Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekstremt ømme pupper, kvalm, trøtt, veldig følsom for lukter, trøtt, kvistete, tisser veldig ofte, lett hodepine og svimmel..
Noen andre som ikke har ømme pupper?
Jeg har så vondt i bryst vortene.. De er så såre liksom.. Vondt å ta på dem., er det sånn brystvortene deres har vært ?
Ja en sånn brennende følelse :/Jeg er ikke øm i puppa men kjempe vondt i brystvortene. De er harde og står rett ut. Skikkelig vondt
Har du andre symptomer?5 uker med nummer 2 i magen! Kjenner bekkenløsningen allerede og er litt skremt over å kjenne det så godt så tidlig Va veldig plaget med bekkenet med førstemann, spent på fortsettelsen
Samme her... Er litt skremt at jeg kjenner det så tidlig. Håper det ikke er starten... Fikk du noe hjelp forrige gang? Fysio? Aku?5 uker med nummer 2 i magen! Kjenner bekkenløsningen allerede og er litt skremt over å kjenne det så godt så tidlig Va veldig plaget med bekkenet med førstemann, spent på fortsettelsen
Har googla det en del, virker som det er veldig normalt!Normalt å fortsatt ha "menssmerter" 5+1? Er ikke supervondt, men ubehagelig.. Og tenker hele tiden at jeg ikke håper de blir sterkere er vel bare livmoren som strekker seg, og er som oftest bare på kvelden!