Tiger prøver på baby!

Vært og herja i snøen idag etter jobb, grilla og kosa oss med familien [emoji16] jeg har visst ikke gode uteklær for jeg var gjennomvåt på beina! Så nå ser jeg at jeg er nesten nødt til å kjøpe meg parkdress og nye vintersko [emoji87] gjerne noe vanntett. Også har jeg fått meg ny tættis av kusina mi, stilig eller hva?
c18b6d7637512ce63ce1d0e64f4b825e.jpg

Vært og herja i snøen idag etter jobb, grilla og kosa oss med familien [emoji16] jeg har visst ikke gode uteklær for jeg var gjennomvåt på beina! Så nå ser jeg at jeg er nesten nødt til å kjøpe meg parkdress og nye vintersko [emoji87] gjerne noe vanntett. Også har jeg fått meg ny tættis av kusina mi, stilig eller hva?
c18b6d7637512ce63ce1d0e64f4b825e.jpg
Gøy å leke i snøen da. Her er det helt bart :p
Gleder meg til å få et barn å ha med eg ut å ake. Fått masse snaps av venninner som er ute med barna sine på lekeplassen osv. Så tenker jeg i mitt stille sinn at "om to år skal jeg også være med":p

Kult med sånne rub-ons. Hvem har sagt det bare er for barn, liksom? :p
Brukte faktisk en del sånne metallics i fjor og året før ^^

Cd 19 pp3 2017 - 4dpo
Gubben spurte om jeg hadde testet for graviditet enda, er det noen som er utolmodig eller? [emoji16]
Sa at jeg skulle teste på søndag så han sitter vel på vaskemaskinen og venter på at jeg skal stå opp på søndags morgen for å tisse på pinne!

Cd 19 pp3 2017 - 4dpo
Gubben spurte om jeg hadde testet for graviditet enda, er det noen som er utolmodig eller? [emoji16]
Sa at jeg skulle teste på søndag så han sitter vel på vaskemaskinen og venter på at jeg skal stå opp på søndags morgen for å tisse på pinne!
Så herlig at han er så ivrig da :D

Cd20 pp3 2017 - 5dpo
I dag har jeg skikkelig influensasymptomer og har faktisk meldt avbud på kurset jeg går på hver tirsdag. Jeg har veldig høy terskel for å melde avbud egentlig, men det hjelper jo fint lite med lysta når halsen er hoven og stemmen knust [emoji20]
Så nå pøser jeg på med masse ekstra c-vitaminer og skal med god samvittighet sitte og spille world of warcraft hele dagen [emoji23]
Red: jeg har heldigvis ikke feber, det hadde vært kjedelig [emoji16]
94899c9ce884e84ecd37bff834d50dd8.jpg

Last edited:
Da har jeg offisielt bestemt at monitoren var bortkastede penger.
Jeg dyppet sticken i VANN og fikk fortsatt HØY fertilitet [emoji13] Nå gidder jeg ikke mer altså! Noen som skal ha en monitor? Får den billig altså!

Jeg dyppet sticken i VANN og fikk fortsatt HØY fertilitet [emoji13] Nå gidder jeg ikke mer altså! Noen som skal ha en monitor? Får den billig altså!

:wideyed:

Jeg har samme erfaring med CB dobbel hormonindikator. Bare tull.

What?! :o for noe drit!

Heia heia tempen!
God bedring! PS: influensalignende er et godt tegn! [emoji87][emoji23][emoji23][emoji23]

Hæ? Sikker på at det ikke er noe feil med den? Hadde klaga:) du får nok pengene igjen :)

:wideyed:

Jeg har samme erfaring med CB dobbel hormonindikator. Bare tull.

Var du like oppgitt over å ha brukt penger på dem også, som det jeg er over å ha brukt penger på denne? [emoji23][emoji23]
Så mye mer fornøyd med eggløsningstestene som bare måler lh, heretter blir det bare det.
What?! :o for noe drit!

