Åh så utrolig fint å seEn bitteliten bebis med «veldig tydelige hjerteslag» som jm sa Hun var enig ifht termin og svangerskapslengde, altså 6+0 i dag nå er jeg sååå lettet og glad!
Vis vedlegget 436896
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så utrolig fint å seEn bitteliten bebis med «veldig tydelige hjerteslag» som jm sa Hun var enig ifht termin og svangerskapslengde, altså 6+0 i dag nå er jeg sååå lettet og glad!
Vis vedlegget 436896
Ææhh så kjekt å høre!!! Trodde det var alt for tidlig jeg! Da håper jeg hvertfall at jeg kan se bankende hjertet på mandag når jeg er 6+6En bitteliten bebis med «veldig tydelige hjerteslag» som jm sa Hun var enig ifht termin og svangerskapslengde, altså 6+0 i dag nå er jeg sååå lettet og glad!
Vis vedlegget 436896
Ja var det jeg også var redd for! Men det var det altså ikke det var tilogmed utvendig ul! Og vi så hjerteslagene med eeen gang. Flimret så tydelig og fint. Så vil absolutt tro du skal kunne se det når du er 6+6 Mener å ha sett at du også bor i Rogaland? Hvor skal du på ul?Ææhh så kjekt å høre!!! Trodde det var alt for tidlig jeg! Da håper jeg hvertfall at jeg kan se bankende hjertet på mandag når jeg er 6+6
UTVENDIG??? Jeg tok innvendig 6+4, hun sa at det ikke var noe vits å prøve å ta utvendig så tidlig engang Høres jo ut som du har vært til en bedre jordmor enn det jeg har Men da kan jeg jo spørre denne gangen om de kan ta utvendig, jeg er ikke så glad i å ta innvendig Jepp! Skal til ultralydjordmødrene om du har hørt om de?Ja var det jeg også var redd for! Men det var det altså ikke det var tilogmed utvendig ul! Og vi så hjerteslagene med eeen gang. Flimret så tydelig og fint. Så vil absolutt tro du skal kunne se det når du er 6+6 Mener å ha sett at du også bor i Rogaland? Hvor skal du på ul?
Haha ikke sant! var så innstilt på at det skulle være innvendig Så ganske imponert over at vi så det så tydelig så tidlig nei ikke hørt om de, men ser jo det er i Haugesund når jeg googler Jeg holder til i Stavanger. Var hos Meretes Ultra i sentrumUTVENDIG??? Jeg tok innvendig 6+4, hun sa at det ikke var noe vits å prøve å ta utvendig så tidlig engang Høres jo ut som du har vært til en bedre jordmor enn det jeg har Men da kan jeg jo spørre denne gangen om de kan ta utvendig, jeg er ikke så glad i å ta innvendig Jepp! Skal til ultralydjordmødrene om du har hørt om de?
Ja det hadde jeg ikke tror var mulig! Mye jeg har lært om UL i dag visst Stemmer, åjaHaha ikke sant! var så innstilt på at det skulle være innvendig Så ganske imponert over at vi så det så tydelig så tidlig nei ikke hørt om de, men ser jo det er i Haugesund når jeg googler Jeg holder til i Stavanger. Var hos Meretes Ultra i sentrum
Ja det hadde jeg ikke tror var mulig! Mye jeg har lært om UL i dag visst Stemmer, åja
Åh glemmer at man ikke kan legge v/ vanlige smiley
Samme dag som jeg skal til jordmor på første kontroll! SpennendeDa har jeg fått UL 21. Juni på sykehuset, spent! Er da 7+5 tiden går tregt, men samtidig fort nå synes jeg
åå så spennende! Samme dag som jeg har legetimeDa har jeg fått UL 21. Juni på sykehuset, spent! Er da 7+5 tiden går tregt, men samtidig fort nå synes jeg
Jeg bestilte privat da! Det kan kanskje du også? Er dyrt daKjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som skal på tidlig ultralyd!
Trur ikke de tilbyr tidlig ultralyd her jeg bor, bare de rutine kontrollene. Jeg sliter virkelig med å skulle vente
Jeg fikk på sykehuset grunnet tidligere exu og fjerning av eggleder, men hadde nok bestilt privat hvis ikke uansett tror jeg Men det koster litt..Kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som skal på tidlig ultralyd!
Trur ikke de tilbyr tidlig ultralyd her jeg bor, bare de rutine kontrollene. Jeg sliter virkelig med å skulle vente
Hadde nok bestilt privat hvis det var et alternativ, men det er ingen som driver med det på den lille plassen her. Ringte også for å bestille første kontroll hos jordmor idag, men det viser seg at hun har sluttet, så er for øyeblikket ingen jordmødre heller herJeg fikk på sykehuset grunnet tidligere exu og fjerning av eggleder, men hadde nok bestilt privat hvis ikke uansett tror jeg Men det koster litt..
Det er ikke noen som gjør det her, så må nok bare smøre meg med tålmodighet å vente!Jeg bestilte privat da! Det kan kanskje du også? Er dyrt da