Tiger prøver på baby!

Cd14 pp3 2017
Som nevnt er jeg helt sikker på at el er på vei, og det plager meg at testene til monitoren ikke vil sammarbeide med meg! Får se hva den sier i kveld når jeg skal teste, aksjer skal ihvertfall legges hver dag fra nå til krysset kommer på ff! Håper på maks på monitor men har ikke spesielt tro på det.
Tempen gikk forøvrig litt ned i dag, så er kjempespennende å se når den går opp og hvor den havner på kartet [emoji16]
 
Cd14 pp3 2017
Okei, jeg kjøpte en clearblue digital eggløsningstest i dag, tok på ca 3timers urin og den gikk rett på smilefjes(positiv)! [emoji16][emoji16] Overlykkelig!
6b0c836b3a6a8e5e136298f8813b6cca.jpg
 
Cd 14 pp3 2017
Monitoren sa fortsatt bare høy, så jeg tror ikke den kommer til å finne el hos meg denne gangen heller.. [emoji20] Jeg er ikke overbevist over produktet.
Men jeg mener eggløsning er imorgen, skal sjekke når jeg får negativ på el-testen igjen [emoji16] også gleder jeg meg som en galing til å se hva tempen gjør resten av uken! Her er foresten bilde av pinnen den bare mente var høy, og den el-testen som øyeblikkelig ble positiv, for sammenlikning om noen er nysgjerrig. Den lilla til monitoren måler østrogen og lh mens den rosa kun måler lh. Tror det er forskjellig sensitivitet på dem.
30978eb110405f9fa7806a3ae8f71942.jpg
 
Cd 14 pp3 2017
Monitoren sa fortsatt bare høy, så jeg tror ikke den kommer til å finne el hos meg denne gangen heller.. [emoji20] Jeg er ikke overbevist over produktet.
Men jeg mener eggløsning er imorgen, skal sjekke når jeg får negativ på el-testen igjen [emoji16] også gleder jeg meg som en galing til å se hva tempen gjør resten av uken! Her er foresten bilde av pinnen den bare mente var høy, og den el-testen som øyeblikkelig ble positiv, for sammenlikning om noen er nysgjerrig. Den lilla til monitoren måler østrogen og lh mens den rosa kun måler lh. Tror det er forskjellig sensitivitet på dem.
30978eb110405f9fa7806a3ae8f71942.jpg
Jeg så at du hadde kjøpt digital eggløsningstest, og begynte plutselig å tenke på at du hadde jo monitor..
Jeg hadde akkurat begynt å vurdere å ordne meg, fordi den sjekker to hormoner, ikke bare lh, siden testene aldri blir positive hos meg. Men skjønner nå at det kan jeg jo bare glemme å gjøre :p
 
Jeg så at du hadde kjøpt digital eggløsningstest, og begynte plutselig å tenke på at du hadde jo monitor..
Jeg hadde akkurat begynt å vurdere å ordne meg, fordi den sjekker to hormoner, ikke bare lh, siden testene aldri blir positive hos meg. Men skjønner nå at det kan jeg jo bare glemme å gjøre :p
Hehe, hadde jeg visst hvor lite sensitiv den var tidligere hadde jeg bare kjøpt meg eggløsningstester istede til å begynne med [emoji14] kan jo være det funker for andre folk med litt mer hormoner i kroppen.. [emoji14]
Kan også være jeg har vært uheldig med pinnene til monitoren, at det er lite fargestoff i dem.. alle er jo fra samme produksjonsbatch.
Hvem vet, orker ikke dvele så mye med det, skal bruke opp pinnene og se hva som skjer over tid.
 
