Tiger prøver på baby!

Ganske sikker på at det er cyste ihvertfall på den ene siden, og hvis det er det går det jo fortere med utredning for endometriose [emoji4] har jo vært en runde på sykehuset fordi jeg har vært plaget med cyster så.. [emoji14]
Moren min ble operert her om dagen og fjernet eggstokkene pga noe som liknet en cyste, så jeg har litt info å ta med meg til legen om familiehistorie, og det er jo fint.
Lykke til hos legen da, håper du får utredning fort :)

Helt greit [emoji14] jobbhelg, så det meste av prøve-fokuset forsvinner (heldigvis) litt.
Har dog en skikkelig stikking i ene siden som jeg mistenker enten er tidlig el eller cyste. Har ingen andre symptomer på hverken det ene eller det andre. Kan ikke si at jeg ikke gleder til å komme meg til legen og få pratet med henne ang utredning for endo[emoji14]
Også tanna mi da, må huske å ringe tannlegen på mandag, får ikke til å tygge eller drikke på høyre side, legger tunga i veien når jeg drikker noe kaldt, men det iser noe sykt fordeom [emoji23]

Fantastisk av deg å spørre egentlig, ble litt varm om hjertet [emoji173]

Usj, tannverk er forferdelig! :wideyed: Håper du får time fort så du får ordnet det :)

Har du noen legetime på planen? Håper jo selvfølgelig at det ikke er cyste men om du mistenker det og/eller endo er det er det jo greit å få sjekket opp litt :) Men krysser fingrene for bare tidlig EL, da!

❤️

Usj, tannverk er forferdelig! :wideyed: Håper du får time fort så du får ordnet det :)

Har du noen legetime på planen? Håper jo selvfølgelig at det ikke er cyste men om du mistenker det og/eller endo er det er det jo greit å få sjekket opp litt :) Men krysser fingrene for bare tidlig EL, da!

[emoji173]️
Skal til legen på tirsdag [emoji4]

Å, så bra :) Lykke til!

Lykke til hos legen på tirsdag
Takk begge to [emoji173] gruer meg egentlig veldig til å ta det opp med legen [emoji53]

Forresten, om det er 4-5 dager til el. så burde vel lysten min gå opp og ikke ned? Har vært helt på trynet lysten de siste dagene.. og i dag forsvant det helt [emoji14] wtf? Er jo imorgen ff mener vi burde begynne å legge inn aksjer [emoji44]

Takk begge to [emoji173] gruer meg egentlig veldig til å ta det opp med legen [emoji53]

Forresten, om det er 4-5 dager til el. så burde vel lysten min gå opp og ikke ned? Har vært helt på trynet lysten de siste dagene.. og i dag forsvant det helt [emoji14] wtf? Er jo imorgen ff mener vi burde begynne å legge inn aksjer [emoji44]
Om du har mye å tenke på, så er det nok normalt med skrantene lyst. Men håper den mirakuløst kommer i dag ;)

Cd10 pp4 2017
Fikk hastetime hos tannlegen imorgen; rekker ikke gjøre noe men vi skal ihvertfall få sett på det..
Så imorgen blir det stress, tannlege 10:15 og legetime 10:40 [emoji44] ti minutter i mellom, tenk om vi ikke hadde hatt bil da! [emoji216]
Og så straka veget ut til hytta med familyen [emoji16] så jeg må pakke ferdig i dag! Huskeliste til meg selv; el.tester!

Last edited:
Cd10 pp4 2017
Fikk hastetime hos tannlegen imorgen; rekker ikke gjøre noe men vi skal ihvertfall få sett på det..
Så imorgen blir det stress, tannlege 10:15 og legetime 10:40 [emoji44] ti minutter i mellom, tenk om vi ikke hadde hatt bil da! [emoji216]
Og så straka veget ut til hytta med familyen [emoji16] så jeg må pakke ferdig i dag! Huskeliste til meg selv; el.tester!
oisann. Ja det kan bli hastigt. Bare håpe tannlegen er i rute da. Så du slipper å vente:wtf:

Har du en lege du har et OK forhold til, eller?

Nja.. Det må ikke nødvendigvis :hilarious: Jeg blir sjelden mer lysten under EL men gjennomfører uansett :laughing005

Har du en lege du har et OK forhold til, eller?

