Tiger prøver på baby!

Håper du ikke har like vondt idag og at du kan få hjelp med dette. og selvfølgelig - en baby! Ironisk at den beste "behandlingen" for endo er det samme som endo vanskeliggjør...

Hvordan går det med deg? Er tanta på veg til å dra eller har du fortsatt mye smerter? :)
Jeg trodde hun var på vei til å dra, men hun kom tilbake på ettermiddagen i dag, hadde visst bare vært en tur på café eller noe sånt [emoji14] Annet enn litt murring i dag har det vært greit, tirsdagen og onsdagen var grusomme, var bare å koke vann og finne varmeflasken når jeg hadde tid til en pust i bakken mellom flyttingen av møbler [emoji23]

Høres skikkelig ugreit ut med så sterke smerter. Jeg syns mine (som jeg forøvrig ikke har sett snurten til etter fødselen, takk og lov!) var ille nok - og de gikk vekk med en god dose naproxen eller ibux.

Hva tenker du om wild yam da, etter å ha prøvd det i en syklus. Kommer du til å prøve det videre? :)

Høres skikkelig ugreit ut med så sterke smerter. Jeg syns mine (som jeg forøvrig ikke har sett snurten til etter fødselen, takk og lov!) var ille nok - og de gikk vekk med en god dose naproxen eller ibux.

Hva tenker du om wild yam da, etter å ha prøvd det i en syklus. Kommer du til å prøve det videre? :)
Tror ikke jeg prøver det vidre... når slimhinna var 7 mm dagen før tr så tror jeg vi må finne på noe annet [emoji17]

Nå tror jeg egentlig jeg blir borte frem til neste pp, tar meg en skikkelig pause fra alt tenker jeg.
Tar nok ned meg monitoren på jobbreise; og mer enn det blir det ikke, da kun for å dokumentere når el.har vært.
Skal prøve å få en runde med babydance før jeg drar; men kommer ikke til å registrere symptomer eller noe som helst [emoji4] blir nok en monitor-g-test dagen før ikm, men det blir nok med det. Skal selvfølgelig oppdatere dere om den er positiv!
Nå har vi kommet oss godt til rette i ny leilighet, skal vaske oss ut av den gamle leiligheten i dag. Kan også nevne at der vi har bodd er det ikke rart at jeg ikke ble gravid, vi hadde så mye muggsopp på soverommet i veggen at det var sjokkerende. Huseier var også klar over det men hadde ikke sagt noe [emoji50]
Gubben sier han merker forskjell på meg bare de få dagene vi har vært her, det er mye mer motiverende å gjøre husarbeid, og jeg føler meg mye bedre når vi har plass nok til å ikke sitte oppå hverandre konstant [emoji173] den nye vaskemaskinen har gått i ett, og vi var på fisketur igår, det var superkos!

Ikke sagt noe?? Muggsopp er jo virkelig ikke bra for helsa. Godt dere har fått ei anna leilighet nå. :)

Så deilig! Høres ut som det blir bra med ny bolig ja.
huff, ikke bra å bo med muggsopp. Dårlig av huseier ikke å si noe når han visste...
Håper du får en fin tur. Lykke til!

Ikke sagt noe?? Muggsopp er jo virkelig ikke bra for helsa. Godt dere har fått ei anna leilighet nå. :)
Huseieren sa de hadde byttet ut litt av veggen tidligere og lagt silikon over eller noe sånt. Tror bare det er tull. Vi hadde ikke vasket fordi vi mente de måtte se det først; og da vi kom tilbake hadde de bare tørket av det med jif. Vi blir mest sannsynlig å melde inn huseier til noen som har med sånt å gjøre når vi fått ut depositumet vårt, for det er hårreisende og ikke innafor å leie ut når de vet at det er sånn.

Så deilig! Høres ut som det blir bra med ny bolig ja.
huff, ikke bra å bo med muggsopp. Dårlig av huseier ikke å si noe når han visste...
Håper du får en fin tur. Lykke til!
Takk [emoji4] jeg gleder meg til litt reising! Blir nok en super jobb-tur!

Back
Topp