Tiger prøver på baby!

Bare litt oppblåst utover kvelden i dag [emoji87] vondt å le, vondt å flire, slet med å sitte og se film med kjæresten.. tror aldri jeg har hadd så kraftige symptomer på el før!
 
Last edited:
Tempen min gikk i dag ned til det laveste den har vært hittill [emoji102] What! Hadde positive el.tester på morgenen igår og negativ på kveld, skal jeg regne igår som el eller i dag? Skal jeg endre det på skjema til negativ idag? [emoji102] I'm confuzzleduzzled.
Med de smertene jeg tenkte var el igår så fikk jeg flashback fra da jeg hadde exu, hadde så voldsomme smerter med det til tider, og ble plutselig så ubeskrivelig redd for at nå går den andre egglederen også [emoji17]
 
Tempen min gikk i dag ned til det laveste den har vært hittill [emoji102] What! Hadde positive el.tester på morgenen igår og negativ på kveld, skal jeg regne igår som el eller i dag? Skal jeg endre det på skjema til negativ idag? [emoji102] I'm confuzzleduzzled.
Med de smertene jeg tenkte var el igår så fikk jeg flashback fra da jeg hadde exu, hadde så voldsomme smerter med det til tider, og ble plutselig så ubeskrivelig redd for at nå går den andre egglederen også [emoji17]

Hvis EL-testen var positiv i går morges er det fullt mulig at EL er i dag. Hvis tempen har droppet mye virker det sannsynlig, det hørtes rart ut om EL var i går og tempen ikke stiger.
 
Hvis EL-testen var positiv i går morges er det fullt mulig at EL er i dag. Hvis tempen har droppet mye virker det sannsynlig, det hørtes rart ut om EL var i går og tempen ikke stiger.
Jeg tror jo el var natt til i dag/igår kveld.. kan det være tempen bruker litt tid?
 
Tempen min gikk i dag ned til det laveste den har vært hittill [emoji102] What! Hadde positive el.tester på morgenen igår og negativ på kveld, skal jeg regne igår som el eller i dag? Skal jeg endre det på skjema til negativ idag? [emoji102] I'm confuzzleduzzled.
Med de smertene jeg tenkte var el igår så fikk jeg flashback fra da jeg hadde exu, hadde så voldsomme smerter med det til tider, og ble plutselig så ubeskrivelig redd for at nå går den andre egglederen også [emoji17]
Ååh. Ikke tenk på det [emoji173]
Men forstår redselen.. du får tidlig ultralyd neste gang?

Ofte dropper tempen på eldagen. Så du er nok innafor det døgnet bare :)
Spennende å se i morgen :)
 
Så spennende. Håper du ikke har like mye smerter idag.

Jeg også har hatt en trøblete el med mye smerter denne gangen. Vi får håpe det gir et ekstra godt egg ;)
 
Ååh. Ikke tenk på det [emoji173]
Men forstår redselen.. du får tidlig ultralyd neste gang?

Ofte dropper tempen på eldagen. Så du er nok innafor det døgnet bare :)
Spennende å se i morgen :)

Ja, men frykten kommer nok til å være der fra positiv test til ultralyd [emoji87] men det blir jo litt greit å vite at jeg får tidlig ultralyd hver gang..

Så spennende. Håper du ikke har like mye smerter idag.

Jeg også har hatt en trøblete el med mye smerter denne gangen. Vi får håpe det gir et ekstra godt egg ;)

Ingen smerter i dag, bare øm [emoji16] men måtte ta flere paracet bare for å få sove i natt [emoji14] jeg har bestemt at det er desemberbarn på vei til meg[emoji4]
 
Jeg tenker at tempen vil stige til i morgen :)

God helg [emoji173]
Vi får se, håper det [emoji4]
Tusen takk søte deg [emoji173] må kose deg i helgen du også! Jeg har skikkelig kose-helg på jobb så jeg gleder meg til å stå opp begge dagene helgen [emoji16]
 
Cd 16 pp3 2017 - 1dpo?
EL er definitivt over ja, er ikke antydning til lh-strek.. og nå er jeg bare hoven i magen men ikke vondt. Kanskje jeg ikke har hatt ordentlig el i Jan og feb? At det bare har vært jukse-el?
Først når jeg skrudde på monitoren fikk jeg en feilmelding som stod jeg måtte kontakte support, også funka den bare likevel og sjekk dette her da [emoji14] monitoren er fortsatt overbevist om at jeg har høy fertilitet! Nå får den bare vase mannskjit for jeg tester ikke mer denne syklusen, punktum.
910d1b1bcd942e53a6a9939e969a3c1f.jpg
 
Hurra :D grattis! Nå er det bare ventingen igjen :D

Når ryker første testen?

Godt spørsmål.. hadde lyst til å være med på testegruppa til Anne s men det blir for tidlig..
Tenker kanskje 10dpo? [emoji4]
cb63ab52f0cdc4fe5aa032a6d7f86b9e.jpg


Har satt den på å finne el basert på testene, og det stemmer egentlig perfekt denne runden [emoji4]
 
Back
Topp