Heia heia tempen!
God bedring! PS: influensalignende er et godt tegn! [emoji87][emoji23][emoji23][emoji23]
Jepp; følte behov for å se hvor langt den egentlig har gått på bærtur [emoji87] var visst langt det!
I know, og det kan godt være det er bra, men gubben har brygget på noe i flere dager så det trenger ikke være noe spesielt desverre [emoji14]

Var du like oppgitt over å ha brukt penger på dem også, som det jeg er over å ha brukt penger på denne? [emoji23][emoji23]
Så mye mer fornøyd med eggløsningstestene som bare måler lh, heretter blir det bare det.

Jepp; følte behov for å se hvor langt den egentlig har gått på bærtur [emoji87] var visst langt det!
I know, og det kan godt være det er bra, men gubben har brygget på noe i flere dager så det trenger ikke være noe spesielt desverre [emoji14]

Jeg velger å tro baby!!

Kanskje ikke like, siden monitoren er endel dyrere, men nesten :hilarious:

Enig! :)

Hæ? Sikker på at det ikke er noe feil med den? Hadde klaga:) du får nok pengene igjen :)

Vurderer å sende inn mail til clearblue shop og klage.. for dette er jo sinnsykt..

Jeg velger å tro baby!!

Håpe håpe håpe, krysse fingrene [emoji16]
Kanskje ikke like, siden monitoren er endel dyrere, men nesten :hilarious:

Enig! :)
Nja, barn koster penger de også; hører jeg rykter om [emoji23] så det er jo ikke krise, men det er jo litt surt

[emoji33] da må du klage. Glad jeg ikke gjennomførte kjøpet av den[emoji23]

God bedring[emoji4]

[emoji33] da må du klage. Glad jeg ikke gjennomførte kjøpet av den[emoji23]

God bedring[emoji4]
Skal det, gubben mente også det, for dette er jo ikke holdbart [emoji14]

Takk [emoji173] vi får håpe 5gram c-vitaminer og en halv liter appelsinjuice har gjort jobben sin i løpet av dagen/natten [emoji87] jeg nekter å være syk lenge [emoji23]

Cd22 pp3 2017 - 7dpo
Tok en test igår, fikk en skyggestrek tror jeg, men fikk ikke til å få den frem på bilder. Bare litt testedilla, altså. [emoji56]
Formen er fortsatt helt ræva, halsen er horribel og det er vondt å svelge, hoste, prate, pusse nesa.. Og nå tror jeg tempen min steg litt pga febervarme. Jeg har jo ikke tid til å være syk, hva er dette her for noe tull?
Hadde foresten en skikkelig kladd med blodig snørr igår i det ene neseboret, i dag kom det samme fra det andre.. [emoji27] Jeg blør aldri neseblod og slimhinnene mine bruker ikke være tynne i nesa.

Last edited:

Hehe, slik jeg har skjønt, når du har først fått høy på monitoren, så viser den høy til den får max eller ikke kan teste mer [emoji23]
Utrolig merkelig men ja [emoji12]

Hehe, slik jeg har skjønt, når du har først fått høy på monitoren, så viser den høy til den får max eller ikke kan teste mer [emoji23]

Ja, jeg tror det er sånn. Samme med CBDH. Det er jo ganske misvisende men..

Ja, jeg tror det er sånn. Samme med CBDH. Det er jo ganske misvisende men..

Ja, så sånn sett er jeg glad min monitor bare ga meg lav denne gangen [emoji23]
Men den burde gått ned til lav når det er tydelig at det ikke er noe hormon der [emoji12]

Ja.. men den burde jo ha en eller annen sikkerthetsgreie som gjør at man faktisk kan få litt lav av og til [emoji87] det er jo svindyrt å skulle teste 20dager hver syklus når jeg vet at el har vært [emoji23]

Back
Topp