Tidlige symptomer

Den j*vla gulpinga.. kvisene på skuldrene.. bare en pupp som utvikler seg foreløpig:mad:. Sulten 1t etter et stooort næringsrikt måltid. :mad:

Blir fort sulten etter jeg har spist og når jeg er sulten blir jeg kvalm. Hadde skikkelig menssmerter i helgen, hatt en sånn ekkel "tom" følelse bak navelen, og murringer. Ellers har jeg fått kviser på skuldrene og er trøtt midt på dagen :p men det er ikke noe jeg tenker noe særlig over :)

Jeg har i dag fått helt sykt såre nipler.

oppblåst.no

Litt noia. Begynte å blø så vidt det var i stad. Ikke mye og bare friskt blod men liker det ikke selvom :-(

[ quote="RP91, post: 18179727, member: 99606"]Litt noia. Begynte å blø så vidt det var i stad. Ikke mye og bare friskt blod men liker det ikke selvom :-([/quote]
Uffda.. :( Ikke kjekt! Få det sjekket, lykke te <3

Fy søren som jeg misliker disse stikkene. :( også alltid hver natt jeg skal sove begynner det å brake nedentil. Sier bare Give me some rest pls.

Måtte le litt i dag da testen viste positivt..(var neg i går ved bruk av rfsu sin dig test,men pos i dag med cb)
Reagerte veldig på kassadamens parfyme i går, å syns hu lokta så fælt. :p Samme når vi såg Farmen på søndag da hun ene røk ut, falt jeg en tåre å sa til mannen min: skjønner ikke hva som går av meg... Herregud så teit å grine av Farmen..haha ;)
Men ellers har jeg mye murringer, er trøtt, vondt i korsryggen og mye luft i magen ;)

Måtte le litt i dag da testen viste positivt..(var neg i går ved bruk av rfsu sin dig test,men pos i dag med cb)
Reagerte veldig på kassadamens parfyme i går, å syns hu lokta så fælt. :p Samme når vi såg Farmen på søndag da hun ene røk ut, falt jeg en tåre å sa til mannen min: skjønner ikke hva som går av meg... Herregud så teit å grine av Farmen..haha ;)
Men ellers har jeg mye murringer, er trøtt, vondt i korsryggen og mye luft i magen ;)

Haha, jeg satt også og sutret av Farmen da de røyk ut! :D

Puppene har blitt større og de er ømme som fy :P dette har vært tilfellet siden jeg var 3+3. De siste par dagene har jeg hatt heftige mensmurringer, og dette uroer meg mer enn nødvendig merker jeg.. Jeg er nå 4+1 :)

Back
Topp