Tiger prøver på baby!

WOW, for en kjekt nyhet....nå er det bare å krysse fingrene. Så fort jeg kan må jeg inn hit å sjekke i morgen :P
Blir ikke noen oppdatering fra meg før utover formiddagen, så det er nok ikke noe stress, fridøgn er sovedag [emoji23]

Ho-ho! Gladnyheter på vei her! Gubben går trolig opp 60k i året i fastlønn over nyttår [emoji16] det er penger jeg ikke klager på!
Har også funnet ut selv at jeg skal ta helsefagarbeider-fagbrev gjennom å jobbe fremfor å gå skole i første omgang siden vi planlegger huskjøp! Så får studieplanen ligge litt på hylla en stund [emoji4]

Wuhu, ikke verst! :D Passer jo veldig bra med huskjøp det. Det samme med at du tar fagbrev. :)

10 dpo - test med styrke 25 mlu

c29275c5f730e654e9dd8bba50774394.jpg

25a86c13d0de8669077a4bf24db5303a.jpg

Har en skygge i virkeligheten.. [emoji14] blir spennende å se neste test om noen dager [emoji23]

Skattepengene mine ble utbetalt i dag.. til feil konto [emoji23]
Ringte inn og de skulle får ordnet det, tar et par virkedager, men jeg får dem så fort de får ordnet det!
Blir greit å kunne knø det inn på gjeld [emoji4]

Greit med skattepenger og økt lønn i hus. Lykke til med planene.

Klarer ikke umiddelbart å se noe på testen, men fremdeles håp.

Blir spennende med videre testing! Jeg har ubrukelig streksyn, så tør ikke si noe om testen. :p

Greit med skattepenger og økt lønn i hus. Lykke til med planene.

Klarer ikke umiddelbart å se noe på testen, men fremdeles håp.
Har du ikke dagbok? [emoji173] prøvde å finne en oppdatering på hvordan det går med deg, og så du hadde hatt en kjemisk nr 4 [emoji17] herrefred så tøff du er som klarer å fortsette, Jeg hadde vært motløs etter kjemisk nr 1 [emoji22]

Blir spennende med videre testing! Jeg har ubrukelig streksyn, så tør ikke si noe om testen. :p
Haha, streksynet mitt er en blanding av sterke ønsker og skjeve hornhinner har jeg funnet ut! [emoji23] derfor jeg bruker digital som endelig dom, Har bestilt fire nye, de henter gubben på mandag på posten, har en her og en ekstra hjemme [emoji23]

Har du ikke dagbok? [emoji173] prøvde å finne en oppdatering på hvordan det går med deg, og så du hadde hatt en kjemisk nr 4 [emoji17] herrefred så tøff du er som klarer å fortsette, Jeg hadde vært motløs etter kjemisk nr 1 [emoji22]
Har ikke dagbok. Avventet til etter TUL før jeg skulle opprette i juni-gruppa og det gikk jo ikke bra så da ble det ikke. Men blir vel dagbok etter sommeren tenker jeg....
Ja, har hatt kjemisk i de siste fire syklusene. MA'en tok tid, men fra vi begynte å prøve har vi hatt 2pp uten napp og ellers aborter som resultat på hver (en SA, en MA og fire kjemiske).
Jeg har har klare symptomer fra så tidlig som 6 dpo så selv sambo klarer komme til konklusjonen før jeg har streker nok på testene til å fortelle han....
Jeg har ikke noe særlig valg, men ja. Etter denne siste streifet tanken meg om å sette inn spiral igjen og bare glemme hele greia..

Har ikke dagbok. Avventet til etter TUL før jeg skulle opprette i juni-gruppa og det gikk jo ikke bra så da ble det ikke. Men blir vel dagbok etter sommeren tenker jeg....
Ja, har hatt kjemisk i de siste fire syklusene. MA'en tok tid, men fra vi begynte å prøve har vi hatt 2pp uten napp og ellers aborter som resultat på hver (en SA, en MA og fire kjemiske).
Jeg har har klare symptomer fra så tidlig som 6 dpo så selv sambo klarer komme til konklusjonen før jeg har streker nok på testene til å fortelle han....
Jeg har ikke noe særlig valg, men ja. Etter denne siste streifet tanken meg om å sette inn spiral igjen og bare glemme hele greia..
Jeg skulle gitt deg en skikkelig varm klem om jeg kunne, det er sårt bare å lese om det [emoji22][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] overhode ikke sånn det skal være for å få ønskebarna sine!

Jeg skulle gitt deg en skikkelig varm klem om jeg kunne, det er sårt bare å lese om det [emoji22][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] overhode ikke sånn det skal være for å få ønskebarna sine!
Takk. Nei, det kan du si. Første SA'en var greit nok. MA'en tok ganske knekken på meg. ikke minst da selve aborten tok så innmari lang tid å bli ferdig med. Men kjemisk måned etter måned... Fy søren. Hadde vært bedre å ikke bli gravid fremfor å gå inntil en ukes tid og lure på om testene skal bli svakere, en skal begynne å blø eller om det faktisk kommer så langt at det er vits å ringe legen..

Har ubrukelig streksyn, kaster som regel testene mine etter å så vidt ha sett på de, så her er ikke mye hjelp å få:p Hadde vært utrolig fortjent med babystrek nå! Spesielt gøy om det faktisk var i pausemnd det gikk :D:p

Nå er jeg lei [emoji17]
291745ad60fe45396611d6ef3ded91e8.jpg

Dustekropp.
Da koker jeg koppen min etterpå da!

Da begynner vi sparing til ivf også da føler bare at det er det vi ender med nå fremover. Slitsomt!
Har ikke engang hatt en kjemisk så jeg føler meg bare ubrukelig og lite fruktbar. Nå er det en uke til 6mnd siden ppilleslutt og bare skyggestreker og dumme håp [emoji55]
De fæle tankene om at jeg ikke er bra nok kryper seg innpå nå [emoji54]

Back
Topp