Tiger prøver på baby!

Så gøy med Sydentur da! Har du startet pakkinga, eller holder dere fortsatt på med utpakking av leiligheten? Hvor lenge blir dere borte? :happy:

Så gøy med Sydentur da! Har du startet pakkinga, eller holder dere fortsatt på med utpakking av leiligheten? Hvor lenge blir dere borte? :happy:
Har ikke begynt å pakke til det enda nei [emoji14] har fått pakket ut leiligheten så det er beboelig, men blir ikke ferdig før vi har fått lønn igjen, for vi trenger en sjenk til rommet og kontormøbler

Da er du kanskje i sydenland, ettersom det er noen dager siden siste update i DB. Håper du koser deg maks, nyt! :D

Da er du kanskje i sydenland, ettersom det er noen dager siden siste update i DB. Håper du koser deg maks, nyt! :D
Neida, fortsatt hjemme, men prøver å ikke være så mye på bv siden vi har pausemnd.. litt kjipt å se andre som tester og styrer når jeg så gjerne skulle gjort det selv [emoji14]
Har akkurat begynt å pakke, måtte visst kjøpe ny sommergarderobe helt plutselig [emoji23]
Superfornøyd med mange gode kjøp (er jo salg overalt), fikk jo feriepenger igår så det er bare herlig å kunne shoppe skikkelig, Skal selvfølgelig ta meg en runde shopping i syden også [emoji14]
Er festival her jeg bor nå i helgen som jeg har Helgepass til, så det er superdeilig å kunne kose meg litt ekstra med gubben før jeg forlater han i to uker[emoji173]
Hei[emoji4]
Vil gjerne følge med her. Krysser fingrene for spire på deg snart.
Så hyggelig! Jeg liker følgere og fingerkryssing [emoji16]
Desverre er det nå pausemnd, så det skjer ikke sånn kjempemasse før neste mnd [emoji4]

Ble spurt om å være gudmor her om dagen.. for andre gangen på ett år.
Det svei å høre om "ops, kjerringa er gravid" og at jeg ble spurt om å være gudmor delvis fordi faren er en kompis av meg som vet en del av det vi har vært igjennom, nesten som om det skal være en trøst for at jeg ikke får barn selv? Vet jo at han har hatt sinnsykt lyst på barn men ikke hatt dame, og da går det jo fort i svingene når man møter ei som også vil ha barn (kind of) og jeg er jo glad for dem.. Men nå begynner dette å ta over.. eksen min skal ha, ene kompisen til gubben fikk her om dagen, svigerbror skal ha, en venninne av meg skal ha i høst, en venninne fikk nettopp og en tredje går og venter på at fødselen skal starte.. og nå enda fler.. blir helt matt [emoji17] kan jeg pliis få være neste? Nesten så jeg begynner å be aftenbønn og greier[emoji14]

5fd5caecee14f4b7cc168981177ebe98.jpg

Dette er omtrent så positive tester jeg får [emoji14] skal ta en digital i kveld og legge aksjer, drar fra gubben imorgen så kanskje det blir en syden-utviklet-baby på meg? [emoji173] hadde vært morsomt å komme hjem og få positiv graviditetstest!
Det var den pausemnd liksom! [emoji23] men tester ikke noe før jeg kommer hjem, det blir bare masse unødvendig styr

Dette er omtrent så positive tester jeg får [emoji14] skal ta en digital i kveld og legge aksjer, drar fra gubben imorgen så kanskje det blir en syden-utviklet-baby på meg? [emoji173] hadde vært morsomt å komme hjem og få positiv graviditetstest!
Det var den pausemnd liksom! [emoji23] men tester ikke noe før jeg kommer hjem, det blir bare masse unødvendig styr
Satser på at ferie er det som får spira til å sitte [emoji6][emoji173]

Lykke til med syden baby:p

Lykke til. Håper spira sitter nå ❤

Hadde jo vært kjempegøy om det var i pausemåneden den satt :)

Oi, kanskje det ikke ble pausemnd?:p ser ut som du slapp det [emoji7] blir heller en teste-karantene [emoji14]
Teste-tempe-pause-mnd? [emoji23]

En liten oppdatering til nysgjerrige neser ! [emoji173]
Var veldig øm over magen både mandag og tirsdag, men ikke kjent sånn som jeg bruker med flyttkramper underveis etter el, men skikkelig menskramper i livmor natt til i dag [emoji54]
Har noe helt sykt ømme bryster da, Med en gang jeg kler av med bhen har jeg knallstive brystvorter som jeg ynker meg av å komme borti.. dpo-symptomet sitt det der [emoji54] ikke brukt å ha det så mye før, tror varmen har litt å si, for det er helt sprøtt!
Her er det 33 grader, det laveste som er meldt under oppholdet er 22 på natta, så vi renner omtrent bort her nede [emoji23] vi ligger strødd på solsenger og bælmer vann hele dagen lang hele gjengen.
Noe farge har jeg desverre ikke fått! Ser vel bare ut som en dårlig stekt julegris når jeg kommer hjem!

Så deilig med sol og varme. Spennende symptomer. Fortsetter å krysse fingrene og håpe at ferie og varme gjør susen!

Back
Topp