Tidlig ultralyd

Alt så fint ut, fikk se hjerte slå :Heartred Ble målt til 6+5. Jeg var der inne i bokstaveligtalt 3 minutter og fikk ikke snakket med han om noe som helst. Veldig lite informasjon/støtte, så kommer ikke til å gå dit igjen.
Var det hausken selv du var hos? Altså Jon ?
 
Ja. Merker jo at han er veldig dyktig, men du får ikke så mye mer enn svar på om alt ser bra ut. Skal du dit? :)
Jeg har all oppfølging hos han fordi jeg har hat prøverør dær , hadde ikke vært gravid uten hans hjelp.. skal på ul 7+2 der fordi det er inkludert i ivf.. Kjenner han veldig godt for han som hjalp til med første også.. føler han tar seg god tid.. i forhold til mange andre ..
han kan være litt brå og sånt men jeg spør og graver å han tar seg alltid tid føler jeg..
men har nok ett annet forhold til de pga ivf, dette er mitt 5 søsken forsøk og 8 totalt , har ett barn fra før som kom på 3 forsøk..
 
hvordan var det hos ultralyd jordmødrene? Er det bare og bestille time? Hører i grunn til hausken og har time dær 7+2 ,26 juni men det er inkludert i ivf .
De er kjempe koselige, veldig fornøyd med de! ❤️ Er vel to jordmødre som jobber der om jeg ikke tar helt feil. Hun ene som jobber der er hverfall ekstremt dyktig og koselig :) Ja du bestiller time inne på nettsiden deres, veldig enkelt iforhold til hausken, der tror jeg man må skrive to datoer så kommer de tilbake til deg med en ledig time eller noe sånt? Men jeg var ikke fornøyd med Hausken, ikke fordi de ikke er dyktige men fordi jeg synes de var skikkelig kalde og følte meg ikke velkommen i det hele tatt..
 
De er kjempe koselige, veldig fornøyd med de! ❤️ Er vel to jordmødre som jobber der om jeg ikke tar helt feil. Hun ene som jobber der er hverfall ekstremt dyktig og koselig :) Ja du bestiller time inne på nettsiden deres, veldig enkelt iforhold til hausken, der tror jeg man må skrive to datoer så kommer de tilbake til deg med en ledig time eller noe sånt? Men jeg var ikke fornøyd med Hausken, ikke fordi de ikke er dyktige men fordi jeg synes de var skikkelig kalde og følte meg ikke velkommen i det hele tatt..
Blir noe annet for meg, jeg er pasient dær med ivf og ultralyden et inkludert i forløpet dær og time var null stress det fikk jeg med en gang..
 
Har bestilt TUL privat 7+1.. ennå lenge til :smiley-ashamed004
 
Bestilt TUL hos Medicus når jeg er 6 + 5. Jeg tenker at jeg helt sikkert ikke er heldig nok til å skulle få tvillinger, men jeg håper jo faktisk litt på det, så da er det greit å få avklart tidlig Blir ikke noe fjerde svangerskap, så det blir min siste og eneste mulighet for fire unger. Sjansen er jo _minimal_!! Ennå litt tid til timen
 
Bestilt TUL hos Medicus når jeg er 6 + 5. Jeg tenker at jeg helt sikkert ikke er heldig nok til å skulle få tvillinger, men jeg håper jo faktisk litt på det, så da er det greit å få avklart tidlig Blir ikke noe fjerde svangerskap, så det blir min siste og eneste mulighet for fire unger. Sjansen er jo _minimal_!! Ennå litt tid til timen
Var det ivf? Siden du ekstra håper på to
 
Her blir det ultralyd i uke 11 eller 12, med NIPT-test, og har et par legetimer før den tid for oppfølgingens skyld. UL blir i slutten av juli♥️Det er veldig spennende med ventingen, men ukene går så sakte…
 
Jeg har all oppfølging hos han fordi jeg har hat prøverør dær , hadde ikke vært gravid uten hans hjelp.. skal på ul 7+2 der fordi det er inkludert i ivf.. Kjenner han veldig godt for han som hjalp til med første også.. føler han tar seg god tid.. i forhold til mange andre ..
han kan være litt brå og sånt men jeg spør og graver å han tar seg alltid tid føler jeg..
men har nok ett annet forhold til de pga ivf, dette er mitt 5 søsken forsøk og 8 totalt , har ett barn fra før som kom på 3 forsøk..
Skjønner. Han gir kanskje litt bedre oppfølging til de som får hjelp med IVF. Men så bra at du syns det er bra, det er jo det viktigste :Heartred hvor langt er du på vei?
 
Skjønner. Han gir kanskje litt bedre oppfølging til de som får hjelp med IVF. Men så bra at du syns det er bra, det er jo det viktigste :Heartred hvor langt er du på vei?
5+4 i dag.. har ultralyd hos hausken 7+2, 26 juni.. enn du? Hvor langt er du?
Men blir nok å prøve ultralyd jordmødrene i sommer.. ser de har åpent i juli.
Har fått TUL på sykehuse 5 august 13+0
 
Neida. Mannen går med på tvillinger om det skulle vist seg å være det, selvfølgelig, men han har sagt at han ikke ønsker ny babyrunde med en fjerde om jeg skulle finne på å spørre
Jeg satt inn to så er veldig spent pp ul 26 juni. Men av 6insett med 2 embryo har det kun blitt en baby så tror nok det er det er kun 1 nå også . Men er litt spent
 
Back
Topp