6+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden
Tenk så liten, men fungerer allerede for egem maskin helt magisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden
Skal den ikke være 4-8mm i uke 6?6+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden
Vi er bare to stk som har lagt utIngen som legger ut bilde under ultralydbilder? Eller vil dere ikke dele
Jeg fikk beskjed om at den målte helt perfektSkal den ikke være 4-8mm i uke 6?
Så bra og du ble målt til å være så langt som du antar du er?Jeg fikk beskjed om at den målte helt perfekt
Ja, det passet helt med hva jeg trodde. Tror embryoet vokser ganske raskt fra nå, så er nok stor forskjell på 6+1 og 6+6 f.eks.Så bra og du ble målt til å være så langt som du antar du er?
Blir spennende å se hvor langt jeg er, om jeg er 6+5 eller 6+1, eller noe i midten 30min igjen til timen <3Ja, det passet helt med hva jeg trodde. Tror embryoet vokser ganske raskt fra nå, så er nok stor forskjell på 6+1 og 6+6 f.eks.
Jippi! Liker å høre at andre hører hjerte så tidlig for jeg skal 6+26+1 i dag, så en fin liten spire på 2mm, og hørte hjertelyden
Så fin liten bønne Fantastisk å høre at alt står bra til!Ble målt til 6+4 fordi den var 0,59cm lang. I morgen er den 6mm og da er jeg 6+5 lille bønna med et blinkende
Ble målt til 6+4 fordi den var 0,59cm lang. I morgen er den 6mm og da er jeg 6+5 lille bønna med et blinkende
Ble mere virkelig nuÅhhh, gratulerer så masse nydelig lita bønne