Tiger prøver på baby!

Jeg er uenig med ff i når egget slapp, men det er ikke så nøye, tempen er jo såvidt over coverline, og jeg har forsovet meg voldsomt til temping (våknet av meg selv) og da er nok løpet kjørt.
Det var den pp'en [emoji14] bedre lykke i april. Ingen barn i 2017 på oss. Jeg synes det er så sykt irriterende at jeg har blitt gravid uten å planlegge to ganger, også har det bare vært tullegravid. Og når det er ønsket så nekter kroppen min og jeg får bare cyster på eggstokken som ikke har eggleder! Dum! [emoji34]
1856a376139d0628848d39593c1574ad.jpg

Irritert over at jeg har fått streker på testene som har vært så tydelige, skal ikke bestille sånne igjen! [emoji17]
Hvilke tester var det?:sorry:

Nå er jeg så sikker på tr at jeg prøver å provosere det frem med husarbeid og snemokking! Ligger og gisper etter luft på sofaen [emoji197]

df32c805a6f59a84422a926223801528.jpg

Jeg har mokket trappa hver dag denne uken [emoji56] vanligvis så gjør jo gubben det, men han er ikke her nå.
Flinka ;) Jeg er nok litt bortskjemt med at sviges kommer med traktor og fres :shy: Blir liksom bare å måkke ned trappa :D

Så flink du har vært! Men tror ikke du klarer å lokke frem TR med å måke snø. :hilarious:
Må jo prøve!
Men jeg vil ha tr nå sånn at jeg kan få el. i påsken eller rett etter! [emoji16]
Da har vi kanskje mulighet til prøving både mai og juni [emoji87] men hvis tr og el blir sein fremover så har vi ikke sjans de to mndene..

Last edited:
Så kjedelig med negative tester :( Håper TR dukker opp så du kommer i gang med ny PP!

Så kjedelig med negative tester :( Håper TR dukker opp så du kommer i gang med ny PP!
Synes også tr kan komme [emoji197] altså, det er fint med lang lutealfase, men jeg har ikke tid til å bli ferdig med den når jeg vet det ikke har klaffet!
Alt av murringer og tegn på tr har forsvunnet igjen [emoji21] lei!

Back
Topp