Tiger prøver på baby!

Sinnsykt oppblåst i dag, hadde noen mensmurringer i morges.. og de gikk fort over. Skikkelig gul og seig utflod (er vel sånn gult legeme jeg har lest om en plass?) Og brystene er litt mindre sensitive [emoji14]
De siste tre dagene har jeg blitt veldig rød så i dag holdt jeg meg unna sol, og det hjalp ikke mye, for jeg antar at det er klor i basseng jeg reagerer på [emoji23]
Solfaktor 30 føltes ikke som det holdt ikke i det heletatt, så jeg har smurt en del aloevera for å roe huden mens jeg fortsatt trodde det var sola, og kjøpt en ny solkrem med 50, den trekker ikke ordentlig inn [emoji17]. Plagsomt egentlig, men men!
Masse god mat, alle måltider betalt på forhånd, aktiviteter/show hver dag, masse hyggelige folk, helt fantastisk [emoji173]
Savner gubben da, hjemme har han ordnet det lille soverommet(kjøpt seng) og styrt på i stua(ommøblert), kjøpt hagemøbler og masse stæsj, så jeg gleder meg sykt til å se hvordan han har fikset ting [emoji173]
Også fikk jeg lommepenger gitt, gubben hadde satt inn 2000 over det vi hadde i regninger på felleskontoen vår, de skulle jeg bare ta. Så gikk det en stund "Jeg satte inn 2000 til, kjøp meg noe fint også" [emoji50] jeg var forberedt på å egentlig ikke bruke så mye penger her siden vi har alt dekt.. men ser ut til at det blir shopping en dag [emoji56]

Ah, høres sykt digg ut :D

Det gule legemet produserer progesteron, og kommer ikke ut i form av utflod. Men det at utfloden er gul er bare at den kommer i kontakt med oksigen, jeg får ofte gul utflod da mengden utflod øker i dpoland :)
Du går kanskje med litt lettere klær der nede enn her hjemme, og der blir luftigere der nede :)

Men spennende med kortvarige menssmerter da :D

Skal jeg lure meg til å handle litt babyklær og skylde på at vi skal bli tante og onkel? [emoji16]

Teste-tempe-pause-mnd?
emoji23.png

En liten oppdatering til nysgjerrige neser !
emoji173.png

Var veldig øm over magen både mandag og tirsdag, men ikke kjent sånn som jeg bruker med flyttkramper underveis etter el, men skikkelig menskramper i livmor natt til i dag
emoji54.png

Har noe helt sykt ømme bryster da, Med en gang jeg kler av med bhen har jeg knallstive brystvorter som jeg ynker meg av å komme borti.. dpo-symptomet sitt det der
emoji54.png
ikke brukt å ha det så mye før, tror varmen har litt å si, for det er helt sprøtt!
Her er det 33 grader, det laveste som er meldt under oppholdet er 22 på natta, så vi renner omtrent bort her nede
emoji23.png
vi ligger strødd på solsenger og bælmer vann hele dagen lang hele gjengen.
Noe farge har jeg desverre ikke fått! Ser vel bare ut som en dårlig stekt julegris når jeg kommer hjem!

Åh så spennende med symptomene
Sinnsykt oppblåst i dag, hadde noen mensmurringer i morges.. og de gikk fort over. Skikkelig gul og seig utflod (er vel sånn gult legeme jeg har lest om en plass?) Og brystene er litt mindre sensitive [emoji14]
De siste tre dagene har jeg blitt veldig rød så i dag holdt jeg meg unna sol, og det hjalp ikke mye, for jeg antar at det er klor i basseng jeg reagerer på [emoji23]
Solfaktor 30 føltes ikke som det holdt ikke i det heletatt, så jeg har smurt en del aloevera for å roe huden mens jeg fortsatt trodde det var sola, og kjøpt en ny solkrem med 50, den trekker ikke ordentlig inn [emoji17]. Plagsomt egentlig, men men!
Masse god mat, alle måltider betalt på forhånd, aktiviteter/show hver dag, masse hyggelige folk, helt fantastisk [emoji173]
Savner gubben da, hjemme har han ordnet det lille soverommet(kjøpt seng) og styrt på i stua(ommøblert), kjøpt hagemøbler og masse stæsj, så jeg gleder meg sykt til å se hvordan han har fikset ting [emoji173]
Også fikk jeg lommepenger gitt, gubben hadde satt inn 2000 over det vi hadde i regninger på felleskontoen vår, de skulle jeg bare ta. Så gikk det en stund "Jeg satte inn 2000 til, kjøp meg noe fint også" [emoji50] jeg var forberedt på å egentlig ikke bruke så mye penger her siden vi har alt dekt.. men ser ut til at det blir shopping en dag [emoji56]

