Tidlig ultralyd tråden

Jeg skal på neste når jeg er ca 12+5! Er nok litt tidlig for å se kjønn, men krysser fingrene. Skal reise på ferie den helgen så greit å se at alt er ok innen vi reiser. Ellers hadde jeg ventet til ca 13+ noen dager :))
Det kaaan være du får vite kjønn, men ville kanskje tatt det med en klype salt! Kjekt er det å se at alt står bra til uansett :D
 
Får du dekket noen av ultralydene også da? Det er fortjent vertfall :)
Kan godt være jeg også tar en rundt uke 10-11 før jeg får se kjønn i 13-14 :D
Ja får dekket de som er hos gyn :) Får ikke du også en ul siden du hadde MA? Skjønner den, hadde aldri klart å vente helt til uke 12 når jeg var i uke 6 :p
 
Så fint å lese om alle som har fine ul-opplevelser! :Heartred

Jeg hadde egentlig tenkt å ikke ha en til før ordinær ul, men merker jeg blir ganske påvirket av dere og får lyst til å ha en rundt uke 12 jeg også....
 
Jeg går og til Merete :D

Merethe er sykt dyktig på kjønn. Hun gjettet riktig hos meg da jeg var 11+3 sist. Jeg var der da fordi vi skulle avsløre oss på julaften og ville få bekreftelse på at alt så bra. Gikk tilbake 13+3 og fikk kjønnet bekreftet;)
 
Jeg går og til Merete :D

Merethe er sykt dyktig på kjønn. Hun gjettet riktig hos meg da jeg var 11+3 sist. Jeg var der da fordi vi skulle avsløre oss på julaften og ville få bekreftelse på at alt så bra. Gikk tilbake 13+3 og fikk kjønnet bekreftet;)
 
Så kjekt vi er et par som går til henne :p siden jeg ble satt frem over en uke sist jeg var hos henne å nå satt tilbake igjen en uke når jeg var hos gyn så ble jeg litt usikker på henne men tenker at siden hun tok utvendig ul så kan det være litt vanskelig å måle nøyaktig :)
Du kan be om innvendig, men ofte så er det ikke så viktig nøyaktig hvor en er i løypa så lenge fosteret vokser og alt rundt ser normalt ut. I alle fall så tidlig :) så tror hun gjør det utenpå for å gjør det mest komfortabelt for hun som sitter i stolen :) men hun er superdyktig altså, nevnte ved oul sist runde at jeg gikk til henne å da sa de begge i kor at «åh du har gått til henne ja, da står det i alle fall ikke på kompetansen» eller noe i den dur :D
 
Merethe er sykt dyktig på kjønn. Hun gjettet riktig hos meg da jeg var 11+3 sist. Jeg var der da fordi vi skulle avsløre oss på julaften og ville få bekreftelse på at alt så bra. Gikk tilbake 13+3 og fikk kjønnet bekreftet;)
Perfekt, da satser jeg på hun ser det i uke 13 hos meg :D
 
Det kaaan være du får vite kjønn, men ville kanskje tatt det med en klype salt! Kjekt er det å se at alt står bra til uansett :D
Ja, enig må nok ta det med ei lita klype salt såpass tidlig :p at alt står bra til er definitivt det viktigste å få sjekket ja :) :)
 
Jeg var på tul igår, fikk se hjertet som slo og nurket var målt til 1,6 cm og 8+0. Skal igjen om 11 dager
 
Du kan be om innvendig, men ofte så er det ikke så viktig nøyaktig hvor en er i løypa så lenge fosteret vokser og alt rundt ser normalt ut. I alle fall så tidlig :) så tror hun gjør det utenpå for å gjør det mest komfortabelt for hun som sitter i stolen :) men hun er superdyktig altså, nevnte ved oul sist runde at jeg gikk til henne å da sa de begge i kor at «åh du har gått til henne ja, da står det i alle fall ikke på kompetansen» eller noe i den dur :D
Skjønner det, sånn sett glad jeg slapp innvendig ;) har all tro på at hun er veldig dyktig, leser bare positivt om hun så jeg var nok bare litt uheldig. Men jeg skal jo til henne igjen så så ille var det ikke :hilarious:
 
Skjønner det, sånn sett glad jeg slapp innvendig ;) har all tro på at hun er veldig dyktig, leser bare positivt om hun så jeg var nok bare litt uheldig. Men jeg skal jo til henne igjen så så ille var det ikke :hilarious:
Ja, det er nok fort gjort å bomme litt, men forstår at det var litt kjipt altså. Men bedre å bli satt en uke frem en tilbake i det minste, det lover godt :)
 
For første gang i mitt liv hadde jeg i dag en vellykket TUL :Heartred en bitteliten klump på 3mm med bankende hjerte! Jeg er 6+2 og syntes den var vell liten, men hun sa den var perfekt størrelse ift plommesekk og hjerte, samt vanskelig å måle helt korrekt så tidlig. Jeg slår meg til ro med det et par uker før neste ultralyd! Jeg er så glad, så glad :love7

Hurra hurra❤️❤️ Gratulerer så mye❤️
 
Vi fikk se en perfekt liten bamsemums idag, og ble målt til fra mellom 10+3 og 10+5! Etter forrige UL er jeg 10+2, så lille vokser som den skal❤️ Den sprellet og veivet med armene❤️ Neste er om 13 dager❤️
 
Ja får dekket de som er hos gyn :) Får ikke du også en ul siden du hadde MA? Skjønner den, hadde aldri klart å vente helt til uke 12 når jeg var i uke 6 :p
Det vet jeg faktisk ikke! Har ikke spurt, men må kanskje gjøre det :) Fastlegen som henviser da, eller?
 
Back
Topp