Tiger prøver på baby!

Ååååh; nå kommer gubben hjem [emoji173][emoji173][emoji173] Sitter på flyplassen og venter på han [emoji16] wæææ!

Siden jeg ikke har fått tr enda så har jeg bare med meg drikke og piller sånn at han kan kjøre hjem om jeg får det her [emoji14] men synes da tr var supermerkelig som ikke var kommet enda, hun brukte jo å følge klokka før! Brukte alltid komme klokka 15:30. Sist kom hun 10:30 og nå er klokka 17:30 uten noe tegn til henne [emoji102] 15dpo!

Ååååh; nå kommer gubben hjem [emoji173][emoji173][emoji173] Sitter på flyplassen og venter på han [emoji16] wæææ!

Siden jeg ikke har fått tr enda så har jeg bare med meg drikke og piller sånn at han kan kjøre hjem om jeg får det her [emoji14] men synes da tr var supermerkelig som ikke var kommet enda, hun brukte jo å følge klokka før! Brukte alltid komme klokka 15:30. Sist kom hun 10:30 og nå er klokka 17:30 uten noe tegn til henne [emoji102] 15dpo!
Håper hun holder seg vekke i hvertfall 9mnd nå da :D

Bestilt meg time hos fastlegen den 11.april, må vel skrive meg en liste med ting jeg mener burde vært grunnlag for å få sjekk?
Håper jeg slipper å vente så sykt lenge på time på sykehuset, og håper jeg blir sendt til UNN isåfall.. takk for "masing" damer, kanskje jeg får gjort noe med saken! [emoji173]

Vi vil deg bare det beste vettu[emoji8]

Så bra at mannen kommer hjem :D

Merkelig tante! IKM er i dag? Har du testet mer?

Så bra at mannen kommer hjem :D

Merkelig tante! IKM er i dag? Har du testet mer?
Testet imorges, null strek [emoji14]
Håper hun holder seg vekke i hvertfall 9mnd nå da :D
Hun er nok på vei, bare gått seg vill i svingen her borte!
Vi vil deg bare det beste vettu[emoji8]
Ja, men jeg synes jo det er skummelt med leger og sjekker og sånt, vil jo ikke hvis jeg ikke må[emoji27]

Testet imorges, null strek [emoji14]

Hun er nok på vei, bare gått seg vill i svingen her borte!

Ja, men jeg synes jo det er skummelt med leger og sjekker og sånt, vil jo ikke hvis jeg ikke må[emoji27]

Jeg lover deg. Det er ikke noe skummelt. Og jeg kan garantere deg at det er bedre å finne ut av hva som kan være galt. Enn å gå med så mye smerter i så mange år.

Sittet og tittet litt på appene siden prøveperioden min på naturalcycles går ut, den er ikke enig med fertilityfriend.
Ifølge naturalcycles har jeg vært under coverline igår også, og da skulle vel tr vært her? [emoji102]
Og den setter el til cd17, ff setter til cd16 på advanced(jeg har brukt override) og jeg vet at det var cd15.. blir helt sprø [emoji14]
Kan tr komme snaaaart?!

d479fe07c17857db0dfec7675f3f6bd0.jpg

Dagens temp. Tr kommer nok [emoji14]
3d9b9a497eb6d2583d758be4ba3631cc.jpg

Lenge leve fantasien. Inatt har jeg drømt om deg:P

Fin drøm. Inkluderte fødsel i bilen min for din del[emoji23]
Hva i alle dager [emoji23] hahaha! Så hyggelig! Her er tempen stabil på coverline og ingen tr igår som forventet.. Hun er nok bare treg [emoji23]

Hva i alle dager [emoji23] hahaha! Så hyggelig! Her er tempen stabil på coverline og ingen tr igår som forventet.. Hun er nok bare treg [emoji23]
Akkurat i det jeg skrev det så begynte det å murre i korsryggen og jeg fikk rosa på papiret mitt! Er det innafor å juble over å få mensen?! [emoji16]ENDELIIIIG!

Akkurat i det jeg skrev det så begynte det å murre i korsryggen og jeg fikk rosa på papiret mitt! Er det innafor å juble over å få mensen?! [emoji16]ENDELIIIIG!

Klart det er innafor!! :D Når en først vet det ikke har klaffet så kan den bare komme fort som f, så ny prøveperiode kan starte. :p

CD1 PP4 2017
Endelig tr! Da har jeg avklart at lutealfasen min er ca15 dager, og det er jo fantastisk flott tid for ett egg å få komme seg til rette før hormonene prøver å flekke det vekk!
Nå håper jeg det klaffer i april. Det hadde vært fantastisk fint med januarbaby!
Også har jeg akkurat perfekt med el.tester som jeg trenger, sånn at jeg slipper teste for mye! Legger vekk monitoren så nå stoler jeg på disse og temping!
9d977d9c0e6619885b1ee49129a46dbb.jpg

Lykke til! Heia januarbaby! [emoji173] min januarbaby kom i desember :p hadde termin 2. Januar. Ekstra spennende å se om det blir en 2017 eller 2018 baby [emoji173]

Så bra at tanta endelig kom så dere kan prøve igjen! :) Lykke til i ny PP, nå er det din tur [emoji173]

Lykke til! Heia januarbaby! [emoji173] min januarbaby kom i desember [emoji14] hadde termin 2. Januar. Ekstra spennende å se om det blir en 2017 eller 2018 baby [emoji173]

Masse lykke til med ny PP :D:D Denne gangen er det din tur altså! :)

Håper jo like mye hver syklus [emoji16] Det er like fantastisk med barn uansett når ungen bestemmer seg for å komme!
Vært og kjøpt meg menskopp i dag, sambo kokte den isted og jeg satte den inn nå, fancy greier, nysgjerrig på om det er noe for meg! Den var vanskelig å krølle sammen for å sette inn faktisk. Har noen av dere prøvd det?

Back
Topp