Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testa positivt på dag 10, ble satt tilbake 5 dagerFlere som fortsatt ikke har vært på tul?
Vi har ikke bestilt enda, men tenker å gjøre det i uke 12-13. Bedre å ta det når jeg er ca 12+4 eller ta det ca 12? For er litt usikker om jeg tar rundt 12+4 om jeg kan være enten en-to dager kortere (mest sannsynlig motsatte) eller inntil tre dager lengre, så da seinest uke 13. Det kan selvfølgelig være begge veier, men mtp positiv test vil jeg ikke tro de kan sette meg så mye som ei uke tilbake dersom jeg testet positivt rundt dag 9/10.

Krysser fingrene for at alt er braNy ultralyd i morgen, blir nok lite søvn i natthåper lille har vokst selv om jeg ble satt tilbake forgje gang
![]()
Lykke til du ogsåKrysser fingrene for at alt er braHar også ultralyd i morgen. Tror ikke det blir mye søvn her heller...

Satt frem igjen 3 dager i dag. Så hvis du planlegger ca midt i uke 12 burde det gå fintFlere som fortsatt ikke har vært på tul?
Vi har ikke bestilt enda, men tenker å gjøre det i uke 12-13. Bedre å ta det når jeg er ca 12+4 eller ta det ca 12? For er litt usikker om jeg tar rundt 12+4 om jeg kan være enten en-to dager kortere (mest sannsynlig motsatte) eller inntil tre dager lengre, så da seinest uke 13. Det kan selvfølgelig være begge veier, men mtp positiv test vil jeg ikke tro de kan sette meg så mye som ei uke tilbake dersom jeg testet positivt rundt dag 9/10.
Hadde også ma i august. Denne ganger ser alt fint på ul 7+6 og ny ul i morgen!Skal ha en når jeg er 8+3 og en i uke 13 eller 14 dersom det er liv i spiren på den første UL'nså her teller jeg ned, med veldig blandede følelser etter MA i august.. Håper denne spiren holder hus
![]()
Hadde også ma i august. Denne ganger ser alt fint på ul 7+6 og ny ul i morgen!
Er skikkelig nervøs. Skal samme plass som ma ble oppdaget

Var på ul 8+4 alt fint, ny ul uke 11 viste at fosteret kun målte 8+4.Får jeg spørre hvor langt du var kommet? Jeg hadde en sånn rar følelse på at noe var galt.. Skulle vært 8 uker når vi var på UL i august men så knapt annet enn gestasjonssekkenså må ha stoppet opp i rundt uke 5 tror jeg..håper så inderlig at denne spiren har klort seg fast
Hvor langt er du kommet nå? Masse lykke til på UL og med spiren!![]()

sprøtt at det ligner et menneske selv om det er bare rundt 3 cm stort! slått meg ganske godt til ro med at dette går bra og at jeg faktisk er gravid nå, så nå er det bare å glede seg til fortsettelsen.Vis vedlegget 348034 Hei!
Noen som er litt mer erfaren og kan forklare hva vi ser på dette bildet av barnet? Ultralyd tatt 8+1.
Hilsen førstegangs
grugledes!