Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy når de begynner å ligne babyerNy ultralyd i dag, 9+5! Ble satt tilbake de to dagene jeg ble satt frem sist gang, veldig forventet rett i underkant av 3 cm blitt, og jeg fikk og tilsendt flere filmer etter ul der lille ligger å spreller med armer og bein! Var helt herlig å se <3
Åååh så fantastisk!!For første gang i mitt liv hadde jeg i dag en vellykket TUL en bitteliten klump på 3mm med bankende hjerte! Jeg er 6+2 og syntes den var vell liten, men hun sa den var perfekt størrelse ift plommesekk og hjerte, samt vanskelig å måle helt korrekt så tidlig. Jeg slår meg til ro med det et par uker før neste ultralyd! Jeg er så glad, så glad
Ja! Og det går fort, for bare to uker siden var det en liten klumpSå gøy når de begynner å ligne babyer
Nå ble jeg glad på dine vegner så gøy!For første gang i mitt liv hadde jeg i dag en vellykket TUL en bitteliten klump på 3mm med bankende hjerte! Jeg er 6+2 og syntes den var vell liten, men hun sa den var perfekt størrelse ift plommesekk og hjerte, samt vanskelig å måle helt korrekt så tidlig. Jeg slår meg til ro med det et par uker før neste ultralyd! Jeg er så glad, så glad
Det er så fascinerende! Kanskje jeg også skal ta neste ul i uke 9, så det ligner en babyJa! Og det går fort, for bare to uker siden var det en liten klump
Tusen takk, søte deg nå må det bare holde hele veien ut!Nå ble jeg glad på dine vegner så gøy!
Det har jeg bestemt at det skal når skal du igjen på tul?Tusen takk, søte deg nå må det bare holde hele veien ut!
Da er vi to! 2-3 uker til.. klarer nok ikke holde meg lenger enn detDet har jeg bestemt at det skal når skal du igjen på tul?
Gjør det hehe! det er da det begynner å bli ordentlig kjekt med UL!Det er så fascinerende! Kanskje jeg også skal ta neste ul i uke 9, så det ligner en baby
Jeg skal om under to uker, da er jeg 10+4. Får litt ekstra oppfølging pga jeg har høyt stoffskifte å det er jeg bare fornøyd med skal igjen 12+3. Så det går ca 2 uker mellom hver gang, må jo også en tur til Merete i uke 14 for å se kjønn tenker jegDa er vi to! 2-3 uker til.. klarer nok ikke holde meg lenger enn det
Skal du igjen før uke 12 eller venter du til du kan se kjønn?
Jeg skal på neste når jeg er ca 12+5! Er nok litt tidlig for å se kjønn, men krysser fingrene. Skal reise på ferie den helgen så greit å se at alt er ok innen vi reiser. Ellers hadde jeg ventet til ca 13+ noen dager )Da er vi to! 2-3 uker til.. klarer nok ikke holde meg lenger enn det
Skal du igjen før uke 12 eller venter du til du kan se kjønn?
Jeg går og til MereteJeg skal om under to uker, da er jeg 10+4. Får litt ekstra oppfølging pga jeg har høyt stoffskifte å det er jeg bare fornøyd med skal igjen 12+3. Så det går ca 2 uker mellom hver gang, må jo også en tur til Merete i uke 14 for å se kjønn tenker jeg
Så kjekt vi er et par som går til henne siden jeg ble satt frem over en uke sist jeg var hos henne å nå satt tilbake igjen en uke når jeg var hos gyn så ble jeg litt usikker på henne men tenker at siden hun tok utvendig ul så kan det være litt vanskelig å måle nøyaktigJeg går og til Merete
Var du der i dag? Kanskje ditt bilde jeg så når skjermen ble skrudd påJeg går og til Merete
Får du dekket noen av ultralydene også da? Det er fortjent vertfallJeg skal om under to uker, da er jeg 10+4. Får litt ekstra oppfølging pga jeg har høyt stoffskifte å det er jeg bare fornøyd med skal igjen 12+3. Så det går ca 2 uker mellom hver gang, må jo også en tur til Merete i uke 14 for å se kjønn tenker jeg