Jepp! Eggløsning i dette øyeblikk.. har så vondt at jeg får ikke til å sitte på rumpa pga trykk [emoji23][emoji23] herregud!HurraDa er vi vel likt da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Eggløsning i dette øyeblikk.. har så vondt at jeg får ikke til å sitte på rumpa pga trykk [emoji23][emoji23] herregud!HurraDa er vi vel likt da?
Jepp! Eggløsning i dette øyeblikk.. har så vondt at jeg får ikke til å sitte på rumpa pga trykk [emoji23][emoji23] herregud!
Ja egentlig [emoji16] nå blir det baby på meg, det er jeg helt sikker på!Morro!![]()
Ja egentlig [emoji16] nå blir det baby på meg, det er jeg helt sikker på!
Må bli det på deg også!
Tempen min gikk i dag ned til det laveste den har vært hittill [emoji102] What! Hadde positive el.tester på morgenen igår og negativ på kveld, skal jeg regne igår som el eller i dag? Skal jeg endre det på skjema til negativ idag? [emoji102] I'm confuzzleduzzled.
Med de smertene jeg tenkte var el igår så fikk jeg flashback fra da jeg hadde exu, hadde så voldsomme smerter med det til tider, og ble plutselig så ubeskrivelig redd for at nå går den andre egglederen også [emoji17]
Jeg tror jo el var natt til i dag/igår kveld.. kan det være tempen bruker litt tid?Hvis EL-testen var positiv i går morges er det fullt mulig at EL er i dag. Hvis tempen har droppet mye virker det sannsynlig, det hørtes rart ut om EL var i går og tempen ikke stiger.
Jeg tror jo el var natt til i dag/igår kveld.. kan det være tempen bruker litt tid?
Ååh. Ikke tenk på det [emoji173]Tempen min gikk i dag ned til det laveste den har vært hittill [emoji102] What! Hadde positive el.tester på morgenen igår og negativ på kveld, skal jeg regne igår som el eller i dag? Skal jeg endre det på skjema til negativ idag? [emoji102] I'm confuzzleduzzled.
Med de smertene jeg tenkte var el igår så fikk jeg flashback fra da jeg hadde exu, hadde så voldsomme smerter med det til tider, og ble plutselig så ubeskrivelig redd for at nå går den andre egglederen også [emoji17]
Ååh. Ikke tenk på det [emoji173]
Men forstår redselen.. du får tidlig ultralyd neste gang?
Ofte dropper tempen på eldagen. Så du er nok innafor det døgnet bare
Spennende å se i morgen![]()
Så spennende. Håper du ikke har like mye smerter idag.
Jeg også har hatt en trøblete el med mye smerter denne gangen. Vi får håpe det gir et ekstra godt egg![]()
Jeg tenker at tempen vil stige til i morgenJeg tror jo el var natt til i dag/igår kveld.. kan det være tempen bruker litt tid?
Vi får se, håper det [emoji4]Jeg tenker at tempen vil stige til i morgen![]()
God helg [emoji173]
Takk!Vi får se, håper det [emoji4]
Tusen takk søte deg [emoji173] må kose deg i helgen du også! Jeg har skikkelig kose-helg på jobb så jeg gleder meg til å stå opp begge dagene helgen [emoji16]

HurraCd17 pp3 2017 - 2dpo?
Tempen steg!! [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16] jaa!
Cd17 pp3 2017 - 2dpo?
Tempen steg!! [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16] jaa!
Hurragrattis! Nå er det bare ventingen igjen
Når ryker første testen?
Screenshot?![]()