Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ca.. kan komme alt fra mandag til fredag [emoji52] flott med tydelig oversikt fra kroppen.[emoji54]
Er ikm 31. Mai?
Isåfall er det mange dager igjen [emoji173]
Håper det [emoji14]Åhh Tempen er jo enda høy, så alt håp er ikke ute! Satser på at spiren bare er litt sjenert
Har sett kroppen skremmes før [emoji14]Sånn ca.. kan komme alt fra mandag til fredag [emoji52] flott med tydelig oversikt fra kroppen.
Juni utgår pga jobben; så da er det bare juli igjen før vi vurderer sprøytestart og ivf[emoji53] fml
Da skremmes den til å sitte i juli?
Høres fryktelig kjent ut altsåTing man ikke skal gjøre som prøver; bestille masse tester når du allerede har, fordi "Men de jeg har bestilt nå er mer sensitive og kommer en-tre dager før ikm" [emoji19] dustetryne, Tiger. Dustetryne.
Skal teste meg ihjel om de er positive [emoji1] blir test imorgen tidlig folkens, (25mlu fea wish bare) nesten så jeg må få en av dere til å ringe og vekke meg så testen kommer på en tidspunkt dere liker [emoji23]
Vrient bilde å se på altså. Men tempen var ikke som forventet. Kjenner ikke til bruken av Wild Jam, men kanskje nedtrapping ikke er lurt?
Kuttet i Wild yam i overgår.. [emoji19] hadde stabil temp. Enda to timer for sen temp!
Og test;
Ikke engang fantasien min ser strek der.
Drakk to glass vin igår, men det var et heftig hopp fordeom [emoji23]Hvordan ser tempen ut i dag?
Wow! Test?!Drakk to glass vin igår, men det var et heftig hopp fordeom [emoji23]
Du har ikke andre tester? De der har jeg og, men dårlig erfaring med :/Skyggestrek tror jeg [emoji25]
Bare cb digital m uker.. får babyplan 10 mlu i posten [emoji4] kommer sikkert på mandag eller tirsdag. Og da er vi så nært ikm at de slår ut om det er noe.Du har ikke andre tester? De der har jeg og, men dårlig erfaring med :/
Pp5 2017 cd26/12dpo
Jeg blir alltid så sykt deppa før tr, og katastrofetankene kommer sigende. Jeg er sykt nervøs for timen min på sykehuset på mandag; fordi svaret jeg har fått når jeg har bedt om hjelp for menssmertene mine før er at jeg er ung og vokser det av meg [emoji19] vel; nå er det over ti år siden jeg fikk mensen og det er fortsatt like ille. Ingen i familien har vokst av seg smertene, selv ikke etter å ha fått barn.
Igår satt jeg og lekte med tanken på å skaffe oss hund istede, fordi jeg har så dårlig tro på at vi skal få til [emoji53]
Vi har utsatt hund fordi vi ville ha barn først, men kanskje vi bare henter oss hund når vi flytter mot slutten av sommeren fremfor å vente enda mer? Velger hund fremfor ivf?
Sykt lei av at jeg ikke kan si ja til jobb når jeg venter på mensen, fordi jeg vet at jeg blir sengeliggende [emoji24]
Dustekropp.