Tiger prøver på baby!

Krysser fingra for aksjer :D

Når er sjanser for aksjer i forhold til el da?
Vel.. el forventes egentlig tirsdag, men vi vet jo at den liker å hoppe frem og tilbake [emoji14] så han kommer hjem igjen søndag og da er sjansene ganske gode egentlig! Men kommer el i helga er det værre, da er det kun torsdag natt det er mulig med aksjer [emoji23]
Det ordner seg nok til slutt, så lenge drømmen er sterk nok [emoji813]pink (ser forresten vi er nesten like gamle, så da er det jo ekstra spennende å følge med :thumright)
Synes det er Morro med folk på min alder [emoji56]
Heier fortsatt på deg [emoji4] Håper alt ordner seg snart [emoji173]
[emoji173]
Krysser fingrene for at aksjene akkuat klaffer med EL[emoji2]
[emoji173]

Vel.. el forventes egentlig tirsdag, men vi vet jo at den liker å hoppe frem og tilbake [emoji14] så han kommer hjem igjen søndag og da er sjansene ganske gode egentlig! Men kommer el i helga er det værre, da er det kun torsdag natt det er mulig med aksjer [emoji23]

Synes det er Morro med folk på min alder [emoji56]

[emoji173]

[emoji173]
Det syns jeg også, hihi :):)

Spennende! Håper dere klarer å snike inn noen aksjer selv om dere er mye borte fra hverandre! :)
Haha, vi får håpe det funker. Skal prøve å komme meg til legen imorgen, så kanskje vi er heldige på den fronten også [emoji56]

Jeg er så sliten av all jobbingen i det siste at jeg ble sliten og måtte ta en pust i bakken av å brette og legge inn klær [emoji23] er det mulig?! Her skulle jeg ordne neglene på starten av dagen men nå har jeg litt over en time og tror ikke jeg rekker det

Litt murring i riktig eggstokk i dag! Hurra!
Håper jeg får legetime imorgen og får begynne rett på lutinus uten noe styr [emoji14] lite sannsynlig siden jeg skal til en ny lege men det er lov til å håpe? [emoji14]

Da blir det ikke april-spire her i hus [emoji17] gubben reiser i dag, kommer hjem søndag og reiser igjen mandag og hjem fredag, el. Er egentlig forventet på tirsdag, Men jeg tror den er sein siden monitoren fortsatt bare sier lav[emoji22] akkurat i dag så hater jeg jobben hans som gjør at han må reise så mye og ødelegge sjansene for barn!

Heldigvis gikk det bra hos legen(vikar, min er såklart i fødselspermisjon), jeg skal inn på torsdag, hun skal lese gjennom journalen min før jeg kommer, også skal vi se hvor vi henviser meg, kanskje jeg får utredning med en gang, eller i det minste prøve progesteronstøtte for å tykne slimhinnen [emoji4] så det ser lysere ut fremover! Nå har jeg trua på at jeg får hjelp!

Det er så kjedelig når en må ta en prøve i fra prøvingen på den måten :( Men det er bra det gikk bra hos legen! :):Heartred

Gratulerer med fast jobb.

Kjedelig med ny pp og reisevirksomhet som krøller til. Krysser fingrene for hjelp og for en liten spire snart.

69b7e9fd5bcc3acc94add0c7df4eb6b9.jpg

Begynt å henge opp en kveldstest hver kveld i skapet mitt på badet, Så ser jeg tydelig forskjell fra dag til dag [emoji4] Liker å føle at jeg har kontroll over ihvertfall noe [emoji23]

Alltid godt å føle man har kontroll på noe!

Cd13 pp7 2017
I natt er gubben hjemme [emoji173] monitoren er på dag 1 med høy [emoji16] så nå håper jeg el plutselig har dårlig tid!

Tvitvi!

Fått lagt inn aksjer to ganger i dag, og el.testene begynner å få litt tydelig strek, kom igjen og funk [emoji23]
Dessverre tror jeg temping går til h denne mnd da jeg ikke får sove om natta pga varmen, det er varmt og klamt og jeg har for mange vondter i armene i natt[emoji52] gubben snorker og vifta skrudde jeg nettopp av for jeg fikk hodepine av lyden i lengden [emoji42] kan noen sende meg litt søvn og en tjukk nok slimhinne? [emoji173]

Fått lagt inn aksjer to ganger i dag, og el.testene begynner å få litt tydelig strek, kom igjen og funk [emoji23]
Dessverre tror jeg temping går til h denne mnd da jeg ikke får sove om natta pga varmen, det er varmt og klamt og jeg har for mange vondter i armene i natt[emoji52] gubben snorker og vifta skrudde jeg nettopp av for jeg fikk hodepine av lyden i lengden [emoji42] kan noen sende meg litt søvn og en tjukk nok slimhinne? [emoji173]
Hurra for aksjer :D
Har du prøvd silicea for slimhinna denne pp?
Si ifra om du får tak i søvn, kunne trengt noe søvndyssende selv [emoji14]

Back
Topp