Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En nydelig liten rosin på 0.81 cm med et bankende hjerte Stemte akkurat overens med
6+5! Veldig lettet nå
Gratulerer Så fantastisk!En nydelig liten rosin på 0.81 cm med et bankende hjerte Stemte akkurat overens med
6+5! Veldig lettet nå
6+0, bankende hjerte, på innsiden av livmoren sistnevnte var det jeg trengte å få bekreftet.
Vis vedlegget 338196
Var på TUL 15.10, ifølge app var jeg 6+1, men mistenker jeg er mindre på vei.
Fant ingen hjerte som banket, men har fortsatt håp
Har fått ny time til ul i begynnelsen av november, så får bare fortsette å håpe og tro at det går greit denne gangen.
Koffer var du på ultralyd så tidlig? er ofte gynekologer sliter med å finne hjerte så tidlig i uke 6, og også om ein ikkje veit nøyaktig innsett så er dei få dagane forskjell stooor forskjell på fosteret. Så du har absolutt all grunn for å tenke at alt er ok
Kunne dei utelukke det? Altså fant dei foster eller plommesekk elle noe i livmor?Var på ultralyd for å utelukke en ny exu
Kunne dei utelukke det? Altså fant dei foster eller plommesekk elle noe i livmor?
Leste 19,6 og tenkte cmNy ultralyd idag. Bankende hjerte og ble målt til 19,6 og ble satt frem til uke 8+4 fikk ikke bilde, for skriveren virket ikke. Men ny time om en uke igjen
Haha, nei så fort går det ikke takkLeste 19,6 og tenkte cm
Gratulerer så masse
Gratulerer så mye!Ny ultralyd idag. Bankende hjerte og ble målt til 19,6 og ble satt frem til uke 8+4 fikk ikke bilde, for skriveren virket ikke. Men ny time om en uke igjen
Gratulerer så masse!Hadde tidlig ultralyd 13 oktober, var cirka 6 uker da. Embryo var 7 mm, som var helt normalt
hjerte banket sterkt å fint.
Dette er min første graviditet, har vært en lang kamp på snart 4 år. Har slitt med endometriose og lav amh.
Ble spontant gravid på egenhånd rett før vi skulle starte tredje ivf forsøk. Er nå 7+6 og har ny UL i november, blir fulgt opp tett da jeg var overstimulert lenge etter siste ivf forsøk, var innlagt og slet med mild infeksjon i buken, eggstokken er ennå litt stor og måler ca 5x6cm. Flere langtidsprøvere her?
Haha. Samme her! Jeg tenkte jøssLeste 19,6 og tenkte cm
Gratulerer så masse