Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En nydelig liten rosin på 0.81 cm med et bankende hjerteStemte akkurat overens med
6+5! Veldig lettet nå![]()

GratulererEn nydelig liten rosin på 0.81 cm med et bankende hjerteStemte akkurat overens med
6+5! Veldig lettet nå![]()
6+0, bankende hjerte, på innsiden av livmorensistnevnte var det jeg trengte å få bekreftet.
Vis vedlegget 338196

Var på TUL 15.10, ifølge app var jeg 6+1, men mistenker jeg er mindre på vei.
Fant ingen hjerte som banket, men har fortsatt håp
Har fått ny time til ul i begynnelsen av november, så får bare fortsette å håpe og tro at det går greit denne gangen.![]()
Koffer var du på ultralyd så tidlig?er ofte gynekologer sliter med å finne hjerte så tidlig i uke 6, og også om ein ikkje veit nøyaktig innsett så er dei få dagane forskjell stooor forskjell på fosteret. Så du har absolutt all grunn for å tenke at alt er ok
![]()
Kunne dei utelukke det? Altså fant dei foster eller plommesekk elle noe i livmor?Var på ultralyd for å utelukke en ny exu![]()
Kunne dei utelukke det? Altså fant dei foster eller plommesekk elle noe i livmor?![]()

Leste 19,6 og tenkte cmNy ultralyd idag. Bankende hjerte og ble målt til 19,6 og ble satt frem til uke 8+4
fikk ikke bilde, for skriveren virket ikke. Men ny time om en uke igjen
![]()

Haha, nei så fort går det ikkeLeste 19,6 og tenkte cm
Gratulerer så masse![]()
takk
Gratulerer så mye!Ny ultralyd idag. Bankende hjerte og ble målt til 19,6 og ble satt frem til uke 8+4
fikk ikke bilde, for skriveren virket ikke. Men ny time om en uke igjen
![]()
Gratulerer så masse!Hadde tidlig ultralyd 13 oktober, var cirka 6 uker da. Embryo var 7 mm, som var helt normalt
hjerte banket sterkt å fint.
Dette er min første graviditet, har vært en lang kamp på snart 4 år. Har slitt med endometriose og lav amh.
Ble spontant gravid på egenhånd rett før vi skulle starte tredje ivf forsøk. Er nå 7+6 og har ny UL i november, blir fulgt opp tett da jeg var overstimulert lenge etter siste ivf forsøk, var innlagt og slet med mild infeksjon i buken, eggstokken er ennå litt stor og måler ca 5x6cm. Flere langtidsprøvere her?
Haha. Samme her! Jeg tenkte jøssLeste 19,6 og tenkte cm
Gratulerer så masse![]()