emoji197]

Dette er perfekt tidspunkt å sippe for at jeg mistet troen og tror babyplan bare viser masse skyggestreker? [emoji17] Perfekt å være hjemme alene og lei meg. Dumma testet på kveldsurin også. Ååårhhgg. Gubben er superstøttende da.. "da prøver vi igjen [emoji11]" fikk jeg til svar på nervøs klaging [emoji197]

Test igjen i morgen på morgenurin :) Når er IKM? Krysser alt jeg har og sender en klem ❤

Test igjen i morgen på morgenurin :) Når er IKM? Krysser alt jeg har og sender en klem [emoji173]
Ikm er ca fredag ifølge appene.. skal teste hver morgen fremover også får gubben dra og kjøpe tester når tr er for sein de neste rundene.. [emoji197] dette tok visst mye på psyken min når testene har strek men jeg ikke skjønner om det er skygge [emoji22]
Klem veldig tatt imot [emoji173]

Huffa meg :( brent meg på skyggestreker sååå mange ganger :( ta test på morgenurin i morgen [emoji173] krysser fingrene og sender en god klem

Ikm er ca fredag ifølge appene.. skal teste hver morgen fremover også får gubben dra og kjøpe tester når tr er for sein de neste rundene.. [emoji197] dette tok visst mye på psyken min når testene har strek men jeg ikke skjønner om det er skygge [emoji22]
Klem veldig tatt imot [emoji173]

Ja, dèt skjønner jeg ❤ Håper den kan gi deg noe mer i morgen tidlig! Venter i spenning :)

Huffa meg :( brent meg på skyggestreker sååå mange ganger :( ta test på morgenurin i morgen [emoji173] krysser fingrene og sender en god klem
Skal det [emoji173] om jeg ikke skreik fra før så skreik jeg av det du skrev om mini og mannen.. sykt mye hormoner i meg, uansett hvilken type det er [emoji23]

Skal det [emoji173] om jeg ikke skreik fra før så skreik jeg av det du skrev om mini og mannen.. sykt mye hormoner i meg, uansett hvilken type det er [emoji23]

Haha uffa [emoji85][emoji173][emoji173][emoji173] skal ikke være lett å være kvinnfolk nei :p

Fikk med meg en kompis ut og hentet oss burger i sted siden jeg var så depp, og det var veldig koselig, fikk humøret skikkelig opp!
Da jeg kom hjem så tenkte tenkte jeg at jeg skulle prøve å drikke Biola fordi det skal jo funke mot infeksjoner nedentil. Den prøvde å vrenge opp burgeren min da jeg skulle drikke det, SÅ kvalm bruker jeg ikke å være når jeg har pms [emoji14] Hva i dægern er det kroppen min driver med?
Nå går jeg og legger meg, gir opp for i dag! Det fine med at gubben er borte er at jeg får hele senga for meg selv og kan bruke hans stinkeparfyme-pute [emoji173] Gubben er sånn som sprayer parfyme på seg før han legger seg, og det er himmelsk[emoji3]
Tempe og teste imorgen tidlig!

Back
Topp