Så gøy med Sydentur da! Har du startet pakkinga, eller holder dere fortsatt på med utpakking av leiligheten? Hvor lenge blir dere borte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke begynt å pakke til det enda nei [emoji14] har fått pakket ut leiligheten så det er beboelig, men blir ikke ferdig før vi har fått lønn igjen, for vi trenger en sjenk til rommet og kontormøblerSå gøy med Sydentur da! Har du startet pakkinga, eller holder dere fortsatt på med utpakking av leiligheten? Hvor lenge blir dere borte?
Deilig!Vi skal til syden [emoji1]
Neida, fortsatt hjemme, men prøver å ikke være så mye på bv siden vi har pausemnd.. litt kjipt å se andre som tester og styrer når jeg så gjerne skulle gjort det selv [emoji14]Da er du kanskje i sydenland, ettersom det er noen dager siden siste update i DB. Håper du koser deg maks, nyt!
Så hyggelig! Jeg liker følgere og fingerkryssing [emoji16]Hei[emoji4]
Vil gjerne følge med her. Krysser fingrene for spire på deg snart.
Satser på at ferie er det som får spira til å sitte [emoji6][emoji173]
Dette er omtrent så positive tester jeg får [emoji14] skal ta en digital i kveld og legge aksjer, drar fra gubben imorgen så kanskje det blir en syden-utviklet-baby på meg? [emoji173] hadde vært morsomt å komme hjem og få positiv graviditetstest!
Det var den pausemnd liksom! [emoji23] men tester ikke noe før jeg kommer hjem, det blir bare masse unødvendig styr
Håper det [emoji16] fikk denne nå på 3t urin!Satser på at ferie er det som får spira til å sitte [emoji6][emoji173]
Håper det [emoji16] fikk denne nå på 3t urin!
Nå må det bli spire så jeg slipper mens på reisen hjem igjen, for da synes jeg synd i jobb-partneren min [emoji50]
Lykke til med syden baby
Dette er omtrent så positive tester jeg får [emoji14] skal ta en digital i kveld og legge aksjer, drar fra gubben imorgen så kanskje det blir en syden-utviklet-baby på meg? [emoji173] hadde vært morsomt å komme hjem og få positiv graviditetstest!
Det var den pausemnd liksom! [emoji23] men tester ikke noe før jeg kommer hjem, det blir bare masse unødvendig styr
Teste-tempe-pause-mnd? [emoji23]Oi, kanskje det ikke ble pausemnd? ser ut som du slapp det [emoji7] blir heller en teste-karantene [emoji14]