Tiger prøver på baby!

Hurra for aksjer :D
Har du prøvd silicea for slimhinna denne pp?
Si ifra om du får tak i søvn, kunne trengt noe søvndyssende selv [emoji14]
Prøver ikke noe denne ppn i tilfelle det går fort med henvisning og jeg får time hos gyn, for da blir det garantert "jamen det der ser jo bra ut" [emoji23]
Will do! Skal ordne meg soveparty [emoji14]

Prøver ikke noe denne ppn i tilfelle det går fort med henvisning og jeg får time hos gyn, for da blir det garantert "jamen det der ser jo bra ut" [emoji23]
Will do! Skal ordne meg soveparty [emoji14]
Ja men om det blir bra, da funker jo alternativ og "snillere" medisin.. er ikke det bra da? Eller får du det på blå resept?

Soveparty, ja, høres ut som my kind of party [emoji28]

Ja men om det blir bra, da funker jo alternativ og "snillere" medisin.. er ikke det bra da? Eller får du det på blå resept?

Soveparty, ja, høres ut som my kind of party [emoji28]
Tror det er bedre at spesialistene har kontroll på det egentlig [emoji14] brukte du det denne runden?
Du er invitert på sovepartyet mitt altså! [emoji16]

Høy på monitor, skal ikke mye til for at de kunne vært maks. Håper like høyt hver gang på maks men nope [emoji23]

Tror det er bedre at spesialistene har kontroll på det egentlig [emoji14] brukte du det denne runden?
Du er invitert på sovepartyet mitt altså! [emoji16]
Brukte de active care kapslene jeg kjøpte i Sverige. Men har vel kommet frem til at det gyn mente under exuen med tynne slimhinner var at om jeg skulle vært 5 uker er de for tynne, for de vokser jo om egget fester seg :)

Brukte de active care kapslene jeg kjøpte i Sverige. Men har vel kommet frem til at det gyn mente under exuen med tynne slimhinner var at om jeg skulle vært 5 uker er de for tynne, for de vokser jo om egget fester seg :)
Vel.. De skal uansett vokse mellom el og tr.. og når jeg blir målt til 7,1mm dagen før tr uten spotting så tror jeg at det er likegreit å be om hjelp først som sist, for 7mm er jo grensa for å få innsett ved ivf, og om det er så lite om å gjøre så vil jeg prøve.. noe legen min heldigvis var veldig enig i at kunne være greit [emoji4]

Vel.. De skal uansett vokse mellom el og tr.. og når jeg blir målt til 7,1mm dagen før tr uten spotting så tror jeg at det er likegreit å be om hjelp først som sist, for 7mm er jo grensa for å få innsett ved ivf, og om det er så lite om å gjøre så vil jeg prøve.. noe legen min heldigvis var veldig enig i at kunne være greit [emoji4]
Ja, mente ift at jeg ikke veit om siliceaen hjalp meg eller om det ikke har vært et problem egentlig :)
Men det er så bra at du blir tatt på alvor [emoji173]

Igår nermet testene mine seg positiv og idag er de totalt negative igjen [emoji50] hva skjer med kroppen min?!

Kanskje egget har sluppet, så traff dere bullseye med aksjer? :D
Fikk ikke smilefjes denne runden, og jeg føler liksom på meg at eggløsning er her NÅ [emoji23] magen er hoven og forstoppet som den var da jeg la ut bilde for en stund tilbake [emoji14]

Fortsatt ingen maks på monitor, og ingen følelse av noe som helst, temping gikk ikke spesielt bra denne runden så venter bare spent på resten av syklusen og når tr kommer på besøk for å ødelegge livet mitt

You have got to be kitten me! Miaow!
55b5d99d5000529352c9b3ad2aad63f8.jpg

Hvordan i pokker blir den der ikke maks?!?!

Akkurat nå kjente jeg at jeg er glad min er solgt!!
Men da burde den bli max i morgen!!!!
Jeg blir så oppgitt [emoji17] skal bestille en pakke med nye tester og håpe på noen med bedre fargestoff.. kan jo også være at jeg ikke har nok hormoner [emoji14]
Det er en lys side med det da! Gubben kommer hjem fredag og kanskje en drøyer så vi får lagt inn aksjer [emoji173]

Dette er kveldens test, tatt nå nettopp
beb455876047327e472e2976be87fb75.jpg

Den har ikke rukket å tørke enda, noe den andre gjorde, Så jeg håper den blir like sterk. Tar vare på urin denne ble tatt i, også tar jeg ny urin med ny strips imorgen tidlig, dypper monitortesten i den som gir sterkest [emoji23] jeg vil ha maks på monitoren skjønner dere!

9b811d6771f1a7d5964748322f3d7877.jpg

Noen som vil ha en pent brukt monitor? [emoji58] samme urin som denne testen men nope
8e37c9ed47ff57beb5ae3a8441e6aa9a.jpg

9b811d6771f1a7d5964748322f3d7877.jpg

Noen som vil ha en pent brukt monitor? [emoji58] samme urin som denne testen men nope
8e37c9ed47ff57beb5ae3a8441e6aa9a.jpg

Blir ikke feil å bruke urin fra i går? altså at når urinen blir kald så og blir stående lenge så blir den ikke like "bra"?[emoji848]

Blir ikke feil å bruke urin fra i går? altså at når urinen blir kald så og blir stående lenge så blir den ikke like "bra"?[emoji848]
Den var bare en time gammel.. tatt på natta [emoji14] tok sikkert 100 el.testee igår [emoji23]

Den var bare en time gammel.. tatt på natta [emoji14] tok sikkert 100 el.testee igår [emoji23]

Åååja[emoji23][emoji23] da burde det ikke ha noe å si, for det har jeg gjort en gang også :p men teite monitoren da! Men så jo ut som begge strekene nesten var borte på testen...
men da er vel el i morgen kanskje, og da rekker dere det vel om mannen kommer [emoji106][emoji106]

Back
Topp