Tidlig ultralyd

Har fått innkalling til tidlig ul på sykehuset 4juli. Da er jeg 9+0. Gruer meg masse. De siste ultralyden har vært utelukkende negative, med sykdom, for lave mål for hvor langt jeg skulle vært i graviditetn, eller død. Jeg vil vite at alt er bra denne gangen, samtidig som at jeg aldri vil i nærheten av et ultralydaparat igjen..
Kjenner meg igjen med det å frykte ultralyd, samtidig som man gjerne vil få undersøkelsene og forhåpentligvis bekteftet at alt er bra. Jeg husker fortsatt hvordan fødselslegen ble rar og stille og stotret "jeg finner det ikke, jeg finner det ikke"(hjerteslag). Og du har jo vært gjennom så mye, ser jeg. Krysser fingrene for deg. ❤️
 
Jeg har fulgt med i gruppen/forumet her siden jeg fikk positiv test 28.05, men ikke vært aktiv. Har to runder bak oss siste halvåret som har gått dårlig.

Var på ultralyd i dag (privat). Det så veldig bra ut denne gangen! Er fortsatt nummen og fortsatt usikker på om det kommer til å gå veien denne gangen. Gyn var veldig positiv og alt var bra med reka: 10.04 mm, 147 i puls og målt til 7+6 (menstermin 7+5). Riktig utvikling så langt. Det var helt utrolig å få se og høre hjerteslagene :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_8112.png
    IMG_8112.png
    2,3 MB · Visninger: 15
Back
Topp