Tidlige symptomer

Ellers er jeg kvalm hvis jeg blir sulten og så og si sulten hele tiden :p spiser altfor mye!! Også har jeg mye smerter i magen, mens smerter og stikk. 4+1 idag :p

Sliten. Så sinnssykt sliten. Og menssmerter. Og litt vondt fra bekkenet utover i beina. Og ømme pupper når ettåringen kaster seg på meg :P

Merker godt murringer, samt kvalmen. Litt hodepine. Lager meg hjemmepresset juice fra juice maskin. Det hjelper meg masse. Spesiellt med litt syrlig smak. Anbefales. Ofte lettere å drikke enn å spise også:)

Veldig trøtt, merker det i puppene og føler meg oppblåst som bare det. Sliter på jobb akkurat nå... :/

Mye luft i magen! Er det bare meg? Er såpass jeg må bøye meg til tider.

Mye luft i magen! Er det bare meg? Er såpass jeg må bøye meg til tider.

Mye av det her og. Har generelt mye luft egentlig, men nå er det ekstremt i forhold. Gjør litt vondt innimellom faktisk :o

Mye av det her og. Har generelt mye luft egentlig, men nå er det ekstremt i forhold. Gjør litt vondt innimellom faktisk :o
Ja! Kan ikke huske det var slik, men da visste jeg generelt lite :p
Men vil heller ha de "plagene" enn å ikke være gravid! ;)

Ja! Kan ikke huske det var slik, men da visste jeg generelt lite :p
Men vil heller ha de "plagene" enn å ikke være gravid! ;)

Det jeg tenker og ;) hehe
Plagene får bare komme, så lenge spira blir sittende :)
Huff, sååå sinnsykt trøtt om dagen og. Også våkner jeg flere ganger om natten , og fra 5 får jeg ikke sove mer :confused:

Det jeg tenker og ;) hehe
Plagene får bare komme, så lenge spira blir sittende :)
Huff, sååå sinnsykt trøtt om dagen og. Også våkner jeg flere ganger om natten , og fra 5 får jeg ikke sove mer :confused:
Jeg våkner også tidligere nå! Trenger neste ikke vekkerklokka på :p

Jeg våkner også tidligere nå! Trenger neste ikke vekkerklokka på :p

Våkner 2 timer før klokka jeg, også får jeg ikke sove igjen :(
Har sovnet på sofaen etter jobb litt da...men blir ikke noe bedre på jobb med oppstykka søvn :p hehe

Våkner 2 timer før klokka jeg, også får jeg ikke sove igjen :(
Har sovnet på sofaen etter jobb litt da...men blir ikke noe bedre på jobb med oppstykka søvn :p hehe
Får håpe det blir bedre etterhvert da :) mye som visst blir det før mot slutten det er påan igjen :p

Får håpe det blir bedre etterhvert da :) mye som visst blir det før mot slutten det er påan igjen :p

Er vel bare å vente og se...hehe :)
Får se hva legen sier på mandag og, for den ryggen min blir bare verre nå, og jeg klarer ikke å trene pga svimmelhet og kvalme :p

Sa vel kanskje litt tidlig at den strekkinga i livmora ikke gjorde noe særlig vondt her...:o

Vondt i puppene og trøtt..ellers fin i formen ;)

Kviser! Kjente jeg hadde fått kviser bak i nakken, mellom skulderbladene og andre steder jeg normalt sett ikke har hatt kviser med mindre jeg har vært gravid. Og selvfølgelig mer kviser der jeg har pleid å hatt....

Har igrunn litt av alle de typiske "plagene" og synes derfor det var så rart at testene var negative. Men kroppen fortalte rett den, bare testene som var treige med å slå ut.. ;-)

Back
Topp