Tiger prøver på baby!

Cd4 pp4 2017
Her i tr-land skjer det ikke mye spennende.. lørdagen var jeg dødsdårlig og hadde syke tr-smerter. Søndag var der bare litt murringer igjen, og igår tok det seg litt opp, men heldigvis ikke sånn at det hadde noe å si for dagen min. Gikk lang tur på kvelden med gubben, det var godt.
Har begynt å registrere smerte-skala på FF sånn at jeg kan dokumentere til legen hvilke dager som er hvor ille og evt om det er store variasjoner, så lørdagen fikk 4, søndag 1 og igår 2. Tenker som så at 3 er når jeg føler behov for smertestillende, 4 er når det går ut over dagen min selv med smertestillende, og 5 er når jeg spyr av smerter, heldigvis forekommer sistnevnte ikke like ofte som da jeg var yngre, men jeg har ganske nært på lørdagskvelden.
Begynner å bli ganske god venn med ff, og grafen min er helt sprøtt jevn nå.
3236334efa6b107a883eb2a27cb419a7.jpg
Uff da. Har selv slitt mye med mensensmerter. Ble til slutt så ille at jeg måtte starte med p-piller for å ikke ødelegge fraværet helt, haha. Er heldigvis bedre nå (sluttet med pilla i august). Eneste som hjelper her når det er som verst er pinex og varmeflaske. Krysser fingrene for at vi begge slipper tr på en god stund nå:D

Cd4 pp4 2017
Her i tr-land skjer det ikke mye spennende.. lørdagen var jeg dødsdårlig og hadde syke tr-smerter. Søndag var der bare litt murringer igjen, og igår tok det seg litt opp, men heldigvis ikke sånn at det hadde noe å si for dagen min. Gikk lang tur på kvelden med gubben, det var godt.
Har begynt å registrere smerte-skala på FF sånn at jeg kan dokumentere til legen hvilke dager som er hvor ille og evt om det er store variasjoner, så lørdagen fikk 4, søndag 1 og igår 2. Tenker som så at 3 er når jeg føler behov for smertestillende, 4 er når det går ut over dagen min selv med smertestillende, og 5 er når jeg spyr av smerter, heldigvis forekommer sistnevnte ikke like ofte som da jeg var yngre, men jeg har ganske nært på lørdagskvelden.
Så hjemme fra jobb er du på 4 på skalaen feks? (bare nysgjerrig på om jeg har skjønt den)
Jeg har brukt å registrere mens og smerter på en annen app (clue) men den ser ikke likke vitenskapelig ut som FF :D

Kjedelig at du skal være så plaget med sånne menssmerter da :(
Fiiine tempkurven :D

Uff da. Har selv slitt mye med mensensmerter. Ble til slutt så ille at jeg måtte starte med p-piller for å ikke ødelegge fraværet helt, haha. Er heldigvis bedre nå (sluttet med pilla i august). Eneste som hjelper her når det er som verst er pinex og varmeflaske. Krysser fingrene for at vi begge slipper tr på en god stund nå:D

P-piller hjalp ikke egentlig for min del [emoji87] og det er jo litt uaktuelt med p-piller for da nullstiller legene prøvetiden min [emoji17] og jeg vil jo ha barn.

Så hjemme fra jobb er du på 4 på skalaen feks? (bare nysgjerrig på om jeg har skjønt den)
Jeg har brukt å registrere mens og smerter på en annen app (clue) men den ser ikke likke vitenskapelig ut som FF :D
Jeg har en ganske krevende jobb så jeg kan ikke gå på jobb hvis jeg tar smertestillende mot mens desverre [emoji17] har ansvar for andre sine medisiner når jeg er på jobb, så det blir litt for dumt om jeg selv er påvirket og gjør feil. Bruker å bytte hvis jeg vet jeg skal ha tr i jobbhelgene mine. [emoji14]

Kjedelig at du skal være så plaget med sånne menssmerter da :(
Fiiine tempkurven :D
Det er litt kjipt ja.. men tempkurven min er jo fin og jevn, så det er jo noe[emoji16]

