Tidlige symptomer

vet ikke om jeg er gravid, har IKM på fredag. Har "masse" symptomer.

Humørsvingninger
forhøyet kroppstemperatur (det hadde jeg når jeg var gravid med prinsen)
trøtt
murring i rygg/korsrygg
føler at puppene har fått mer "fylde".

Men som sagt, vi er ikke aktive prøvere, og er litt mer at "det som skjer det skjer". Prinsen min er trossalt ikke mer enn 8,5 mnd.
Har det sånn jeg også.. Ryker på en test i morgen:)

Noen som har erfaringer med disse stikningene i livmora og hvilken side de er på?
Er det stort sett vanlig å ha de på bare en side, eller er det like vanlig at det bytter på? :)

Jeg har på begge sider. Men mest på ene sida nå i det siste (uke 6). Det er også mye vondere på den sida.

Jeg har på begge sider. Men mest på ene sida nå i det siste (uke 6). Det er også mye vondere på den sida.
Det varierer også hvor høyt oppe de er på meg. Ganske vonde, rytmiske støt helt nede i eggstokkene og lenger oppe nærmere navlen.

Det varierer også hvor høyt oppe de er på meg. Ganske vonde, rytmiske støt helt nede i eggstokkene og lenger oppe nærmere navlen.

Ok, får vel bare la tiden vise hvordan det blir. Syns jeg har så sykt mye symptomer allerede, bare 4+1 i dag :o
Vært kvalm siden lørdag :confused:
Håper dette er et godt tegn for min del da. Sist merket jeg ingenting, og følte meg ikke gravid i det hele tatt før litt ømme pupper fra uke 7. (Mistet i uke 11)
Nå føler jeg meg allerede gravid i uke 4 :o hehe

Jeg har ikke så mange symptomer. Ikke noe mye murringer eller stikkinger... Blir nesten litt bekymra jeg når jeg ser alle dere andre har det.....:P
Har ellers veldig ømme bryst, litt uggen innimellom også sulten hver time :)

Snella86: hvordan gikk det? tok du test?

Her er mannen gira på testing imorgen.. vet ikke helt om jeg vil.

Jeg har også disse stikningene i livmoren(?) tror ihvertfall det er i livmoren. Og noen ganger kjennes det ut som om noe "drar" i magen min innenifra Kan det være voksesmerter? Eller noe annet? Tidvis ganske så ubehagelig i grunn. :-/

Ellers så er jeg mye tørst, må tisse ofte og så får jeg de voldsomste hetetoktene. Samboeren har alltid kaldt meg sin lille varmeovn, for jeg er stort sett alltid varm. Men dette her er ekstremt, han påstår at han nesten brenner seg på meg :-p

Kvalmen tar helt av her nå. Noen tips? I begynnelsen hjalp det å drikke/spise litt, men nå er det ingen forskjell. Hvordan er det med disse kvalmestillende medisinene, er det helt ok å ta? Eller er det siste utvei?

Kvalmen tar helt av her nå. Noen tips? I begynnelsen hjalp det å drikke/spise litt, men nå er det ingen forskjell. Hvordan er det med disse kvalmestillende medisinene, er det helt ok å ta? Eller er det siste utvei?

Tar gjerne imot tips her og :)
Jeg har selv spist tørre knekkebrø (rugsprø), men jeg må jo spise de hele tiden for at det skal hjelpe noe :p
Nøtter tåler jeg ikke, så liten hjelp der og dessverre, men kanskje det er noe for deg? :)

Sliter med å få i meg noe som helst. Fikk ned lakris i dag, men så leste jeg at det er skadelig :/

Sliter med å få i meg noe som helst. Fikk ned lakris i dag, men så leste jeg at det er skadelig :/

Hvorfor er det skadelig? Har ikke spist det, men kjekt å vite :) elsker jo lakris :(

Det er et stoff i det som gjør noe med morkaken. En kan spise litt, men ikke mye. Leste det rett etter at jeg hadde trødd nedpå en pose...:/

Da skal jeg passe på å ikke spise for mye lakris :) takk for info.

Det går nok bra med lille din ;) ikke få dårlig samvittighet fordi.
men nå er vi ihvertfall klar over det da:)

:o
Har vært en tur på trening for å fikse noen lister, og holdt på å spy hele veien hjem :eek:
Kvaaalm, vondt i huet, suuupertrøtt :(

Av tidlige symptomer hadde jeg smerter i bekkenet fra uke 3... Så jeg har visst i to uker t jeg er gravid, selv om jeg ikke testet før torsdag... I går kom kvalmen så i dag har jeg ikke vært i stand til å røre meg :(

Back
Topp