Noen andre som ikke har ømme pupper?
Jeg har ikke !! Men, har silikon hehe... Og da er jo følelsen nedsatt spesielt på brystvorter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som ikke har ømme pupper?
Mye luft i magen! Er det bare meg? Er såpass jeg må bøye meg til tider.
Ja! Kan ikke huske det var slik, men da visste jeg generelt liteMye av det her og. Har generelt mye luft egentlig, men nå er det ekstremt i forhold. Gjør litt vondt innimellom faktisk
Ja! Kan ikke huske det var slik, men da visste jeg generelt lite
Men vil heller ha de "plagene" enn å ikke være gravid!
Jeg våkner også tidligere nå! Trenger neste ikke vekkerklokka påDet jeg tenker og hehe
Plagene får bare komme, så lenge spira blir sittende
Huff, sååå sinnsykt trøtt om dagen og. Også våkner jeg flere ganger om natten , og fra 5 får jeg ikke sove mer
Jeg våkner også tidligere nå! Trenger neste ikke vekkerklokka på
Får håpe det blir bedre etterhvert da mye som visst blir det før mot slutten det er påan igjenVåkner 2 timer før klokka jeg, også får jeg ikke sove igjen
Har sovnet på sofaen etter jobb litt da...men blir ikke noe bedre på jobb med oppstykka søvn hehe
Får håpe det blir bedre etterhvert da mye som visst blir det før mot slutten det er påan igjen
Samne her..Kviser! Kjente jeg hadde fått kviser bak i nakken, mellom skulderbladene og andre steder jeg normalt sett ikke har hatt kviser med mindre jeg har vært gravid. Og selvfølgelig mer kviser der jeg har pleid å hatt....