Redhead
Førstegangsmamma
Tror dette er helt normalt, og det kan variere fra gang til gang.Normalt at symptomene ikke er her enda 11 dpo? Vært gravid en gang tidligere og da hadde jeg ømme bryster og kviser i pannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror dette er helt normalt, og det kan variere fra gang til gang.Normalt at symptomene ikke er her enda 11 dpo? Vært gravid en gang tidligere og da hadde jeg ømme bryster og kviser i pannen!
Ja har falt litt mer til ro med det nå hihiTror dette er helt normalt, og det kan variere fra gang til gang.
Håper det ikke er noe farligLitt noia. Begynte å blø så vidt det var i stad. Ikke mye og bare friskt blod men liker det ikke selvom :-(
Måtte le litt i dag da testen viste positivt..(var neg i går ved bruk av rfsu sin dig test,men pos i dag med cb)
Reagerte veldig på kassadamens parfyme i går, å syns hu lokta så fælt. Samme når vi såg Farmen på søndag da hun ene røk ut, falt jeg en tåre å sa til mannen min: skjønner ikke hva som går av meg... Herregud så teit å grine av Farmen..haha
Men ellers har jeg mye murringer, er trøtt, vondt i korsryggen og mye luft i magen