sååååå spennende :D:D:D happy shopping :)

Sykt hoven i magen! 7dpo idag og magen er helt tullete? Stikking i eggstokken som bare juling (den føles hoven) og matlysten min er ganske borte. Puppene er mega såre!
Skal lure meg på apoteket imorgen og se om eg finner noen stilige tester som vi ikke har hjemme[emoji23]
Hvis ikke det er spire så kanskje kroppen hørte meg da jeg truet med å sjekke progesteron og få tilskudd? Eller at varmen hjelper på hormonene mine? Hmm!

Så spenndene :D Kanskje det bare var litt sol og varme som skulle til? ;):D Når kommer du hjem igjen?

Så spenndene :D Kanskje det bare var litt sol og varme som skulle til? ;):D Når kommer du hjem igjen?
Neste onsdag [emoji4] reiser til Norge på tirsdagen også er vi en natt på Gardemoen før siste etappe hjemover! Langt å reise på en gang for dem vi er her for å hjelpe [emoji4]
Men har en like god følelse som alltid om klaff altså [emoji23]

Fikk tak i en helt enkel test med følsomhet på 25mlu.. annet enn det hadde de clearblue m uker og det kostet det samme som hjemme. Når skal jeg ta den? [emoji16]

Fikk tak i en helt enkel test med følsomhet på 25mlu.. annet enn det hadde de clearblue m uker og det kostet det samme som hjemme. Når skal jeg ta den? [emoji16]
Sniker fra januar. Så spennende at det ble aksjer likevel da!:woot: Og symptomer og allting, tenk om det blir bebis?! Hvor mange dpo er du i dag?:)

Sniker fra januar. Så spennende at det ble aksjer likevel da!:woot: Og symptomer og allting, tenk om det blir bebis?! Hvor mange dpo er du i dag?:)
Selvfølgelig får du lov til å snike [emoji23]
8 i dag, tenkte kanskje ta den på torsdag på 10dpo, og så den digitale 12 eller 13.. [emoji14]

Wæææææ, nå fikk jeg frysninger. Du din luring. Pause my :booty. men for all del du er tilgitt :D

Herlighet så spennende.
Ville ventet til 10 dpo med testen. Da er du på en måte sikker ;)
Herregud jeg håper det klaffer for deg nå.

Nå var jeg ikke langt unna å gå på en smell og teste nå [emoji50] gi meg styrke til å vente [emoji23] for om den er positiv må jeg gi bort snusen min

Ho-ho! Gladnyheter på vei her! Gubben går trolig opp 60k i året i fastlønn over nyttår [emoji16] det er penger jeg ikke klager på!
Har også funnet ut selv at jeg skal ta helsefagarbeider-fagbrev gjennom å jobbe fremfor å gå skole i første omgang siden vi planlegger huskjøp! Så får studieplanen ligge litt på hylla en stund [emoji4]

Ho-ho! Gladnyheter på vei her! Gubben går trolig opp 60k i året i fastlønn over nyttår [emoji16] det er penger jeg ikke klager på!
Har også funnet ut selv at jeg skal ta helsefagarbeider-fagbrev gjennom å jobbe fremfor å gå skole i første omgang siden vi planlegger huskjøp! Så får studieplanen ligge litt på hylla en stund [emoji4]

WOW, for en kjekt nyhet....nå er det bare å krysse fingrene. Så fort jeg kan må jeg inn hit å sjekke i morgen :P

Back
Topp