Huff, hørtes ikke ålreit ut =/ [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde hun var på vei til å dra, men hun kom tilbake på ettermiddagen i dag, hadde visst bare vært en tur på café eller noe sånt [emoji14] Annet enn litt murring i dag har det vært greit, tirsdagen og onsdagen var grusomme, var bare å koke vann og finne varmeflasken når jeg hadde tid til en pust i bakken mellom flyttingen av møbler [emoji23]Hvordan går det med deg? Er tanta på veg til å dra eller har du fortsatt mye smerter?
Tror ikke jeg prøver det vidre... når slimhinna var 7 mm dagen før tr så tror jeg vi må finne på noe annet [emoji17]Høres skikkelig ugreit ut med så sterke smerter. Jeg syns mine (som jeg forøvrig ikke har sett snurten til etter fødselen, takk og lov!) var ille nok - og de gikk vekk med en god dose naproxen eller ibux.
Hva tenker du om wild yam da, etter å ha prøvd det i en syklus. Kommer du til å prøve det videre?
Silicea da?Tror ikke jeg prøver det vidre... når slimhinna var 7 mm dagen før tr så tror jeg vi må finne på noe annet [emoji17]
Kan vurdere det neste pp [emoji4] har ikke tenkt over det faktiskSilicea da?
Gjør det verdt et forsøk i allefall. Den var jo ikke håpløst tynn, så ^^Kan vurdere det neste pp [emoji4] har ikke tenkt over det faktisk
Huseieren sa de hadde byttet ut litt av veggen tidligere og lagt silikon over eller noe sånt. Tror bare det er tull. Vi hadde ikke vasket fordi vi mente de måtte se det først; og da vi kom tilbake hadde de bare tørket av det med jif. Vi blir mest sannsynlig å melde inn huseier til noen som har med sånt å gjøre når vi fått ut depositumet vårt, for det er hårreisende og ikke innafor å leie ut når de vet at det er sånn.Ikke sagt noe?? Muggsopp er jo virkelig ikke bra for helsa. Godt dere har fått ei anna leilighet nå.
Takk [emoji4] jeg gleder meg til litt reising! Blir nok en super jobb-tur!Så deilig! Høres ut som det blir bra med ny bolig ja.
huff, ikke bra å bo med muggsopp. Dårlig av huseier ikke å si noe når han visste...
Håper du får en fin tur. Lykke til!
Så bra. Hvor skal dere?Takk [emoji4] jeg gleder meg til litt reising! Blir nok en super jobb-tur!
Vi skal til syden [emoji1]Så bra. Hvor skal dere?
En uke fra i dag [emoji4]Godt dere har kommet dere inn i ny leilighet
Når drar du?
SpennendeEn uke fra i dag [emoji4]