Ååååh, noe så fantastisk!! Bobler over av glede og stolthet på dine vegner![]()
Åå så fine bilder!
Gratulerer![]()
Tusen takk!!
Veldig gøy! Han gikk nøye gjennom alt og fikk se 10 fingre, organer og skjelett Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh, noe så fantastisk!! Bobler over av glede og stolthet på dine vegner![]()
Åå så fine bilder!
Gratulerer![]()
Veldig gøy! Han gikk nøye gjennom alt og fikk se 10 fingre, organer og skjelett 
Ååå herlig! Gratulerer13+0, og det er en jente![]()

Tusen takkÅåå herlig! Gratulerer![]()
13+0, og det er en jente![]()

Tusen takk, er så gladGratulerer med jenten i magen ❤ Og nydelig bilde![]()

13+0, og det er en jente![]()
Så gøy å få vite kjønn allerede! 

Tusen takkGratulerer så myeSå gøy å få vite kjønn allerede!
![]()
GratuleraI dag var det min tur ❤ veldig spent og har tenkt mye rart de siste dagene.
Men det viser seg at det ligger en frisk og rask liten gutt i magen ❤ fikk fra 11+1 til 11+4, noe som stemmer mer med da jeg vet jeg hadde EL. Jeg er så glad. Hadde ikke forventninger om å se kjønn, men hun som tok ultralyden gjorde seg skikkelig flid og brukte lang tid for å være sikker på at det ikke var navlestrengen. Veldig takknemlig for at hun gjorde det. Alt ser bra ut med nakken og rygg og hjernen virket symmetrisk. Nå kan jeg kanskje slappe litt mer av. Selv med intens kvalme.![]()

Tror kanskje hun er litt sjenert da, siden hun gjemte seg godt
Jordmor var fremdeles ganske så sikker på kjønn da, var ingenting mellom beina, det så vi tydelig
Ble målt til 14+3 som jeg var igår, helt perfekt i størrelse
Er så lykkelig nå 
Så herlig! Gratulerer så masse med ei lita jenteHelt fantastisk på TUL igår! Det var ei lita prinsesseTror kanskje hun er litt sjenert da, siden hun gjemte seg godt
Jordmor var fremdeles ganske så sikker på kjønn da, var ingenting mellom beina, det så vi tydelig
Hun sa til og med at vi skulle få timen på refusjon om hun hadde tatt feil for hun var så sikker
Ble målt til 14+3 som jeg var igår, helt perfekt i størrelse
Er så lykkelig nå
![]()