Tidlig ultralyd :)

Hadde tidlig ultralyd på lørdag (8+0), lykkefølelse å se at alt er som det skal så langt og at hjerte slo 161 perfekte slag per min :HeartredSpira ble målt til 14 mm.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201103_001126_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20201103_001126_com.android.gallery3d.jpg
    20,3 KB · Visninger: 109
Var selv på TUL i dag. I følge menstermin er jeg 6+9 på vei, men ble satt til 7+3, og den siste stemmer godt overens med min egen (testede) EL-termin! :) 151 bpm på hjertet og ellers så alt bra ut! juhu!!
 
Hadde ikke bestilt tul og hadde ikke tenkt å gjøre det heller men var hos jordmor i dag og hun hadde apparat ! Den var ikke noe fancy apparat som klinikker har men helt grei som hun sa.
Vi så veldig lite og mest skygger, og ikke noe hjertelyd men jeg prøver å ta det med ro for det. Hun fant i det minste livmoren over skambeinet ved å føle så det er bra :) er 10+4 i følge menstermin men er kanskje kortere på vei pga dårlig bilde. Er ganske sikker på eggløsning men man vet jo aldri. Skal tilbake om 2 uker for å lete igjen og da finner vi forhåpentligvis både en mamsenoms og hjertelyd :D
 
TUL i dag, ble satt fram én dag, så nå er vi 8+5. Fikk beskjed om at siden embryo har utviklet seg så fint er det stor sjanse for at dette går bra :Heartred Så begynner å slappe litt mer av nå :love017
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    23,3 KB · Visninger: 95
TUL i dag, ble satt fram én dag, så nå er vi 8+5. Fikk beskjed om at siden embryo har utviklet seg så fint er det stor sjanse for at dette går bra :Heartred Så begynner å slappe litt mer av nå :love017
Herlig ❤️ Gratulerer.

Men av nysgjerrighet, hva mente de med at «embryo har utviklet seg så fint» ?
 
Herlig ❤️ Gratulerer.

Men av nysgjerrighet, hva mente de med at «embryo har utviklet seg så fint» ?
Bare mtp. at hjertet slo og en da antar at de andre organene også er «liv laga» og at jeg har kommet såpass langt :) Så ikke noe bedre enn andre som har kommet like langt vil jeg tro :hilarious:
 
10+4 her, og lille så helt perfekt ut:Heartred målte 39mm :) meget aktiv:hilarious::Heartred skal på ultralyd 2 ganger til så er jeg ferdig.
 

Vedlegg

  • 5BB5AADD-A87B-4087-99AB-538F728BCEED.jpeg
    5BB5AADD-A87B-4087-99AB-538F728BCEED.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 118
Bare mtp. at hjertet slo og en da antar at de andre organene også er «liv laga» og at jeg har kommet såpass langt :) Så ikke noe bedre enn andre som har kommet like langt vil jeg tro :hilarious:

Aha da skjønner jeg :) lurte bare på om det var ulik måte å tolke utviklingen på, så takk for svar :) min gynekolog sa nemlig fint lite annet enn hjertelyd, lengde og «gratulerer» :hilarious:
 
Aha da skjønner jeg :) lurte bare på om det var ulik måte å tolke utviklingen på, så takk for svar :) min gynekolog sa nemlig fint lite annet enn hjertelyd, lengde og «gratulerer» :hilarious:
Hehe, skjønner :hilarious: Var ikke meningen å få det til å høres ut som det var noe bedre enn andre :p Var bare det hun sa :hilarious:
 
Aha da skjønner jeg :) lurte bare på om det var ulik måte å tolke utviklingen på, så takk for svar :) min gynekolog sa nemlig fint lite annet enn hjertelyd, lengde og «gratulerer» :hilarious:

Det handler nok sikkert også om lengde i forhold til forventet lengde :) dei pleie ofta ikkje nevna så lenge det ikkje e avvik. Komme du på UL i veke 8 og baby ser ut som veke 6, så har ikkje embryoet utviklet seg så fint, selv om kanskje hjerta slår.
 
Det handler nok sikkert også om lengde i forhold til forventet lengde :) dei pleie ofta ikkje nevna så lenge det ikkje e avvik. Komme du på UL i veke 8 og baby ser ut som veke 6, så har ikkje embryoet utviklet seg så fint, selv om kanskje hjerta slår.
Makes sense ☺️
 
Vårt lille mirakel 7+0 på bildet etter en SA i juni, og vi fikk høre hjertelyder i tillegg :Heartred ny UL i slutten av mnd og da er jeg beregnet uke 13 (12+0), nå er jeg uke 11 (10+0). Så gleder meg veldig til å se mini, og enda mer spent på om det kanskje kan sees om det er han eller en hun, men er nok tidlig. Blir nok svar på det før nyåret eller rett etter nyåret.

Så lenge alt er bra med mini, så er alt bra med oss også :Heartred All ros til Ultralydklinikken i Drammen og den fantastiske gynekologen Dag Harald :happy::happy:
 

Vedlegg

  • download (1).jpeg
    download (1).jpeg
    29 KB · Visninger: 74
jeg fikk ikke:sorry: har vært en gang i uken siden uke 7 pga at jeg har mistet. Like redd hver gang desverre:sorry: prøver å være mest mulig opptatt samme dagen for å ikke tenke så mye. Lykke til:Heartred
Åhh, ja jeg gruver meg sååå mye, redd jeg skal begynne å gråte før dem har begynt, redd for at det skal være noe galt å at jeg må ligge der helt alene uten e hand å holde i... :(
 
Back
Topp