Gratulerer såå mye!!!Lille minibamsemums med bankende hjerte Er 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såå mye!!!Lille minibamsemums med bankende hjerte Er 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
Tusen takkÅÅ, så fantastisk og gøy! Gratulerer så mye
Tusen takkGratulerer såå mye!!!
Lille minibamsemums med bankende hjerte Er 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
Tusen takkSå fantastisk, gratulerer
Lille minibamsemums med bankende hjerte Er 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
Tusen takkGratulerer
GratulererEndelig lille klumpen vår. Hjertet banket og ble satt frem en dag til 7+3. Er så lykkelig! Skulle få ny time i neste uke pga habituell abort.
Takk gratulerer så mye til deg ogsåGratulerer
Tusen takk Endelig kan vi puste lettet utTakk gratulerer så mye til deg også
Jaa 10 kg lettere! Skal du på flere før OUL?Tusen takk Endelig kan vi puste lettet ut
Endelig lille klumpen vår. Hjertet banket og ble satt frem en dag til 7+3. Er så lykkelig! Skulle få ny time i neste uke pga habituell abort.
Ja, jeg har bestilt meg privat på Jordmorklinikken den 18/11. Da er jeg 12+1 Også da jeg tenker å fortelle storesøster det. Skal du på flere?Jaa 10 kg lettere! Skal du på flere før OUL?
Tusen takk jaaGratulerer så mye. Helt fantastisk!!
Ja, jeg har bestilt meg privat på Jordmorklinikken den 18/11. Da er jeg 12+1 Også da jeg tenker å fortelle storesøster det. Skal du på flere?
Så herlig å få se knøttet hver ukeså spennende ja, får en gang i uken pga habituell abort.
Fikk se og høre et bankende hjerte i dag! Det var helt fantastisk!
Vesle spiren målte 0,9 mm og hadde hjerterytme på 126 bpm. Ble satt litt tilbake til 6+6. Så det blir enda lenger å vente for utålmodige meg
Er bare så utrolig glad for det vi fikk se i dag! Føler meg veldig betrygget akkurat nå, håper det varer en liten stund i hvert fall. Neste TUL i uke 12 virker så alt for lenge til!
Ja, det blir detSå herlig å få se knøttet hver uke