Tiger prøver på baby!

Da blir det unge mødre-Marathon frem til gubben står opp og protesterer [emoji23] vært oppe i to timer nå, og halsen er skikkelig dårlig!
At testen var negativ var vel egentlig forventet.. men fortsatt kjipt.
Så da blir det pp6/0 om noen dager. Blir hverken ikm-gruppe eller testing, legger alt fra meg og prøver å ikke fokusere på prøving siden jeg likevel er borte fra gubben rundt el.
Håper jeg får til å slappe av [emoji14]

Da blir det unge mødre-Marathon frem til gubben står opp og protesterer [emoji23] vært oppe i to timer nå, og halsen er skikkelig dårlig!
At testen var negativ var vel egentlig forventet.. men fortsatt kjipt.
Så da blir det pp6/0 om noen dager. Blir hverken ikm-gruppe eller testing, legger alt fra meg og prøver å ikke fokusere på prøving siden jeg likevel er borte fra gubben rundt el.
Håper jeg får til å slappe av [emoji14]
Kan sikkert være lurt å legge fra seg tester og alt en liten stund. Blir jo veldig mye fokus på prosjekt baby [emoji6] Håper du får slappet av litt og at alt bare klaffer. [emoji173][emoji173] Og god bedring med halsen.

Der slo magen seg vrang, så nå er tr på vei [emoji53]
Gode tips for å fremprovosere heksa? Vurderte tusle ned på trening og løpe på mølla [emoji23]

Cd27 pp5 2017 - 13dpo.
To dager til forventet ikm.
Hikke for tredje gangen i dag!
Positivt; jeg kan få dem til å sjekke tykkelsen på slimhinnen min imorgen, og hvilken dag er vel bedre å gjøre det på enn dagen før tr? [emoji1]

Hvis tr kommer tirsdag skal jeg ordne meg legetime, få sykemelding og utsette eksamen til høsten, for det er bare latterlig å i det hele tatt møte opp når jeg blir så dårlig som jeg gjør [emoji14]

Blir også ett jobb-år eller to på meg har vi funnet ut, vi har en del økonomisk det er greit å få på plass, og vi vil veldig gjerne kjøpe leilighet før jeg begynner å studere igjen, boligprisene her vi bor er helt sinnsyke, og de blir ikke bedre, så vi satser på å finne ett oppussingsobjekt!

Da kan hodet mitt også få slappe av litt med en ting mindre på lista over ting som må gjøres, for det blir for mye med skolearbeid når vi er midt oppi prøving og mye jobbing for meg, pluss en litt stressende familiesituasjon. Prioriteringen høres sikkert rar ut, men det er sånn det blir hos oss [emoji4]

Også blir vi ikke å ta ivf enda, rett og slett pga prisen, og boligdrømmen, de 50 000 det ville kostet gjør seg mye bedre som innskudd til bolig for nå [emoji4]

Så kjipt med negative tester! Jeg hadde virkelig troen denne gangen. Er det i morgen du skal utredes mtp endo? Eller?

Det høres lurt ut å prioritere bolig, lurt å ha det på plass først :) Hva studerer du og hvor langt har du kommet?

Så kjipt med negative tester! Jeg hadde virkelig troen denne gangen. Er det i morgen du skal utredes mtp endo? Eller?

Det høres lurt ut å prioritere bolig, lurt å ha det på plass først :) Hva studerer du og hvor langt har du kommet?

Jeg hadde også det.. surt, men sånn er det visst [emoji14]
Skal på samtale om utredningen ja [emoji1]
Skulle begynne barnehagelærer nå til høsten, men jeg kan heller melde meg som vikar og prøve det før jeg utdanner meg innenfor det, for å være helt sikker på at det er det jeg vil.
Jeg tjener ganske godt i den jobben jeg har nå, så hvis jeg klarer å grafse til meg fult med vakter uten å måtte ta hensyn til annet enn jobb (og prøving, evighetsprosjektet) så er det mye lettere å fokusere, og boligdrømmen vil kunne bli oppnådd mye tidligere.

Skulle begynne barnehagelærer nå til høsten, men jeg kan heller melde meg som vikar og prøve det før jeg utdanner meg innenfor det, for å være helt sikker på at det er det jeg vil.
Jeg tjener ganske godt i den jobben jeg har nå, så hvis jeg klarer å grafse til meg fult med vakter uten å måtte ta hensyn til annet enn jobb (og prøving, evighetsprosjektet) så er det mye lettere å fokusere, og boligdrømmen vil kunne bli oppnådd mye tidligere.

Så greit å komme i gang med utredningen da :)

Det er sikkert lurt :)

Det høres bra ut. Det er veldig deilig å eie og lurt å komme seg inn på markedet når man er ung. Hva jobber du med nå?

Så greit å komme i gang med utredningen da :)

Det er sikkert lurt :)

Det høres bra ut. Det er veldig deilig å eie og lurt å komme seg inn på markedet når man er ung. Hva jobber du med nå?
Ja! Blir bra å få noen svar! [emoji4]

Ja, vi har ingen som kan stille med noe sikkerhet som mange av vennene våre har vært heldige og få hjelp med, så her må vi spare selv [emoji14]

Jobber som assistent med psykisk og fysisk utviklingshemmede, i kommunen, og trives egentlig veldig godt med det [emoji4]

God plan :)

Plages sånn med halsbrann og kvalme at jeg ikke klarer sove [emoji19] prøvde fruktsalt, funka i ti minutter.
Lukker jeg øynene føles det som om jeg er på en båt, det går rundt for meg.

Hei:)
Hvorfor ikke sette dere opp på venteliste på offentlig IVF mens dere venter? Det koster vel myyye mindre enn 50 000? Det er jo mulighet dere klaner det uten hjelp først, men jeg for min del tror det ville slappet mer av hvis jeg sto på en relativt lang venteliste i det offentlige og ikkje hadde det så veldig travelt med på komme meg på IVF vogna hvis du skjønner :)

Hei:)
Hvorfor ikke sette dere opp på venteliste på offentlig IVF mens dere venter? Det koster vel myyye mindre enn 50 000? Det er jo mulighet dere klaner det uten hjelp først, men jeg for min del tror det ville slappet mer av hvis jeg sto på en relativt lang venteliste i det offentlige og ikkje hadde det så veldig travelt med på komme meg på IVF vogna hvis du skjønner :)
Vel, er først nå jeg har møtt på noen som faktisk gidder finne ut hvorfor jeg har så grusomme smerter under tr, men boks på boks med kraftige smertestillende fikk jeg uten problem fra jeg fikk mensen som 11-12åring [emoji14] så ting tar litt tid.

Juni snart sa du?!
d6dbe72c652f8da89f3adcaa6078fb11.jpg

Back
Topp