Nja.. Det må ikke nødvendigvis :hilarious: Jeg blir sjelden mer lysten under EL men gjennomfører uansett :laughing005
Vet ikke, aldri vært hos henne før [emoji16] det er veldig enten eller på legesenteret mitt, ingen som et middels ok [emoji14]

Har vært og kjøpt meg monosuit, hjelm, briller, sko og votter i dag, og boblebukse til gubben... 6500 kr [emoji51]
Endte med dress i str 16 år fordi voksenstørrelsen hadde jeg hatt plass til høygravid mage.. og det er jo liten vits når jeg ikke har tenkt til å være gravid resten av livet [emoji23]

Cd 10/11 pp4 2017
Tok en el.test, falt visst for fristelsen.
Akkurat som forventet, en svak liten strek, som sikkert er positiv på fredag/lørdag [emoji106] Så da blir det babymaking i dag for å ha litt reserve i tilfelle vi ikke får hoppet til køys på hytta!
c683cd23793295386956d737df485741.jpg

Kjøpt meg superfin utedress i dag, ønsket meg det leeeenge!
Slenger med et bilde av den også! Hentet på nett [emoji16]
a703e6396148e0f31e66e883c702c680.jpg

Frøken rosa har endelig fått svart og rosa dress!
Jeg er skikkelig fornøyd!

Last edited:
Cd12 pp4 2017
Da kan jeg informere om at førsteinntrykket av legen min er veldig bra [emoji4]
Dagen i dag har ikke vært enig med meg, så tannlegetimen forsov jeg meg til og legen fikk jeg ikke startet til før timen egentlig begynte, men hun var heldigvis for meg litt forsinket.
Legen synes det var spesielt at jeg ikke var henvist med tanke på smertene tidligere, og tok en enkel GU, mente at det så ut som det skulle. Forklarte at nå som jeg har sluttet på all prevensjon så føler jeg at jeg har mensmurringer gjennom hele syklusen, forklarte også at smertene rundt eggløsning sist var helt grusomme, og at jeg ikke kan ha det sånn her i et år mens vi prøver på barn. Og menssmertene da, alt blir satt på pause når jeg skal ha mens.. Hun var enig i at det ikke burde være sånn at jeg går glipp av hverdagen min pga smerter i underlivet.

Cd12 pp4 2017
Da kan jeg informere om at førsteinntrykket av legen min er veldig bra [emoji4]
Dagen i dag har ikke vært enig med meg, så tannlegetimen forsov jeg meg til og legen fikk jeg ikke startet til før timen egentlig begynte, men hun var heldigvis for meg litt forsinket.
Legen synes det var spesielt at jeg ikke var henvist med tanke på smertene tidligere, og tok en enkel GU, mente at det så ut som det skulle. Forklarte at nå som jeg har sluttet på all prevensjon så føler jeg at jeg har mensmurringer gjennom hele syklusen, forklarte også at smertene rundt eggløsning sist var helt grusomme, og at jeg ikke kan ha det sånn her i et år mens vi prøver på barn. Og menssmertene da, alt blir satt på pause når jeg skal ha mens.. Hun var enig i at det ikke burde være sånn at jeg går glipp av hverdagen min pga smerter i underlivet.
Så bra! Kanskje du kan få litt hjelp så hverdagen blir bedre :-) så får vi håpe tannverken blir ordna etterhvert også ;-)

Så bra! Kanskje du kan få litt hjelp så hverdagen blir bedre :-) så får vi håpe tannverken blir ordna etterhvert også ;-)
Ja, veldig fornøyd med at hun henviste meg vidre med en gang istedenfor å måtte vente og se hvor lenge det varer liksom [emoji106]

Hurra for en vetig lege:) hvor sendte hun henvisningen til da? Hva tenkte hun om endometriose?
Hun sendte til gyn sånn at gyn henviser vidre [emoji4] hun mente også at endo hørtes litt sannsynlig ut; og kjente til at man ikke fikk sjekket uten kikhull, men ville ha meg til gyn først for å sjekke etter cyster [emoji106] så jeg er fornøyd!

Cd11 pp4 2017
Da snakkes vi over påske, mobildekning er elendig og jeg må dobbeltlagre all info i tilfelle ff ikke får lagret infoen på serveren sin, spesielt flott det, rundt eggløsning [emoji106] så nå er det ferie! Kos dere masse i påsken puseluskene!

Cd11 pp4 2017
Da snakkes vi over påske, mobildekning er elendig og jeg må dobbeltlagre all info i tilfelle ff ikke får lagret infoen på serveren sin, spesielt flott det, rundt eggløsning [emoji106] så nå er det ferie! Kos dere masse i påsken puseluskene!
Kos deg masse :D nyt stillheten :)

Back
Topp