Jeg så at du hadde kjøpt digital eggløsningstest, og begynte plutselig å tenke på at du hadde jo monitor..
Jeg hadde akkurat begynt å vurdere å ordne meg, fordi den sjekker to hormoner, ikke bare lh, siden testene aldri blir positive hos meg. Men skjønner nå at det kan jeg jo bare glemme å gjøre :p

Jeg prøvde CB dobbel hormonindikator og har samme erfaring. Den var på høy i flere uker, gikk aldri over til max. Så jeg holder meg til vanlig CB digital :)
 
Jeg prøvde CB dobbel hormonindikator og har samme erfaring. Den var på høy i flere uker, gikk aldri over til max. Så jeg holder meg til vanlig CB digital :)
Skal nok også gjøre det når jeg er tom for tester til monitoren, eller når forsøk på nr2 er der [emoji14] myyye lettere.
Fikk foresten fortsatt smilefjes i morges, litt sterkere strek, men når jeg har denne typen kan jeg teste når jeg vil, det kan jeg ikke med monitor, i starten syntes jeg jo at det var lurt, men nei[emoji16]
Gubben var ikke så interessert i å selge monitoren da jeg nevnte å kvitte meg med den, og synes jeg har brukt litt penger på babydrømmen nå [emoji87] han kommenterte det igår. Men det var verd det for min del, for da vet jeg at el er nært, i motsetning til de med dobbel indikator.
Egentlig litt festlig at jeg allerede vurderer kvitte meg med monitoren, helst skulle sett at jeg hadde den skulle-vært-seks-mnd gammle exu-ungen min her, utolmodig som jeg er [emoji51]
 
Cd15 pp3 2017 - smilefjes på morgentest, hva sier kveldstest?
Denne mnd har jeg trua på at det blir baby! Eggløsning er på riktig side, og vi fikk lagt inn aksjer i natt [emoji108] så nå er det bare å styre på til smilefjeset forsvinner! I natt etter babydancing hadde jeg sinnsyk stikking i eggstokken, så jeg lurer på om ikke sexen har utløst eggløsning når eggløsningen var i nærheten, [emoji16] det var det som skjedde sist jeg ble gravid ihvertfall. La oss bare håpe den flytter seg til riktig plass, for noen ny exu har jeg ikke psyke til, så er det sagt.. kryss fingrene for meg!![emoji20]
 
Krysser alt jeg har. Virkelig veldig lovende da. Og noens EXU skal vi ikke ha noe av!
Spent på testen din ikveld jeg[emoji16]
Takk [emoji173] jeg er livredd for ny exu i den stakkars egglederen min [emoji51] på den lyse siden kan jeg bare si at jeg skal ha hcg-prøver og ul tidlig, siden jeg har hatt det tidligere. Legesenteret mitt er ikke glad i å ta hcg-blodprøver nemlig [emoji56]
 
Takk [emoji173] jeg er livredd for ny exu i den stakkars egglederen min [emoji51] på den lyse siden kan jeg bare si at jeg skal ha hcg-prøver og ul tidlig, siden jeg har hatt det tidligere. Legesenteret mitt er ikke glad i å ta hcg-blodprøver nemlig [emoji56]

Skjønner godt du er redd for det, men det kommer ikke til å skje. Og når du ser tilbake med stor bollemage på at du bekymret deg for det så skulle du ønske at du visste at det gikk jo helt fint denne gangen :) for det gjør det, prepreggo :D
 
Cd 14 pp3 2017
Monitoren sa fortsatt bare høy, så jeg tror ikke den kommer til å finne el hos meg denne gangen heller.. [emoji20] Jeg er ikke overbevist over produktet.
Men jeg mener eggløsning er imorgen, skal sjekke når jeg får negativ på el-testen igjen [emoji16] også gleder jeg meg som en galing til å se hva tempen gjør resten av uken! Her er foresten bilde av pinnen den bare mente var høy, og den el-testen som øyeblikkelig ble positiv, for sammenlikning om noen er nysgjerrig. Den lilla til monitoren måler østrogen og lh mens den rosa kun måler lh. Tror det er forskjellig sensitivitet på dem.
30978eb110405f9fa7806a3ae8f71942.jpg

Den monitoren kan ta seg en bolle [emoji21]
Du burde fått max nå altså!

0bd3de5001d6fc2a24349d2d940a7596.jpg

Her er min test som ga verken høy eller max [emoji849]

Så langt får monitoren strykkarakter :p

Men bra du kjøpte digital el test og den sa positiv! Da er sikkert el idag da :D
 
296dae8a701f4c417ada7e7691e5ccc7.jpg

Da er egget i gang med å slippe og monitoren har mistet vinduet IGJEN [emoji34] dumdum [emoji17]

Men! Jeg har fått bekreftet eggløsning nå! [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
 
Back
Topp