Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da begynner vi sparing til ivf også da føler bare at det er det vi ender med nå fremover. Slitsomt!
Har ikke engang hatt en kjemisk så jeg føler meg bare ubrukelig og lite fruktbar. Nå er det en uke til 6mnd siden ppilleslutt og bare skyggestreker og dumme håp [emoji55]
De fæle tankene om at jeg ikke er bra nok kryper seg innpå nå [emoji54]
Da begynner vi sparing til ivf også da føler bare at det er det vi ender med nå fremover. Slitsomt!
Har ikke engang hatt en kjemisk så jeg føler meg bare ubrukelig og lite fruktbar. Nå er det en uke til 6mnd siden ppilleslutt og bare skyggestreker og dumme håp [emoji55]
[emoji813]red[emoji813]red
åh, så utrolig kjedelig. Vi er virkelig våre verste fiender med disse tankene vi lager oss selv i hode :S Med første mang brukte vi 6 mnd før vi fant ut at vi trengte noe hjelp. Så skjønner deg veldig godt når man har så lyst, prøver og prøver og det er blanke tester på tester. Når vi da fikk sjekket opp og mannens svømmere var over gjennomsnittet ble det vertfall ikke bedre, jeg følte at jeg var ødelagt og det var bare starten :S Har heldigvis begynt å bli litt bedre rundt dette med tankene men..
Sender deg masse masse gode klemmer <3<3
Huff, sender deg en stor klem [emoji173]️ Er virkelig ikke noe godt å ha de tankene - og jeg vet akkurat hvordan det er å ha de.
Men husk å prat om tankene før de tar over hode ditt! Jeg hadde slike tanker og de tok over og jeg havnet i depresjon, noe jeg virkelig ikke unner noen å gå gjennom.
Men jeg har nå bestemt at vi skal gå hånd i hånd inn i april sammen [emoji173]️ Skal krysse alt jeg har for at pp som kommer er din pp! For du fortjener det!
Dere er fantastiske [emoji173][emoji173] selv om det ikke hjelper på troen på at vi skal få til, Så hjelper det mye på følelsene[emoji4]Vet hvordan du har det :/ Tok 8 mnder, og da endte det i sa, og nå er det gått 1 år siden prevansjonsslutt.. vet det ikke er mye jeg kan si for å gjøre det bedre, annet enn at en dag er premien der tenker på deg, og håper du har ei fin helg til tross! [emoji173]
Jeg og fikk faktisk ømme pupper forrige pp, det var et helt nytt symptom. Samme som at jeg må har begynt å få litt sensitive brystvorter før el :s mange sier jo at de får ømme bryster før tr. Kanskje det var er hormoner som stabiliserer seg? isåfall er det jo et godt tegn til neste pp isåfallSykt ømme og harde pupper i dag.. de har vært ømme lenge, så det føles litt rart, bruker jo ikke være sånn [emoji14] symptomspotter som en tulling selv om jeg vet det ikke har gått! Skulle bare ønske det faktisk hadde gått [emoji22]
Jeg vil ha ønskebarnet mitt snart; Og gjerne før vi er de siste i omgangskretsen uten barn.. [emoji14] neste pp skal jeg drikke meg snørrfull rundt el. Bare for å ha prøvd det, siden alle sammen skryter sånn at å ha hatt uhell og slappet av og blabla [emoji23]
Tenkte også det, kanskje kroppen min plutselig vil være min venn likevel [emoji23]Jeg og fikk faktisk ømme pupper forrige pp, det var et helt nytt symptom. Samme som at jeg må har begynt å få litt sensitive brystvorter før el :s mange sier jo at de får ømme bryster før tr. Kanskje det var er hormoner som stabiliserer seg? isåfall er det jo et godt tegn til neste pp isåfall
I dag er cd 1 i pp7 for i år [emoji14] dette skal vel være den værste ppn, håper det viser seg å være den beste. Skal prate med legen, få ultralyd rundt el for å sjekke slimhinnen, ordne meg blodprøve og håpe på å få progesteron i noen sykluser fremover, for sånn helt egentlig så tror jeg at det kan hjelpe på baby-laging. [emoji4] gubben liker ihvertfall ideen om å få sjekket det siden jeg var så fortvilet over slimhinnen i mai.. [emoji14]
Så da er jeg vel egentlig ved litt bedre mot i dag! Smertene er grusomme og jeg har fantastisk kort lunte, kroppen er hoven og full av vann [emoji58] Men det var deilig å komme til Norge og på et apotek hvor jeg kunne hente ting jeg trenger mot menssmertene (sånne varme-belter mot ryggsmerter, fantastisk)[emoji16]
Jepp, tok sin tid [emoji14]ååh, har tr komt ? krysser fingrene for deg i denne pp <3
Dumme tanta! Masse lykke til med ny PP![emoji813]red
Fininger [emoji173][emoji173][emoji173]Kjipt at tanta kom Nå må det da gå snart! Masse lykke til