Tidlig ultralyd tråden

En tråd i 'April 2020' startet av Cyrus, 20 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mille32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Det kaaan være du får vite kjønn, men ville kanskje tatt det med en klype salt! Kjekt er det å se at alt står bra til uansett :D

2. Stjernefrø Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Ja får dekket de som er hos gyn :) Får ikke du også en ul siden du hadde MA? Skjønner den, hadde aldri klart å vente helt til uke 12 når jeg var i uke 6 :p

3. Lino Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Så fint å lese om alle som har fine ul-opplevelser! :Heartred

Jeg hadde egentlig tenkt å ikke ha en til før ordinær ul, men merker jeg blir ganske påvirket av dere og får lyst til å ha en rundt uke 12 jeg også....

4. Cyrus Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Merethe er sykt dyktig på kjønn. Hun gjettet riktig hos meg da jeg var 11+3 sist. Jeg var der da fordi vi skulle avsløre oss på julaften og ville få bekreftelse på at alt så bra. Gikk tilbake 13+3 og fikk kjønnet bekreftet;)

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  5. Cyrus Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Merethe er sykt dyktig på kjønn. Hun gjettet riktig hos meg da jeg var 11+3 sist. Jeg var der da fordi vi skulle avsløre oss på julaften og ville få bekreftelse på at alt så bra. Gikk tilbake 13+3 og fikk kjønnet bekreftet;)

• Liker Liker x 1
  6. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Du kan be om innvendig, men ofte så er det ikke så viktig nøyaktig hvor en er i løypa så lenge fosteret vokser og alt rundt ser normalt ut. I alle fall så tidlig :) så tror hun gjør det utenpå for å gjør det mest komfortabelt for hun som sitter i stolen :) men hun er superdyktig altså, nevnte ved oul sist runde at jeg gikk til henne å da sa de begge i kor at «åh du har gått til henne ja, da står det i alle fall ikke på kompetansen» eller noe i den dur :D

7. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Perfekt, da satser jeg på hun ser det i uke 13 hos meg :D

8. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Ja, enig må nok ta det med ei lita klype salt såpass tidlig :p at alt står bra til er definitivt det viktigste å få sjekket ja :) :)

9. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg var der 1315 i dag ja :D

10. Mrs.B Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 Febbisbebbis'18

Jeg var på tul igår, fikk se hjertet som slo og nurket var målt til 1,6 cm og 8+0. Skal igjen om 11 dager

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. Stjernefrø Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Skjønner det, sånn sett glad jeg slapp innvendig ;) har all tro på at hun er veldig dyktig, leser bare positivt om hun så jeg var nok bare litt uheldig. Men jeg skal jo til henne igjen så så ille var det ikke :hilarious:

12. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Ja, det er nok fort gjort å bomme litt, men forstår at det var litt kjipt altså. Men bedre å bli satt en uke frem en tilbake i det minste, det lover godt :)

• Liker Liker x 1
  13. lmn86 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Hurra hurra❤️❤️ Gratulerer så mye❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  14. lmn86 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Vi fikk se en perfekt liten bamsemums idag, og ble målt til fra mellom 10+3 og 10+5! Etter forrige UL er jeg 10+2, så lille vokser som den skal❤️ Den sprellet og veivet med armene❤️ Neste er om 13 dager❤️

• Hjertelig Hjertelig x 6
  15. Mille32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Det vet jeg faktisk ikke! Har ikke spurt, men må kanskje gjøre det :) Fastlegen som henviser da, eller?

16. Mille32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Så tilfeldig! Jeg va 13.45, så da var det sikkert ditt bilde :hilarious:

17. Stjernefrø Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Jepp, ville trodd du fikk en for å sjekke :)

18. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Haha så morsomt, da var det nok det :D kjekt at vi begge hadde en god opplevelse der i går!

Del denne siden