Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Gratulerer så mye!Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vårGynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid
Som forventet, kun 1, men det er helt perfekt! Vi fikk se et nydelig bankende hjerte, og et knøtt som var hele 7,3mm
Hadde også to «lommer/bobler» med væske inni livmora som gynekologen ikke helt visste hva var. Hun ville ha meg på ny kontroll om 2 uker for å sjekke disse. Hun regnte ikke med det var noe farlig, men ville sjekke det opp igjen i alle fall. Det er jo egentlig helt perfekt, for da får jeg se lille knøttet igjen allerede om 2 ukerKrysser fingrene for at det er ufarlige væskebobler
Noen andre som har opplevd dette?
Er så overlykkelig over at det endelig har funket5 år med prøving og 5 prøverørsforsøk måtte til. Endelig er det vår tur
Ord kan ikke beskrive følelsene mine nå
![]()
Åååh! Så rørende dette var. Skal innrømme at jeg fikk tårer i øynene! Gratulerer!Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vårGynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid
Som forventet, kun 1, men det er helt perfekt! Vi fikk se et nydelig bankende hjerte, og et knøtt som var hele 7,3mm
Hadde også to «lommer/bobler» med væske inni livmora som gynekologen ikke helt visste hva var. Hun ville ha meg på ny kontroll om 2 uker for å sjekke disse. Hun regnte ikke med det var noe farlig, men ville sjekke det opp igjen i alle fall. Det er jo egentlig helt perfekt, for da får jeg se lille knøttet igjen allerede om 2 ukerKrysser fingrene for at det er ufarlige væskebobler
Er så overlykkelig over at det endelig har funket5 år med prøving og 5 prøverørsforsøk måtte til. Endelig er det vår tur
![]()
Gratulerer så mye!Jeg håper at neste ultralyd blir like bra som i dag og at alt fortsetter å utvikle som det skal! Jeg skjønner godt hvordan du føler. Vi er i samme båt og i morgen har jeg min første ultralyd. Da er jeg 6+3.
Åååh! Så rørende dette var. Skal innrømme at jeg fikk tårer i øynene! Gratulerer!
En nydelig bankende hjerte!
Tusen takk alle sammenGratulerer så mye!!! <3
Så herlig! Gratulerer så mye![]()
Gratulerer![]()
Tusen takkÅå så fantastisk å se!Gratulerer!
Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vårGynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid
![]()
Opplevde du at de hadde vanskeligheter med å finne hjertet? Vurderer å fremskynde timen min en uke, da er jeg 6+5.. Han jeg har lyst til å gå til har bare timer på onsdager, så har ingen mulighet til andre dager. Hvor langt på vei var du da du hadde TUL?Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vårGynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid
![]()
Nei hun fant hjertet veldig fortOpplevde du at de hadde vanskeligheter med å finne hjertet? Vurderer å fremskynde timen min en
Opplevde du at de hadde vanskeligheter med å finne hjertet? Vurderer å fremskynde timen min en uke, da er jeg 6+5.. Han jeg har lyst til å gå til har bare timer på onsdager, så har ingen mulighet til andre dager. Hvor langt på vei var du da du hadde TUL?![]()
Åå, det er betryggende! Legen jeg skal til er også overlege på Ullevål, så vil tro han har peiling på dette!Nei hun fant hjertet veldig fortJeg var 6+5 den dagen jeg hadde
![]()
Så fantastiskLille minibamsemums med bankende hjerteEr 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
![]()
Tusen takkSå fantastiskGratulerer så masse!
Lille minibamsemums med bankende hjerteEr 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
![]()