Gratulerer så myeTUL i dag, 7+5 (men de regnet 8+0)
Alt sto bra til, og lille var 1.55cm
Sååå fornøyd med at det var liv, da symptomer på gravidet er nesten fraværende Samboer fikk også være med!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeTUL i dag, 7+5 (men de regnet 8+0)
Alt sto bra til, og lille var 1.55cm
Sååå fornøyd med at det var liv, da symptomer på gravidet er nesten fraværende Samboer fikk også være med!!
Gratulerer så mye! nei, det er nok ikke CRL helt enda. Hos deg burde den ligge på rundt 2 cm tipper jegTidlig ultralyd i dag - 8+1
Bankende hjerte, og alt var fint! Ikke fått ny termin heller.
Det står 5,4cm helt oppe, er det baby som er så stor??
Tidlig ultralyd i dag - 8+1
Bankende hjerte, og alt var fint! Ikke fått ny termin heller.
Det står 5,4cm helt oppe, er det baby som er så stor??
Åå, gratulerer! Se på de søte armene
9+4 idag var så heldig å fikk se i 3D er så lykkelig!
Nydelig Gleder meg sååå til å se min lille nå om ca en time
Det gikk kjempebra, takk som spør Lille bamsemumsen var akkurat som h*n skulle. Masse bevegelser, sparka og slo rundt med armene. Prøvde å leke litt gjemsel, gynekologen ville gjerne ha bilde i profil men det var helt umulig når h*n gjemte seg Blitt 2,6cm stor, og det var 100% etter standarden for 9+4 som jeg er idag Så lykkelig, for en fantastisk opplevelseHvordan gikk det?
Så fantastiskDet gikk kjempebra, takk som spør Lille bamsemumsen var akkurat som h*n skulle. Masse bevegelser, sparka og slo rundt med armene. Prøvde å leke litt gjemsel, gynekologen ville gjerne ha bilde i profil men det var helt umulig når h*n gjemte seg Blitt 2,6cm stor, og det var 100% etter standarden for 9+4 som jeg er idag Så lykkelig, for en fantastisk opplevelse
Heldige deg som fikk se i 3DSå fantastisk
Var masse bevegelse her også vi er akkurat likt ble målt til 9+4 jeg også
Hvor langt er du på vei på dette bildet?Skal på TUL på sykehuset når jeg er 11+1, men klarte ikke å holde meg så jeg bestilte en time privat og fikk se en aktiv liten krabat på skjermen i går Veldig deilig å ha sett at det er liv.
9+5Hvor langt er du på vei på dette bildet?
Skal på TUL på sykehuset når jeg er 11+1, men klarte ikke å holde meg så jeg bestilte en time privat og fikk se en aktiv liten krabat på skjermen i går Veldig deilig å ha sett at det er liv.