Tiger prøver på baby!

Vært og pratet med ekstrajobben min i dag, de har 70% fast til meg fortløpende [emoji173] og det er masse ekstra å hente av timer og myye overtid om jeg ønsker, pluss at jeg slutter for det meste tidlig i ukedagene! Ting ordner seg for snille jenter! [emoji16]
Nå må vi bare få hormonene mine under kontroll også, så får vi kanskje spire også ila høsten [emoji173]

Vært og pratet med ekstrajobben min i dag, de har 70% fast til meg fortløpende [emoji173] og det er masse ekstra å hente av timer og myye overtid om jeg ønsker, pluss at jeg slutter for det meste tidlig i ukedagene! Ting ordner seg for snille jenter! [emoji16]
Nå må vi bare få hormonene mine under kontroll også, så får vi kanskje spire også ila høsten [emoji173]
Gratulere så mye med fast jobb! :D

Gratulerer med fast stilling! :D :D

Urk! Da er utsiktene for april-spire omtrent lik 0. Om vi får lagt inn aksjer er vi heldige bare der, han reiser bort imorgen, kommer hjem torsdags kveld og reiser igjen fredag - søndag.. Jeg er bortreist og jeg vet ikke hvor lenge jeg er borte [emoji23]
Temping er lagt på hylla, monitoren har jeg lagt igjen hjemme med vilje, aksjene blir det dårlig med og ikke kom jeg meg til legen for å få snakket med henne om å prøve lutinus eller liknende for å tjukne slimhinna [emoji14] føøøøøøkkkk

Hups, ikke de beste forutsetningene det! Men hvem vet. dere kan ha flaks med timingen om dere får lagt inn aksjer sånn i forbifarten. :p

Hups, ikke de beste forutsetningene det! Men hvem vet. dere kan ha flaks med timingen om dere får lagt inn aksjer sånn i forbifarten. :p
Er liksom ingen forbifart når vi er minst to timer unna hverandre hele uken [emoji14] og imorgen blir det 11timer hver vei [emoji23] så om det blir noe denne runden er jeg redd jeg anklager meg selv for å ha surret med noen andre! [emoji1]

Hei Tiger! Legger igjen et spor hos deg, da jeg har sneket litt i dagboka di nå :) Utrolig leit å lese at det ikke har klaffet for deg :( Skal krysse fingre for deg fremover, og håpe på at baby-drømmen din kan gå i oppfyllelse! Ser du har fått jobb, så gratulerer så mye med det! :) Vil gjerne følge dagboka di fremover! Lykke til videre flotte deg! :Heartpink

Hei Tiger! Legger igjen et spor hos deg, da jeg har sneket litt i dagboka di nå :) Utrolig leit å lese at det ikke har klaffet for deg :( Skal krysse fingre for deg fremover, og håpe på at baby-drømmen din kan gå i oppfyllelse! Ser du har fått jobb, så gratulerer så mye med det! :) Vil gjerne følge dagboka di fremover! Lykke til videre flotte deg! [emoji813]pink
Så hyggelig! [emoji4]
Det går nok til slutt, har vel egentlig slått meg til ro med at vi egentlig trenger hjelp, så prøvingen blir nok forhåpentligvis ikke like intens fremover [emoji14]

En liten oppdatering fra meg er vel på sin plass [emoji4]
Kom meg hjem igår, gubben er bortreist til torsdag ettermiddag og har fått streng beskjed om å hive seg over meg når han kommer hjem før han reiser bort igjen [emoji23] så er vi forhåpentligvis sikret hvis el kommer tidlig.. forventer høy på monitoren på fredag, og blir veldig rasket over om jeg får maks. Skal prøve å få kommet i kontakt med legen en av dagene veldig snart så jeg kan overtale henne til å ordne meg lutinus i noen sykluser, evt henvise meg til gyn for å da også få oppfølging. Operasjonen i september ser jeg mer og mer frem til, men jeg gruer meg også litt. Veldig mye "hva hvis" for min del, og det spiser meg opp innvendig.
Tr var jo veldig snill med meg denne runden, og forsvant fort igjen [emoji14]
En nær venninne av meg har sluttet på pillen nå, "Men de prøver ikke " .. yeah right...Jeg kommer til å bli knust om hun blir gravid før meg [emoji23] jeg er så møkk lei av at "alle" rundt meg er gravid eller får smått og jeg ikke! Bah!

En liten oppdatering fra meg er vel på sin plass [emoji4]
Kom meg hjem igår, gubben er bortreist til torsdag ettermiddag og har fått streng beskjed om å hive seg over meg når han kommer hjem før han reiser bort igjen [emoji23] så er vi forhåpentligvis sikret hvis el kommer tidlig.. forventer høy på monitoren på fredag, og blir veldig rasket over om jeg får maks. Skal prøve å få kommet i kontakt med legen en av dagene veldig snart så jeg kan overtale henne til å ordne meg lutinus i noen sykluser, evt henvise meg til gyn for å da også få oppfølging. Operasjonen i september ser jeg mer og mer frem til, men jeg gruer meg også litt. Veldig mye "hva hvis" for min del, og det spiser meg opp innvendig.
Tr var jo veldig snill med meg denne runden, og forsvant fort igjen [emoji14]
En nær venninne av meg har sluttet på pillen nå, "Men de prøver ikke " .. yeah right...Jeg kommer til å bli knust om hun blir gravid før meg [emoji23] jeg er så møkk lei av at "alle" rundt meg er gravid eller får smått og jeg ikke! Bah!
Krysser fingra for aksjer :D

Når er sjanser for aksjer i forhold til el da?

Så hyggelig! [emoji4]
Det går nok til slutt, har vel egentlig slått meg til ro med at vi egentlig trenger hjelp, så prøvingen blir nok forhåpentligvis ikke like intens fremover [emoji14]
Det ordner seg nok til slutt, så lenge drømmen er sterk nok :Heartpink (ser forresten vi er nesten like gamle, så da er det jo ekstra spennende å følge med :thumright)

Back
Topp