0,85 cm Har du vært til ultralyd? Du er vel ca. like langt som meg?Hvor mange mm var fosteret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
0,85 cm Har du vært til ultralyd? Du er vel ca. like langt som meg?Hvor mange mm var fosteret?
Ja mitt foster var bare 0.60 cm..0,85 cm Har du vært til ultralyd? Du er vel ca. like langt som meg?
Ok, kan det være du er litt kortere på vei? Har ikke lest meg så mye opp på størrelse, men hva sa jordmor? Fikk du se hjertelyd?Ja mitt foster var bare 0.60 cm..
Nei jeg vet 100% sikkert når EL var Hun sa egentlig ingenting, hun bare styrte på en del og målte mye følte jeg… Kjenner jeg må ta ny UL om to uker så jeg får slappe av… Håper ikke jeg mister. Ja fikk se hjerte bankeOk, kan det være du er litt kortere på vei? Har ikke lest meg så mye opp på størrelse, men hva sa jordmor? Fikk du se hjertelyd?
Skjønner det! Jeg har også ny UL om to uker. Ikk lett å slappe av disse ukene her, men krysser fingrene for at det går bra med oss begge to. Håper dagene går fortNei jeg vet 100% sikkert når EL var Hun sa egentlig ingenting, hun bare styrte på en del og målte mye følte jeg… Kjenner jeg må ta ny UL om to uker så jeg får slappe av… Håper ikke jeg mister. Ja fikk se hjerte banke
Ja krysser fingrene detSkjønner det! Jeg har også ny UL om to uker. Ikk lett å slappe av disse ukene her, men krysser fingrene for at det går bra med oss begge to. Håper dagene går fort
Vår jm sa at når du har sett hjertet banke er det svært liten sjangse for at det stopper å utvikle segNei jeg vet 100% sikkert når EL var Hun sa egentlig ingenting, hun bare styrte på en del og målte mye følte jeg… Kjenner jeg må ta ny UL om to uker så jeg får slappe av… Håper ikke jeg mister. Ja fikk se hjerte banke
Har du barn fra før av? Jeg har det og hadde barnefar med på alt! Mn denne gangen orker vi ikke det, har liksom allerede vært gjennom det, ikke så «spesielt» for han lengerHar dere med partner på TUL? Har time på mandag men vil flytte den til torsdag, men da passer det ikke for samboeren. Er det kjipt av meg å foreslå å flytte den til et tidspunkt jeg vet ikke passer for han?
Nei, er første for oss begge så føler jeg bør involvere mest mulig, men skal ta nipt med ultralyd 6. juli så er en mulighet å ha han med da. Vanskelig detteHar du barn fra før av? Jeg har det og hadde barnefar med på alt! Mn denne gangen orker vi ikke det, har liksom allerede vært gjennom det, ikke så «spesielt» for han lenger
Skjønner, jeg personlig ville hatt han med på det meste, men om det passer veldig dårlig så er det selvfølgelig ikke krise. Og er jo kjekkere kontroller og ultralyder etter uke 10 cirka, er da det begynner å bli litt «viktig» å bli med synes jegNei, er første for oss begge så føler jeg bør involvere mest mulig, men skal ta nipt med ultralyd 6. juli så er en mulighet å ha han med da. Vanskelig dette
Har du bilde av testen din? Hvor mange dpo er 3+2?Jeg tror jeg må forsøke å få en time rundt 7 uker, for i går fikk jeg første positive test, og da var jeg 3 + 2! Med de to tidligere svangerskapene har testen vært svak på 3 + 5 og på 4 + 0. Så at alle testene er så klare nå, gjør at jeg tenker «Hmm… kan det være tvillinger…?» I så fall vil jeg vite det så snart som mulig!
Hvis dpo betyr dager etter eggløsning vet jeg ikke. Jeg vet bare når mensen startet. Nettopp sluttet på pilla igjen. Det er 3 uker og tre dager siden første dag av siste mens i dag.Har du bilde av testen din? Hvor mange dpo er 3+2?
haha her var han verken med på innsett eller ul Jobber på sjøen så det er ikke alltid det passer, og det går helt fintHar dere med partner på TUL? Har time på mandag men vil flytte den til torsdag, men da passer det ikke for samboeren. Er det kjipt av meg å foreslå å flytte den til et tidspunkt jeg vet ikke passer for han?
Godt å høre Sjekka med samboeren, gikk helt fint for han å ikke være med så bare flytta timen til fredaghaha her var han verken med på innsett eller ul Jobber på sjøen så det er ikke alltid det passer, og det går helt fint
hvordan var det hos ultralyd jordmødrene? Er det bare og bestille time? Hører i grunn til hausken og har time dær 7+2 ,26 juni men det er inkludert i ivf .Var hos hausken, ikke fornøyd med de! Ultralydjordmødrene er i Haugesund sentrum