Tiger prøver på baby!

Håper jo like mye hver syklus [emoji16] Det er like fantastisk med barn uansett når ungen bestemmer seg for å komme!
Vært og kjøpt meg menskopp i dag, sambo kokte den isted og jeg satte den inn nå, fancy greier, nysgjerrig på om det er noe for meg! Den var vanskelig å krølle sammen for å sette inn faktisk. Har noen av dere prøvd det?

Ååååh kult!! Jeg har aldri fått meg til å kjøpe en sånn en! Så nei, aldri prøvd. Men spennende å høre fine erfaringer :)

Ååååh kult!! Jeg har aldri fått meg til å kjøpe en sånn en! Så nei, aldri prøvd. Men spennende å høre fine erfaringer :)
Haha! Det var mye søl å få den ut første gangen [emoji23] det er vel en teknikk man lærer seg! Håper den funker bra å svømme med! [emoji16]

Haha! Det var mye søl å få den ut første gangen [emoji23] det er vel en teknikk man lærer seg! Håper den funker bra å svømme med! [emoji16]

Tror nok at det er en del teknikk ja. Har en del venninner som sverger til det. Jeg selv har aldri prøvd. Redd for at det blir for ekkelt[emoji85]

Sunn(ere?) kosesnacks! [emoji3]

17af8f7a5ed790564fc27fc631865832.jpg

Cd2 pp4 2017
Herregud så sint jeg er i dag [emoji102]
Hva i alle dager!
Lyst til å bjeffe etter gubben når han tar på meg eller ønsker seg oppmerksomhet, grinete av mat, sinna på alt jeg prøver av apper fordi de ikke passer meg perfekt [emoji197]
Sint av å se på serie og lyst til å knekke tlf når autocorrect ikke er min venn [emoji27]

Cd2 pp4 2017
Hva i alle dager!
Lyst til å bjeffe etter gubben når han tar på meg eller ønsker seg oppmerksomhet, grinete av mat, sinna på alt jeg prøver av apper fordi de ikke passer meg perfekt [emoji197]
Sint av å se på serie og lyst til å knekke tlf når autocorrect ikke er min venn [emoji27]

Kanskje du bare er sliten og lei[emoji173]

Cd2 pp4 2017
Hva i alle dager!

Har du mye menssmerter?
Jeg oppfører meg på samme måte når jeg har mye vondt.
Merker det faktisk mer på humøret, enn på kroppen, når jeg må ta mer smertestillende. :rolleyes:
Håper du føler deg bedre snart :Heartred

Har du mye menssmerter?
Jeg oppfører meg på samme måte når jeg har mye vondt.
Merker det faktisk mer på humøret, enn på kroppen, når jeg må ta mer smertestillende. :rolleyes:
Håper du føler deg bedre snart [emoji813]red
I dag tror jeg kroppen min bare reagerer etter igår, har nesten ikke vondt i dag men humøret er på bånn [emoji14]
Så vi venter på at kinoen skal starte (skjønnheten og udyret) og jeg har en godteboks [emoji173]

Håper jo like mye hver syklus [emoji16] Det er like fantastisk med barn uansett når ungen bestemmer seg for å komme!
Vært og kjøpt meg menskopp i dag, sambo kokte den isted og jeg satte den inn nå, fancy greier, nysgjerrig på om det er noe for meg! Den var vanskelig å krølle sammen for å sette inn faktisk. Har noen av dere prøvd det?
Blitt lettere med trening?
Jeg har hørt mye positivt om å bruke kopp, men ikke fått meg selv til å kjøpe en. Virker jo kjekt for miljø, kropp og økonomi egentlig. Om man får det til å funke ;)

Blitt lettere med trening?
Jeg har hørt mye positivt om å bruke kopp, men ikke fått meg selv til å kjøpe en. Virker jo kjekt for miljø, kropp og økonomi egentlig. Om man får det til å funke ;)
Mye lettere med litt øvelse, men det er litt klisj; så må ha papir når man holder på [emoji14] foreløpig så er det jo fantastisk, jeg kan gå med de fine trusene mine OG sove naken under tr [emoji16]

Mye lettere med litt øvelse, men det er litt klisj; så må ha papir når man holder på [emoji14] foreløpig så er det jo fantastisk, jeg kan gå med de fine trusene mine OG sove naken under tr [emoji16]
Trenger ikke bedre grunn enn det jo :D

-Menskopp for nysgjerrige -
Foreløpig liker jeg menskopp altså, men jeg må virkelig konsentrere meg for å få den ut av og til siden den liker å snike seg litt ekstra høyt opp!

Supert å slippe søl når jeg får til; jeg har alltid trodd jeg blør helt ekstremt under tr, men det ser ikke sånn ut på millilitersmålet altså [emoji16]
Jeg kan legge vekk bestemortrusene mine når jeg har mens, og som nevnt tidligere sove naken! Funker flott å ta temp med den også, for den er liksom ikke egentlig i veien. Eneste negative et at det ikke blir sengekos, det virker litt for ork å skulle fikle den ut i øyeblikkets hete. [emoji14]
I kveld skal vi dra og trene så da får jeg prøvd den ut på trening. Også blir jeg å prøve den på svømming etterhvert, men jeg håper jo like mye hver gang at jeg ikke skal få tr neste gang [emoji14]

Tror jeg skal få meg en sånn jeg også! Eneste jeg har angst for å ikke få den ut [emoji23] og jeg liker IKKE å grave oppi der :p derfor er ikke jeg en tappetafser :p hvor ofte må man "tømme" den?

Tror jeg skal få meg en sånn jeg også! Eneste jeg har angst for å ikke få den ut [emoji23] og jeg liker IKKE å grave oppi der [emoji14] derfor er ikke jeg en tappetafser [emoji14] hvor ofte må man "tømme" den?
Tømmer den når jeg er på do, men kan nok holde meg til å tømme morgen og kveld egentlig, jeg er bare litt ekstra nøye [emoji14] må tisse før jeg får den ut, og det er ikke helt det samme som å tafse på tappen.. Det er litt mer som .. en tampong du må klemme ut luften av [emoji23]

Cd4 pp4 2017
Her i tr-land skjer det ikke mye spennende.. lørdagen var jeg dødsdårlig og hadde syke tr-smerter. Søndag var der bare litt murringer igjen, og igår tok det seg litt opp, men heldigvis ikke sånn at det hadde noe å si for dagen min. Gikk lang tur på kvelden med gubben, det var godt.
Har begynt å registrere smerte-skala på FF sånn at jeg kan dokumentere til legen hvilke dager som er hvor ille og evt om det er store variasjoner, så lørdagen fikk 4, søndag 1 og igår 2. Tenker som så at 3 er når jeg føler behov for smertestillende, 4 er når det går ut over dagen min selv med smertestillende, og 5 er når jeg spyr av smerter, heldigvis forekommer sistnevnte ikke like ofte som da jeg var yngre, men jeg har ganske nært på lørdagskvelden.
Begynner å bli ganske god venn med ff, og grafen min er helt sprøtt jevn nå.
3236334efa6b107a883eb2a27cb419a7.jpg

Back
Topp