Cd4 pp4 2017

Så fælt med så sterke menssmerter! :( Håper TR drar sin vei snart og ikke kommer tilbake før om leenge ;)

Cd 5 pp4 2017
Tr dro sin vei igår, da var jeg ferdig med spotting også, fantastisk!
Og nå har jeg litt murringer og stikkinger i høyre eggstokk, press-følelse rett og slett, sikkert en cyste som herjer litt.. [emoji14] håper ikke jeg får el på den siden denne mnd, men jeg mistenker det allerede.
Tempen droppet litt i dag og da ser det ut til at ting egentlig går på skinner [emoji4]

Cd 5 pp4 2017
Tr dro sin vei igår, da var jeg ferdig med spotting også, fantastisk!
Og nå har jeg litt murringer og stikkinger i høyre eggstokk, press-følelse rett og slett, sikkert en cyste som herjer litt.. [emoji14] håper ikke jeg får el på den siden denne mnd, men jeg mistenker det allerede.
Tempen droppet litt i dag og da ser det ut til at ting egentlig går på skinner [emoji4]
Weee, er så god følelse når tanta har reist :D
Hvordan var det å bruke koppen?
Hatt lyst til å ordne meg så lenge, men dumt å ordne en for så å måtte endre igjen etter en evt fødsel [emoji14]

Weee, er så god følelse når tanta har reist :D
Hvordan var det å bruke koppen?
Hatt lyst til å ordne meg så lenge, men dumt å ordne en for så å måtte endre igjen etter en evt fødsel [emoji14]
Koppen var.. interessant. Fin for å samle opp gørr, merket den ikke når den satt ordentlig på plass, men det var altså litt sirkus å få den ut [emoji14] og jeg følte meg ikke tørr og herslig etter tr som jeg bruker å gjøre. Gjorde ikke noe særlig å bruke det når jeg bare spottet heller.
Kan ikke se for meg at det er noe problem å bruke den samme etter fødsel så lenge jeg er flink å gjøre knipeøvelser, for den sitter jo helt nederst i slufsa.. [emoji14] og jeg er rimelig trang fra før. Men jeg tror man skal være rimelig godt kjent med kroppen sin før man prøver det, for hadde jeg vært yngre og prøvd noe sånt hadde jeg fått panikk hvis jeg ikke fikk den ut på første forsøk.

Anbefalte bestevenninnen min å prøve det.

Koppen var.. interessant. Fin for å samle opp gørr, merket den ikke når den satt ordentlig på plass, men det var altså litt sirkus å få den ut [emoji14] og jeg følte meg ikke tørr og herslig etter tr som jeg bruker å gjøre. Gjorde ikke noe særlig å bruke det når jeg bare spottet heller.
Kan ikke se for meg at det er noe problem å bruke den samme etter fødsel så lenge jeg er flink å gjøre knipeøvelser, for den sitter jo helt nederst i slufsa.. [emoji14] og jeg er rimelig trang fra før. Men jeg tror man skal være rimelig godt kjent med kroppen sin før man prøver det, for hadde jeg vært yngre og prøvd noe sånt hadde jeg fått panikk hvis jeg ikke fikk den ut på første forsøk.

Anbefalte bestevenninnen min å prøve det.
Det sto at de over 30 og de som har født burde gå for den største.. men det gjør kanskje ikke noe å ha litt for stor nå? Er jo bare å kjøpe, prøve og heller evt bare spare den. For baby skal jeg ha. Og det er bare 3 år til 3×10 og [emoji14]

Det sto at de over 30 og de som har født burde gå for den største.. men det gjør kanskje ikke noe å ha litt for stor nå? Er jo bare å kjøpe, prøve og heller evt bare spare den. For baby skal jeg ha. Og det er bare 3 år til 3×10 og [emoji14]
Næsj, jeg tror det er samme tullet som de sa før om at folk som ikke hadde født barn ikke kunne ta spiral. Tror ikke det er sååå nøye liksom [emoji14] funker det så funker det!

