Tiger prøver på baby!

Hver kveld fra vi kom hit, mer aksjer enn hjemme [emoji28] men guri så redd vi er for at dem skal høre oss! Spesielt siden jeg ikke har sjans å få orgasme uten hjelp med batteri [emoji23] haha! Jeg mistenker de har hørt oss hver kveld!
Er det ikke noen kjerringråd om at det er bedre for fruktbarheten å få orgasme og da [emoji16]

Cd16 pp4 2017
d273ea16a6009044239f9aad1a691406.jpg

Og my god! Er jeg 1dpo nå? Prøvde legge inn lik temp to dager frem og da fikk jeg kryss på igår!! [emoji44] plis plis plis si at jeg er 1dpo! Jeg som var så usikker på den en.testen med smilefjes! Jeg drakk jo igår, men en cider og to drinker kan vel ikke få tempen så høy når vi la oss klokken tolv og sov halv to med temping klokka 6? [emoji14]
Følte at en tung bør ble lettet fra mine skuldre i natt, vi pratet om frykten min for å fortelle svigers om graviditet, og han forstår meg jo kjempegodt!

Cd16 pp4 2017

Og my god! Er jeg 1dpo nå? Prøvde legge inn lik temp to dager frem og da fikk jeg kryss på igår!! [emoji44] plis plis plis si at jeg er 1dpo! Jeg som var så usikker på den en.testen med smilefjes! Jeg drakk jo igår, men en cider og to drinker kan vel ikke få tempen så høy når vi la oss klokken tolv og sov halv to med temping klokka 6? [emoji14]
Følte at en tung bør ble lettet fra mine skuldre i natt, vi pratet om frykten min for å fortelle svigers om graviditet, og han forstår meg jo kjempegodt!

Jeg vil tro du er 1 DPO :) Håper det!

Jeg tror ikke så lite drikke påvirker tempen, om du har sovet som normalt. Håper du er 1 dpo, og at litt påskekos har gjort susen! :D

Her har jeg også vært bekymret for at vi har blitt hørt. Vi ligger på hemsen som er rett over rommet til mamma. [emoji23] [emoji23]

Jeg tror ikke så lite drikke påvirker tempen, om du har sovet som normalt. Håper du er 1 dpo, og at litt påskekos har gjort susen! :D

Her har jeg også vært bekymret for at vi har blitt hørt. Vi ligger på hemsen som er rett over rommet til mamma. [emoji23] [emoji23]
Håper håper! [emoji56]

Cd16 pp4 2017

Mer enn et glass rødvin påvirker tempen min i allefall. Men krysser fingra for at du er 1 dpo :D

Tenk hvor fint det hadde vært om det klaffet nå og jeg kunne ordnet meg ul i Spania i uke 11/12 [emoji16]

Hver kveld fra vi kom hit, mer aksjer enn hjemme [emoji28] men guri så redd vi er for at dem skal høre oss! Spesielt siden jeg ikke har sjans å få orgasme uten hjelp med batteri [emoji23] haha! Jeg mistenker de har hørt oss hver kveld!

[emoji23][emoji23][emoji23] så bra dere har fått til hver kveld da[emoji23][emoji23] kanskje ikke fullt så gøy med andre i samme hytte. Men pyttsann. Hva gjør man ikke i disse prøve tider?[emoji23]

Ganske sikker på dpo-land ja!
c7b4ac1a130950fac79d2272e820a7e4.jpg

Våknet i tre-tiden og gikk ut i stua, jeg hadde så jævlig vondt i magen at jeg trodde jeg skulle eksplodere [emoji197] tok en halvtime før kroppen roet seg ned igjen nok til at jeg turte å legge meg. Var skråsikker på at nå blir jeg gravid med en ny exu, smertene var så like! Håper ikke det[emoji53]
Så jeg tempet til vanlig tid (Da våknet jeg av meg selv) og klokken ni(den justerte jeg med nettsiden til skvirremor) og de havnet så og si likt [emoji14]
Bestilt meg 100lh tester på wish og 50 hcg, så begynner å teste om jeg får dem tidlig, hvis ikke venter jeg med clearblue frem til etter ikm [emoji14]

Last edited:
Btw! De kjære søtnosene som leser dagboken min og har android-telefoner, visste dere at dere kan tjene google-penger på undersøkelser? Jeg bruker det jeg klarer å samle opp på prøver-apper og sånt! [emoji4]
Får spørsmål om butikker jeg har vært innom og sånt!

c1f7c92b19e0884bf68c9e2fa81d9748.jpg

Legger med link il android-store for de som er interessert i å sjekke det ut! Appen heter bare "belønninger" på min telefon [emoji4]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.paidtasks

Cd 19 pp4 2017 4dpo
Sykt mye bobling i magen de siste dagene, og ømme pupper! Progesteron er det sikkert nok av i denne kroppen nå.
Fikk endelig ballet meg til tannlegen, de fant niks og nada, tok nye bilder og alt. Så da fikk jeg beskjed om å sjekke tannkremen min for slipemidler, og pøse på med fluor.
Også klisjet tannlegen på fluor!

Cd 19 pp4 2017 4dpo
Sykt mye bobling i magen de siste dagene, og ømme pupper! Progesteron er det sikkert nok av i denne kroppen nå.
Fikk endelig ballet meg til tannlegen, de fant niks og nada, tok nye bilder og alt. Så da fikk jeg beskjed om å sjekke tannkremen min for slipemidler, og pøse på med fluor.
Også klisjet tannlegen på fluor!
Bra det ikke var noe mer med tanna da ^^

Hurra for at det koker/putrer i babyovnen :D

Back
Topp