Tidlige symptomer

Ekstremt ømme pupper, kvalm, trøtt, veldig følsom for lukter, trøtt, kvistete, tisser veldig ofte, lett hodepine og svimmel.. :p

Ekstremt ømme pupper, kvalm, trøtt, veldig følsom for lukter, trøtt, kvistete, tisser veldig ofte, lett hodepine og svimmel.. :p

Jeg er også blitt så følsom for lukter, var det første symptomet når jeg tenker meg om. Har luktesans som en trøffelhund xD

Ømme pupper
Mensmurring på kvelden
Hormonell - gråter lett :)

Har også halsbrann(?) av og til. Nesten som om jeg gulper også svir det som fyy i halsen :P

Har skikkelig vondt i den ene puppen, oppblåst, brekker meg så tårene spruter hver gang jeg skal svelge vitaminer eller pusse tenner, skikkelig vonde stinkinger i livmora, masse hvit utflod, og litt småkvalm til tider.

Til dere som ikke har symptomer, NYT det!!! Her begynte dagen med oppkast før jobb :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 3+5. Føler meg trøtt og sliten (småsvimmel). Klarer ikke bestemme meg for om det er ett symptom eller en reaksjon på at hjernen min snurrer og snurrer litt overveldende å få en positiv test selv om det var planlagt. Masse nytt å spennende å sette seg inn i og masse bekymringer som kom veltende inn....

I tillegg så har jeg en snål følelse nederst i magen. Kjennes ut som om noe blir strekt

Jeg har så vondt i bryst vortene.. De er så såre liksom.. Vondt å ta på dem., er det sånn brystvortene deres har vært ?

Jeg har så vondt i bryst vortene.. De er så såre liksom.. Vondt å ta på dem., er det sånn brystvortene deres har vært ?

Jeg er ikke øm i puppa men kjempe vondt i brystvortene. De er harde og står rett ut. Skikkelig vondt

5 uker med nummer 2 i magen! Kjenner bekkenløsningen allerede og er litt skremt over å kjenne det så godt så tidlig o_O Va veldig plaget med bekkenet med førstemann, spent på fortsettelsen o_O:)

Nå har de såre brystvortene mine gått over i ømme bryst. Har også tendens til bekkenløsning :( Ellers er jeg trøtt, oppblåst og full i hormoner :D

5 uker med nummer 2 i magen! Kjenner bekkenløsningen allerede og er litt skremt over å kjenne det så godt så tidlig o_O Va veldig plaget med bekkenet med førstemann, spent på fortsettelsen o_O:)
Samme her... Er litt skremt at jeg kjenner det så tidlig. Håper det ikke er starten... Fikk du noe hjelp forrige gang? Fysio? Aku?

Øm i livmora, tørr i munnen, sinnsykt kvalm, vondt i korsrygg og hofter, ømme pupper, trøtt, sulten, halsbrann...skikkelig bøllefrø her!! :o :D
Frykter bekkenløsning etterhvert...

I sommer merket jeg ingenting før uke 7, og da var det kun ømme pupper:confused:

Last edited:
Normalt å fortsatt ha "menssmerter" 5+1? Er ikke supervondt, men ubehagelig.. Og tenker hele tiden at jeg ikke håper de blir sterkere:p er vel bare livmoren som strekker seg, og er som oftest bare på kvelden!

Normalt å fortsatt ha "menssmerter" 5+1? Er ikke supervondt, men ubehagelig.. Og tenker hele tiden at jeg ikke håper de blir sterkere:p er vel bare livmoren som strekker seg, og er som oftest bare på kvelden!
Har googla det en del, virker som det er veldig normalt!

vet ikke om jeg er gravid, har IKM på fredag. Har "masse" symptomer.

Humørsvingninger
forhøyet kroppstemperatur (det hadde jeg når jeg var gravid med prinsen)
trøtt
murring i rygg/korsrygg
føler at puppene har fått mer "fylde".

Men som sagt, vi er ikke aktive prøvere, og er litt mer at "det som skjer det skjer". Prinsen min er trossalt ikke mer enn 8,5 mnd.

Back
Topp