Mener hu sa den var 28 mm. Var vist akkurat slik den skulle være så termindato ble satt til samme som mensterminÅåh så fint bilde ❤ godt å kunne senke skuldrene! Kor lang var baby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener hu sa den var 28 mm. Var vist akkurat slik den skulle være så termindato ble satt til samme som mensterminÅåh så fint bilde ❤ godt å kunne senke skuldrene! Kor lang var baby?
Så søt!9+4 idag var så heldig å fikk se i 3D er så lykkelig!
Herlig Gratulerer.TUL i dag, ble satt fram én dag, så nå er vi 8+5. Fikk beskjed om at siden embryo har utviklet seg så fint er det stor sjanse for at dette går bra Så begynner å slappe litt mer av nå
Bare mtp. at hjertet slo og en da antar at de andre organene også er «liv laga» og at jeg har kommet såpass langt Så ikke noe bedre enn andre som har kommet like langt vil jeg troHerlig Gratulerer.
Men av nysgjerrighet, hva mente de med at «embryo har utviklet seg så fint» ?
Bare mtp. at hjertet slo og en da antar at de andre organene også er «liv laga» og at jeg har kommet såpass langt Så ikke noe bedre enn andre som har kommet like langt vil jeg tro
Hehe, skjønner Var ikke meningen å få det til å høres ut som det var noe bedre enn andre Var bare det hun saAha da skjønner jeg lurte bare på om det var ulik måte å tolke utviklingen på, så takk for svar min gynekolog sa nemlig fint lite annet enn hjertelyd, lengde og «gratulerer»
Aha da skjønner jeg lurte bare på om det var ulik måte å tolke utviklingen på, så takk for svar min gynekolog sa nemlig fint lite annet enn hjertelyd, lengde og «gratulerer»
Makes senseDet handler nok sikkert også om lengde i forhold til forventet lengde dei pleie ofta ikkje nevna så lenge det ikkje e avvik. Komme du på UL i veke 8 og baby ser ut som veke 6, så har ikkje embryoet utviklet seg så fint, selv om kanskje hjerta slår.
Haha nei jeg tolka det ikke sånn, jeg bare lurte på om din gynekolog kunne mer enn minHehe, skjønner Var ikke meningen å få det til å høres ut som det var noe bedre enn andre Var bare det hun sa
Absolutt ikke! Bra du spørHaha nei jeg tolka det ikke sånn, jeg bare lurte på om din gynekolog kunne mer enn min
Fikk dere ha med mannen, om ikke hvordan roe nervene...?
Åhh, ja jeg gruver meg sååå mye, redd jeg skal begynne å gråte før dem har begynt, redd for at det skal være noe galt å at jeg må ligge der helt alene uten e hand å holde i...jeg fikk ikke har vært en gang i uken siden uke 7 pga at jeg har mistet. Like redd hver gang desverre prøver å være mest mulig opptatt samme dagen for å ikke tenke så mye. Lykke til