TANNPINE [emoji22] dum!
Og masse murring, mistenker tidlig el denne mnd faktisk, lysten er på topp og jeg har rett og slett rennende vannete utflod [emoji44] og dipp i temp! Etter å ha sovet en time lenger!
Gjengen, dere har smittet meg med sykluskrøll tror jeg!

TANNPINE [emoji22] dum!
Og masse murring, mistenker tidlig el denne mnd faktisk, lysten er på topp og jeg har rett og slett rennende vannete utflod [emoji44] og dipp i temp! Etter å ha sovet en time lenger!

Tror jeg nærmer meg EL allerede etter sa på lørdag også m[emoji33] hvordan kan det være mulig? Er under ei uke siden.. er ny på testing da..

TANNPINE [emoji22] dum!

Krysser fingrene for at det ikke er sykluskrøll hos deg også! ❤

TANNPINE [emoji22] dum!

Noe mer syklustull her i denne gruppen skal vi ikke ha noe av nå. Nå er det nok!

Cd7 pp4 2017
Lurer på om jeg har fått et tilfelle av "fallback temp" som Skvirrevippen nevnte her om dagen [emoji14] det hadde vært fint med litt tidlig el.
Veldig fornøyd med hvor jevn den egentlig er da!
4616aa3383bbb0b6557d81a4098bc73d.jpg

Glemte å ringe tannlegen da.. det var litt dumt, så jeg får pine meg gjennom helgen! [emoji4]

Hvordan går det med deg? :)
Helt greit [emoji14] jobbhelg, så det meste av prøve-fokuset forsvinner (heldigvis) litt.
Har dog en skikkelig stikking i ene siden som jeg mistenker enten er tidlig el eller cyste. Har ingen andre symptomer på hverken det ene eller det andre. Kan ikke si at jeg ikke gleder til å komme meg til legen og få pratet med henne ang utredning for endo[emoji14]
Også tanna mi da, må huske å ringe tannlegen på mandag, får ikke til å tygge eller drikke på høyre side, legger tunga i veien når jeg drikker noe kaldt, men det iser noe sykt fordeom [emoji23]

Fantastisk av deg å spørre egentlig, ble litt varm om hjertet [emoji173]

Last edited:
f89295526bfdfea1addd96cf30d4ef47.jpg

Dagens temp, murrer godt i eggstokkene [emoji14]
Red: tre dager til jeg begynner å teste etter el! Blir spennende! [emoji16] Skal rett ut på hytta etter å ha vært hos legen på tirsdag, og vi er fult hus i påsken [emoji173]

Last edited:
Helt greit [emoji14] jobbhelg, så det meste av prøve-fokuset forsvinner (heldigvis) litt.
Har dog en skikkelig stikking i ene siden som jeg mistenker enten er tidlig el eller cyste. Har ingen andre symptomer på hverken det ene eller det andre. Kan ikke si at jeg ikke gleder til å komme meg til legen og få pratet med henne ang utredning for endo[emoji14]
Også tanna mi da, må huske å ringe tannlegen på mandag, får ikke til å tygge eller drikke på høyre side, legger tunga i veien når jeg drikker noe kaldt, men det iser noe sykt fordeom [emoji23]

Fantastisk av deg å spørre egentlig, ble litt varm om hjertet [emoji173]
Usj, god bedring med tanna (det er dritvondt med tannverk!) og håper det "bare" er el på gang, ikke cyste :Heartred

Usj, god bedring med tanna (det er dritvondt med tannverk!) og håper det "bare" er el på gang, ikke cyste [emoji813]red
Ganske sikker på at det er cyste ihvertfall på den ene siden, og hvis det er det går det jo fortere med utredning for endometriose [emoji4] har jo vært en runde på sykehuset fordi jeg har vært plaget med cyster så.. [emoji14]
Moren min ble operert her om dagen og fjernet eggstokkene pga noe som liknet en cyste, så jeg har litt info å ta med meg til legen om familiehistorie, og det er jo fint.

Back
Topp