Ååååh, noe så fantastisk!! Bobler over av glede og stolthet på dine vegner
Åå så fine bilder!
Gratulerer
Tusen takk!! Veldig gøy! Han gikk nøye gjennom alt og fikk se 10 fingre, organer og skjelett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh, noe så fantastisk!! Bobler over av glede og stolthet på dine vegner
Åå så fine bilder!
Gratulerer
Fra dagens TUL
Ååå herlig! Gratulerer13+0, og det er en jente
Tusen takkÅåå herlig! Gratulerer
13+0, og det er en jente
Tusen takk, er så gladGratulerer med jenten i magen ❤ Og nydelig bilde
13+0, og det er en jente
Tusen takk Ja, det var veldig uventet. Men hun var sikker i sin sak. Var en ultralydjordmor, så jeg regner med hun kan faget sittGratulerer så mye Så gøy å få vite kjønn allerede!
Gratulerer så masse13+0, og det er en jente
Tusen takkGratulerer så masse
Ååååh, så herlig! Gratulerer så masse13+0, og det er en jente
Tusen takkÅåååh, så herlig! Gratulerer så masse
Gratulera kor var du på UL? Eg trudde ikkje det var lov ein gang å fortelle om kjønn før uke 12 eg dei må vera heilt enormt dyktige som kan sei det med så stor sikkerhet så tidlig!I dag var det min tur ❤ veldig spent og har tenkt mye rart de siste dagene.
Men det viser seg at det ligger en frisk og rask liten gutt i magen ❤ fikk fra 11+1 til 11+4, noe som stemmer mer med da jeg vet jeg hadde EL. Jeg er så glad. Hadde ikke forventninger om å se kjønn, men hun som tok ultralyden gjorde seg skikkelig flid og brukte lang tid for å være sikker på at det ikke var navlestrengen. Veldig takknemlig for at hun gjorde det. Alt ser bra ut med nakken og rygg og hjernen virket symmetrisk. Nå kan jeg kanskje slappe litt mer av. Selv med intens kvalme.
Så herlig! Gratulerer så masse med ei lita jenteHelt fantastisk på TUL igår! Det var ei lita prinsesse Tror kanskje hun er litt sjenert da, siden hun gjemte seg godt Jordmor var fremdeles ganske så sikker på kjønn da, var ingenting mellom beina, det så vi tydelig Hun sa til og med at vi skulle få timen på refusjon om hun hadde tatt feil for hun var så sikker Ble målt til 14+3 som jeg var igår, helt perfekt i størrelse Er så lykkelig nå