Gratulerer såå mye!!!Lille minibamsemums med bankende hjerteEr 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såå mye!!!Lille minibamsemums med bankende hjerteEr 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
![]()

Tusen takkÅÅ, så fantastisk og gøy! Gratulerer så mye![]()
Tusen takkGratulerer såå mye!!!![]()
Lille minibamsemums med bankende hjerteEr 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
![]()
Tusen takkSå fantastisk, gratulerer![]()
Lille minibamsemums med bankende hjerteEr 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
![]()
Tusen takkGratulerer![]()
GratulererEndeliglille klumpen vår. Hjertet banket og ble satt frem en dag til 7+3.
Er så lykkelig!
Skulle få ny time i neste uke pga habituell abort.
Tusen takkTakkgratulerer så mye til deg også
![]()
JaaTusen takkEndelig kan vi puste lettet ut
![]()
10 kg lettere! Skal du på flere før OUL?Endeliglille klumpen vår. Hjertet banket og ble satt frem en dag til 7+3.
Er så lykkelig!
Skulle få ny time i neste uke pga habituell abort.

Ja, jeg har bestilt meg privat på Jordmorklinikken den 18/11. Da er jeg 12+1Jaa10 kg lettere! Skal du på flere før OUL?
Ja, jeg har bestilt meg privat på Jordmorklinikken den 18/11. Da er jeg 12+1Også da jeg tenker å fortelle storesøster det. Skal du på flere?
ja, får en gang i uken pga habituell abort. Så herlig å få se knøttet hver ukeså spennendeja, får en gang i uken pga habituell abort.
![]()
Det var helt fantastisk!Fikk se og høre et bankende hjerte i dag!Det var helt fantastisk!
Vesle spiren målte 0,9 mm og hadde hjerterytme på 126 bpm. Ble satt litt tilbake til 6+6. Så det blir enda lenger å vente for utålmodige meg
Er bare så utrolig glad for det vi fikk se i dag! Føler meg veldig betrygget akkurat nå, håper det varer en liten stund i hvert fall. Neste TUL i uke 12 virker så alt for lenge til!

Ja, det blir detSå herlig å få se knøttet hver uke![]()