Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekstremt ømme pupper, kvalm, trøtt, veldig følsom for lukter, trøtt, kvistete, tisser veldig ofte, lett hodepine og svimmel..![]()
Noen andre som ikke har ømme pupper?
Jeg har så vondt i bryst vortene.. De er så såre liksom.. Vondt å ta på dem., er det sånn brystvortene deres har vært ?
Ja en sånn brennende følelse :/Jeg er ikke øm i puppa men kjempe vondt i brystvortene. De er harde og står rett ut. Skikkelig vondt
Har du andre symptomer?5 uker med nummer 2 i magen! Kjenner bekkenløsningen allerede og er litt skremt over å kjenne det så godt så tidligVa veldig plaget med bekkenet med førstemann, spent på fortsettelsen
![]()
Samme her... Er litt skremt at jeg kjenner det så tidlig. Håper det ikke er starten... Fikk du noe hjelp forrige gang? Fysio? Aku?5 uker med nummer 2 i magen! Kjenner bekkenløsningen allerede og er litt skremt over å kjenne det så godt så tidligVa veldig plaget med bekkenet med førstemann, spent på fortsettelsen
![]()
Har googla det en del, virker som det er veldig normalt!Normalt å fortsatt ha "menssmerter" 5+1? Er ikke supervondt, men ubehagelig.. Og tenker hele tiden at jeg ikke håper de blir sterkereer vel bare livmoren som strekker seg, og er som oftest bare på kvelden!